dariusz Napisano 6 Lipiec 2006 Napisano 6 Lipiec 2006 Witam! mój kolejny WiP, tym razem postać z gry UT2k3/4. Będe go robić w pracy, a Hor Roda w domu. nie będe się kurczowo trzymać oryginału. concept: a tyle narazie zrobiłem: 1
kubi Napisano 6 Lipiec 2006 Napisano 6 Lipiec 2006 Super, niesamowicie się zapowiada, czekam na główke. To co juz pokazałeś jest fajne.
mentaller Napisano 6 Lipiec 2006 Napisano 6 Lipiec 2006 hehe, to co ty w tej pracy robisz, że bedizesz miał na to czas ? ;]
Gość spokojny Napisano 7 Lipiec 2006 Napisano 7 Lipiec 2006 Fajnisty gość sie zapowiada ;) Jak by go jeszcze z animować (naturalnie po zakonczonym modelowaniu) to juz zupełnie odjazd :) Powodzenia :) PS mentaller, pewnie po prostu obija sie na stażu tak jak ja ;))
Cruzh3r Napisano 7 Lipiec 2006 Napisano 7 Lipiec 2006 nie rozumiem... praca odtwórcza?? Spoko jeżeli chcesz model lowpoly na high poly zrobić ale mógłbyś samemu coś wymyśleć. Narazie widze że to ma bardzo dużo poly, co jest dziwne jeżeli chodzi o game art. Ale skoro nie umieściłeś tego w game art'cie. Troche krytyki, ogólnie życze powodzenia;) ale widze że szybko sobie kupe wielbicieli znalazłeś:)
dariusz Napisano 7 Lipiec 2006 Autor Napisano 7 Lipiec 2006 bardzo mi się podoba ta postać, od dawna chciałem ją zrobić w HP. praca odtwórcza?? to samo możesz powiedzieć panom co robią Audi Q7, lub: http://seb.vince.free.fr/half-life2/wallpapers/wallpaper_half-life_2_04_1024.jpg Tez będzie sie tak fajnie świecił?:) hę??:D
Aust Napisano 8 Lipiec 2006 Napisano 8 Lipiec 2006 Mam takie pytanko techniczne ta refelka co ją dałeś wygląda jak byś sam robił render znalazłeś to w sieci czy udało ci się wyszarpać model low poly z plików gry? Gdzieś słyszałem że to możliwe...
dariusz Napisano 8 Lipiec 2006 Autor Napisano 8 Lipiec 2006 z grą dostajesz program UPaint do malowania postaci, za jego pomocą zrobiłem blueprinty
dariusz Napisano 2 Styczeń 2007 Autor Napisano 2 Styczeń 2007 czyżby? taak:) updejt:D po małej przerwie postanowiłem dokończyc co zacząłem;)
CzAk1 Napisano 2 Styczeń 2007 Napisano 2 Styczeń 2007 Wydawało mi się, ze ona się swiecił w Unrealu:/ No, ze podświetlany ten kombinezon miał...a nie?
dariusz Napisano 2 Styczeń 2007 Autor Napisano 2 Styczeń 2007 i taki mały renderek:) CzAk1 ano, ale u mnie sie chyba nie bedzie:)
mirach Napisano 3 Styczeń 2007 Napisano 3 Styczeń 2007 Po pierwsze: zupelnie nie przypomina porsche po drugie: nie jest różowy Jak dla mnie to samo to dyskwalifikuje model :) Ale wracając do rzeczywistosci: Robisz go Nurbsami ze takie ladne okragle plyty wychodzą? Chociaz gacie to chyba poly. W kazdym razie ciekawa mieszanka moze wyjsc. Mozesz pokazac go z boku? A najlepiej twoj model i wzorzec, bo mam wrazenie ze za duzy ten brzuszek jest u ciebie, a dokladnie ze za bardzo do przodu wysunięty, jakby postac byla bardzo wygieta. pozdrawiam Mirach
FF Napisano 3 Styczeń 2007 Napisano 3 Styczeń 2007 No i dobrze ze jest bardzo wygięta bo taka pozycja dodaje grozy;) UT to jedna z moich ulubionych gier a mój ulubiony bohater to prawie ten którego robisz bo jego kolega (Gorge bodajże). Nawet awatar mam z tej gry:P Tez chciałbym wiedzieć jaką techniką go robisz i w jakim programie. Powodzenia. EDIT: a propos tego że sie świeciły, nad ramionami miały takie lewitujące światła koloru takiego jak drużyna, jak nie bylo drużyny nie było świateł. Ale dobrze ze nie masz zamiaru ich robić.
