Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

mój kolejny WiP, tym razem postać z gry UT2k3/4. Będe go robić w pracy, a Hor Roda w domu.

nie będe się kurczowo trzymać oryginału.

concept:

27jy.jpg

a tyle narazie zrobiłem:

16ib1.jpg

  • Odpowiedzi 39
  • Wyświetleń 4,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Super, niesamowicie się zapowiada, czekam na główke. To co juz pokazałeś jest fajne.

Napisano

Fajnisty gość sie zapowiada ;) Jak by go jeszcze z animować (naturalnie po zakonczonym modelowaniu) to juz zupełnie odjazd :) Powodzenia :)

PS mentaller, pewnie po prostu obija sie na stażu tak jak ja ;))

Napisano

nie rozumiem... praca odtwórcza??

 

Spoko jeżeli chcesz model lowpoly na high poly zrobić ale mógłbyś samemu coś wymyśleć.

 

Narazie widze że to ma bardzo dużo poly, co jest dziwne jeżeli chodzi o game art. Ale skoro nie umieściłeś tego w game art'cie.

 

Troche krytyki, ogólnie życze powodzenia;) ale widze że szybko sobie kupe wielbicieli znalazłeś:)

Napisano

Mam takie pytanko techniczne ta refelka co ją dałeś wygląda jak byś sam robił render znalazłeś to w sieci czy udało ci się wyszarpać model low poly z plików gry? Gdzieś słyszałem że to możliwe...

Napisano
  • Autor

z grą dostajesz program UPaint do malowania postaci, za jego pomocą zrobiłem blueprinty

Napisano
  • Autor

czyżby? taak:) updejt:D

po małej przerwie postanowiłem dokończyc co zacząłem;)

1sp5.jpgattachlr2.jpg

Napisano

Wydawało mi się, ze ona się swiecił w Unrealu:/

No, ze podświetlany ten kombinezon miał...a nie?

Napisano

Po pierwsze: zupelnie nie przypomina porsche

po drugie: nie jest różowy

Jak dla mnie to samo to dyskwalifikuje model :)

Ale wracając do rzeczywistosci:

Robisz go Nurbsami ze takie ladne okragle plyty wychodzą? Chociaz gacie to chyba poly. W kazdym razie ciekawa mieszanka moze wyjsc.

Mozesz pokazac go z boku? A najlepiej twoj model i wzorzec, bo mam wrazenie ze za duzy ten brzuszek jest u ciebie, a dokladnie ze za bardzo do przodu wysunięty, jakby postac byla bardzo wygieta.

 

pozdrawiam

Mirach

Napisano

No i dobrze ze jest bardzo wygięta bo taka pozycja dodaje grozy;) UT to jedna z moich ulubionych gier a mój ulubiony bohater to prawie ten którego robisz bo jego kolega (Gorge bodajże).

Nawet awatar mam z tej gry:P

 

Tez chciałbym wiedzieć jaką techniką go robisz i w jakim programie.

 

Powodzenia.

 

EDIT: a propos tego że sie świeciły, nad ramionami miały takie lewitujące światła koloru takiego jak drużyna, jak nie bylo drużyny nie było świateł. Ale dobrze ze nie masz zamiaru ich robić.

Napisano
  • Autor
Po pierwsze: zupelnie nie przypomina porsche

ano, celna uwaga:)

po drugie: nie jest różowy

narazie nie jest:D

 

niektóre elementy to NURBS a niektóre poly (max8 + power nurbs).

hmm, sprawia wrażenie wygietego chyba przez FOV, robie wg blueprintów więc powinien byc prosty.

sidevt9.th.jpgside2pl0.th.jpgwirerv7.th.jpg

Napisano

Ty, no masz racje, prosty jest :) Sądze ze jak dorobisz gore korpusu to ten dziwny efekt zniknie. Miejmy nadzieje ze tym razem nurbsy sie nie wykrzaczą, i licze ze w finale będzie wersja dla rózowego teamu (ona sie moze nawet swiecic :D )

Napisano
  • Autor

cholera jest niedobrze, chwyciłem się za klatę i widze że coraz bardziej mu brzuszek wystaje:/

[+]

mój 993 post:*

112_0605_ptw_08z+porsche_993_classic_whale_tail+side_view.jpg

 

Napisano

Ten ostatni renderek zdecydowanie najlepszy ;)

Postać zaś nie ma przypadkiem troche za kanciatej głowy ?

EDIT:

I za duzie brzucho, za bardzo powtarzają sie teksturki

Napisano

Fajno fajno. Dajesz dalej. Chcesz zrobic tylko postać czy planujesz jakąś mała scenkę?

