Skocz do zawartości

Featured Replies

• Odpowiedzi 17
  • Wyświetleń 5,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmm.. Wiem co to jest stereogram, ale nie wiem co trzeba zrobic zeby zobaczyc to co naprawde przedstawia :)

Napisano

uwielbiam stereogramy, problem tylko ze trzeba je najpierw wydrukowac, bo od robienia zeza na monitor galy szybko bola ;) - ja widze tylko elipsy i kwadraty, ale to pewnie przez to patrzenie na monitor :/

Virus_ - zeby zobaczyc trzeba uwierzyc ;)) a tak na serio to znajdujesz 2 punkty podobnie wygladajace do siebie, gdzies w odleglosci 10 cm, robisz lekkiego zeza majac bardzo blisko twarz do obrazka i powoli oddalasz glowe, w pewnym momencie juz widzisz =) mozna nawet mrugac jak sie dojdzie do wprawy i przesuwac wzrok, fajna sprawa ;)

Napisano
  • Autor

UPDATE

moj666stereogram3nd.jpg

Jestem początkujący, i zauważenie w moich stereogramach ukrytych kształtów jest trochę trudne :)

Napisano

Na ostatnim jakiś znaczek spidermana jest czy coś w tym stylu. Na poprzednim też mało ciekawe kształty. Wybierz sobie trochę ciekawsze rzeczy do zestereogramowania :) bo takie to nic rewelacyjnego.

Napisano

kiepskie te stereogramy :( spodziewalem sie jakichs prawdziwych obiektow 3d, a tu kilka plaszczyzn z dziurami :) przylaczam sie do weed'a.

Napisano

N tym ostatnim widzę jakieś kółko w odnogami :)

Kiepskie trochę te stereogramy..

Napisano
  • Autor
N tym ostatnim widzę jakieś kółko w odnogami :)

Brawo mintrill!! Prawie zgadłeś!! To jest pająk... :)

A co do programu to tło i obiekt ukryty robie w paintcie, a ten efekt 3D w programie Stereogram maker.

Napisano
  • Autor

UPDATE (mam nadzieję, że ten stereogram trochę lepiej mi wyszedł :))

gudstereohram1um.jpg

Napisano

Na pierwszy rzuk oka wydawało mi się, że jest to jakaś twarz, później skłaniałbym się do jakiejś baszty, wieży, a teraz już sam nie wiem co to jest :/

Napisano