dariusz Napisano 4 Styczeń 2007 Autor Napisano 4 Styczeń 2007 Po pierwsze: zupelnie nie przypomina porsche ano, celna uwaga:) po drugie: nie jest różowy narazie nie jest:D niektóre elementy to NURBS a niektóre poly (max8 + power nurbs). hmm, sprawia wrażenie wygietego chyba przez FOV, robie wg blueprintów więc powinien byc prosty.
mirach Napisano 4 Styczeń 2007 Napisano 4 Styczeń 2007 Ty, no masz racje, prosty jest :) Sądze ze jak dorobisz gore korpusu to ten dziwny efekt zniknie. Miejmy nadzieje ze tym razem nurbsy sie nie wykrzaczą, i licze ze w finale będzie wersja dla rózowego teamu (ona sie moze nawet swiecic :D )
dariusz Napisano 4 Styczeń 2007 Autor Napisano 4 Styczeń 2007 cholera jest niedobrze, chwyciłem się za klatę i widze że coraz bardziej mu brzuszek wystaje:/ [+] mój 993 post:*
damusTo Napisano 4 Styczeń 2007 Napisano 4 Styczeń 2007 Ten ostatni renderek zdecydowanie najlepszy ;) Postać zaś nie ma przypadkiem troche za kanciatej głowy ? EDIT: I za duzie brzucho, za bardzo powtarzają sie teksturki
CzAk1 Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 Fajno fajno. Dajesz dalej. Chcesz zrobic tylko postać czy planujesz jakąś mała scenkę?
JmTm00 Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 a mi sie podoba :D uwielbiam postacie z ut :D:D
Drakula Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 Fajnie... dobrze byloby to zobaczyc w maksymalnym dopieszczeniu :P Nie czytalem wszyskiego, wiec moge zdublowac czasem: tekstury wlasna bedziesz mial czy te unrealowe ? i swoja droga - mozesz sie nastepnym razem wziac za Sapphire, a nie takiego lysego glupka? :/
Gość User190 Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 Dobry start :) Nie lubię zbytnio tej postaci, ale gierka wymiata, więc I'll be watching you :)
dariusz Napisano 8 Styczeń 2007 Autor Napisano 8 Styczeń 2007 CzAk1 dzięki, scenki nie wykluczam:) JmTm00 dzięki Deus textury raczej własne (o ile będą), a Sapphire ma postępującą anoreksje, nie lubie takich:) już bym wolał Reinh'e, przynajmniej porządny kawał baby:) M@Ti thx bardzo mały postęp: 1
..::Krzysiek M::.. Napisano 8 Styczeń 2007 Napisano 8 Styczeń 2007 ładne :D zrób więcej detali dodaj jakieś śruby
Swinger76 Napisano 9 Styczeń 2007 Napisano 9 Styczeń 2007 To ja powiem tak: Ja skończe z D'arc i nie zapomne o tym pomyśle to zrobie Mr.Crow'a i ustawimy jakaś scenke:) Model zapowida się ciekawie i narazie ładnie wymodelowany IMO.Keep up the good work :D
chveti Napisano 20 Luty 2007 Napisano 20 Luty 2007 Zaraz przyjdą spece od anatomi i powiedzą swoje , mi się podoba i masz tego nie zaprzepaścić bo to jedna z najlepszych gier :) Myślę że dziwna jest ta linia w okolicach powiek, kąciki ust odrobinę za nisko. Pokaż jeszcze ujecie boczne. Pozdrawiam.
dariusz Napisano 20 Luty 2007 Autor Napisano 20 Luty 2007 właśnie drże na samą myśl, że przyjdą:) cały czas coś w nim poprawiam: dlaczego on już nie chce wyglądać groźnie?:(
chveti Napisano 20 Luty 2007 Napisano 20 Luty 2007 Groźnie? Myślę że musi bardziej zmarszczyć brwi i opuścić na tyle żeby opadł badziej na oczy , zmarszczyć nos żeby było widać te mięśnie/ścięgna twarzy idące od kącików nosa do brody.
nielot007 Napisano 20 Luty 2007 Napisano 20 Luty 2007 usta mu wygnij w odwrucone U ale bez przesady tak ma na koncepcie odrazu bedzie lepiej :) i powieki nad nimi popracuj nad oczami jest wyzej i bardziej lagodniej :) pozdro
mirach Napisano 20 Luty 2007 Napisano 20 Luty 2007 Kurcze... on tak nastolatkowo wygląda... wg mnie brakuje mu masy, Frostbite jest dosc grubokoscisty i ma strasznie wredną morde :D
..::Krzysiek M::.. Napisano 21 Luty 2007 Napisano 21 Luty 2007 w Z-Brush dodasz mu parę blizn i będzie groźny ^^
geno7 Napisano 22 Luty 2007 Napisano 22 Luty 2007 Bardzo ladnie sie zapowiada model.moja rada co do twarzy.Dolna czesc mogla by byc nieco bardziej pociagla, porownaj sobie glowe orginalu i ta zrobiona przez ciebie.Twoja jest zdecydowanie bardziej zaokraglona pod koscmi policzkowymi( dlatego moze wyglada mniej groznie).Nosek moglby byc nieco weższy i lekko chaczykowaty w dol..Węższe usta tez mogly by mu dodac nieco grozniejszego wyrazu. Pokombinuj z wyrazem twarzy jeszcze bo zapowiada sie swietnie :)
dariusz Napisano 7 Czerwiec 2007 Autor Napisano 7 Czerwiec 2007 wyjdę na lamera, ale dawno maxa nie odpalałem:) zrobiłem UV'ke ale nie widać efektów na modelu, tak jakby nic się nie zmieniło. coś w rodzaju "zapomniałem nacisnąć przycisk >" help me!
mirach Napisano 7 Czerwiec 2007 Napisano 7 Czerwiec 2007 Em, w sumie nie wiem o co moze chodzic. Mozesz sprobowac zrobic tak, w tym okienku Unwrapa masz "save uv" zapisz uvke' wywal modyfikator, daj modyfikator jeszcze raz i sproboj wgrac zapisaną uv'ke. Ale to jest takie czyste gdybanie... Pokaz moze jeszcze modyficator stack, znaczy sie co masz tam poupychane na tym modelu :) Moze wylaczyles zaroweczke obok Unwrapa? :D
dariusz Napisano 7 Czerwiec 2007 Autor Napisano 7 Czerwiec 2007 mirach wielkie dzięki, pomogło zapisanie i wczytanie. uff. wystarczyło wcześniej nadać np. UVW Map, a potem unwrapa, żeby sobie zresetował koordynaty. niestety punktu Ci nie mogę przyznać;/
mirach Napisano 7 Czerwiec 2007 Napisano 7 Czerwiec 2007 snif, snif, nie bede mial repa :) Ale dobrze ze pomoglo, i dobrze widziec ze odkurzyles frostbite... nie to co ja z masą projektow zaczetych a nie skonczonych :)
Hindus Napisano 9 Czerwiec 2007 Napisano 9 Czerwiec 2007 Rzeczywiście wyraz twarzy powinien być nieco groźniejszy.:D Frostbite strzelał nie z łuku ale z rocketlaunchera i z lightning guna:D:D:) popracuj nad mimiką i czekam na teksturki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się