Napisano

Fajnie... dobrze byloby to zobaczyc w maksymalnym dopieszczeniu :P Nie czytalem wszyskiego, wiec moge zdublowac czasem: tekstury wlasna bedziesz mial czy te unrealowe ?

 

i swoja droga - mozesz sie nastepnym razem wziac za Sapphire, a nie takiego lysego glupka? :/

Napisano

Dobry start :)

Nie lubię zbytnio tej postaci, ale gierka wymiata, więc I'll be watching you :)

Napisano
  • Autor

CzAk1 dzięki, scenki nie wykluczam:)

JmTm00 dzięki

Deus textury raczej własne (o ile będą), a Sapphire ma postępującą anoreksje, nie lubie takich:) już bym wolał Reinh'e, przynajmniej porządny kawał baby:)

M@Ti thx

 

bardzo mały postęp:

render4an3.jpg

render3og3.jpg

Napisano

To ja powiem tak: Ja skończe z D'arc i nie zapomne o tym pomyśle to zrobie Mr.Crow'a i ustawimy jakaś scenke:) Model zapowida się ciekawie i narazie ładnie wymodelowany IMO.Keep up the good work :D

Napisano

Zaraz przyjdą spece od anatomi i powiedzą swoje , mi się podoba i masz tego nie zaprzepaścić bo to jedna z najlepszych gier :)

 

Myślę że dziwna jest ta linia w okolicach powiek, kąciki ust odrobinę za nisko.

Pokaż jeszcze ujecie boczne.

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

właśnie drże na samą myśl, że przyjdą:)

cały czas coś w nim poprawiam:

morda2uc3.jpg

morda3tl8.jpg

 

dlaczego on już nie chce wyglądać groźnie?:(

Napisano

Groźnie?

 

Myślę że musi bardziej zmarszczyć brwi i opuścić na tyle żeby opadł badziej na oczy , zmarszczyć nos żeby było widać te mięśnie/ścięgna twarzy idące od kącików nosa do brody.

Napisano

usta mu wygnij w odwrucone U ale bez przesady tak ma na koncepcie odrazu bedzie lepiej :) i powieki nad nimi popracuj nad oczami jest wyzej i bardziej lagodniej :)

pozdro

Napisano

Kurcze... on tak nastolatkowo wygląda... wg mnie brakuje mu masy, Frostbite jest dosc grubokoscisty i ma strasznie wredną morde :D

Napisano

Bardzo ladnie sie zapowiada model.moja rada co do twarzy.Dolna czesc mogla by byc nieco bardziej pociagla, porownaj sobie glowe orginalu i ta zrobiona przez ciebie.Twoja jest zdecydowanie bardziej zaokraglona pod koscmi policzkowymi( dlatego moze wyglada mniej groznie).Nosek moglby byc nieco weższy i lekko chaczykowaty w dol..Węższe usta tez mogly by mu dodac nieco grozniejszego wyrazu.

Pokombinuj z wyrazem twarzy jeszcze bo zapowiada sie swietnie :)

Napisano
  • Autor

wyjdę na lamera, ale dawno maxa nie odpalałem:)

zrobiłem UV'ke ale nie widać efektów na modelu, tak jakby nic się nie zmieniło. coś w rodzaju "zapomniałem nacisnąć przycisk >" help me!

92710112yl9.th.jpg

Napisano

Em, w sumie nie wiem o co moze chodzic. Mozesz sprobowac zrobic tak, w tym okienku Unwrapa masz "save uv" zapisz uvke' wywal modyfikator, daj modyfikator jeszcze raz i sproboj wgrac zapisaną uv'ke. Ale to jest takie czyste gdybanie...

Pokaz moze jeszcze modyficator stack, znaczy sie co masz tam poupychane na tym modelu :) Moze wylaczyles zaroweczke obok Unwrapa? :D

Napisano
  • Autor

mirach wielkie dzięki, pomogło zapisanie i wczytanie. uff. wystarczyło wcześniej nadać np. UVW Map, a potem unwrapa, żeby sobie zresetował koordynaty.

niestety punktu Ci nie mogę przyznać;/

Napisano

snif, snif, nie bede mial repa :)

Ale dobrze ze pomoglo, i dobrze widziec ze odkurzyles frostbite... nie to co ja z masą projektow zaczetych a nie skonczonych :)

Napisano

Rzeczywiście wyraz twarzy powinien być nieco groźniejszy.:D Frostbite strzelał nie z łuku ale z rocketlaunchera i z lightning guna:D:D:) popracuj nad mimiką i czekam na teksturki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności