Napisano 7 Lipiec 200618 l Witam. Troche amatorsko jak zwykle ale starałem się żeby to jakoś wyglądało :D malować nie umiem zabardzo wiec jak komuś sie nie podobają texturki to trudno :/ Model ma 1266 trisów, jedna texturka jest dla poduszki a druga dla łóżka, wsumie to można je było dać na jedną no ale jakoś tak mi wyszło. Pozdrawiam.
Napisano 7 Lipiec 200618 l Autor dariusz można można w pewnych miejscach coś mi sie przez przypadek przecieło. Tutaj te texy :) troche problem z nimi bo doświadczenia nie mam no ale to sie poprawi :] Wiem wiem Na tex poduszki zmornowałem tyle miejsca :D ( sie poprawie ). Aha mam pytanie. Mógłby mi ktoś wyjaśnić przy okacji jak wypaliś w maxie AO lub light mapy ? Albo tutek czy coś. Byłbym wdzięczny i pozdawiam.
Napisano 7 Lipiec 200618 l Wygląda bardzo fajnie. Co do wypalania lightmapy to w maxie jest opcja "Render To Texture". Wystarczy chyba dodac LightMap do listy renderowanych map w rolecie Output i wybrać rozmiar textury wyjściowej i nazwe pliku oraz miejce na HDD. No i wyłączyć automatyczny unwrap na samej górze. Można jeszcze na samym dole w "Baked Material" zaznaczyć Render To Files Only. Aha no i przed renderowaniem lightmapy ze wszystkich fragmentow nakladajacych sie na UVałce najlepiej zostawić tylko jeden bo mogą wyjść dziwne błędy w związku z nakładaniem sie obiektów na texturze.
Napisano 7 Lipiec 200618 l Autor hm troszeczke dziwnie to działa no ale cóż pobawie sie tym jeszcze :)
Napisano 12 Lipiec 200618 l to łóżko wygląda jakby jakiś zombol jadł w nim kolacje, a potem po sobie posprzątał :}
Napisano 12 Lipiec 200618 l Witam!! mistrzu mam pytanko czy textury robiles uzywajac zdjec(+ malowanie) czy wszystko malowales?? ;) super :) pozdro
Napisano 12 Lipiec 200618 l Autor Coś ty nielot pewnie że kozystam z fotek i potem albo kilka łącze 'mixuje' i takie tam cuda na kiju :) żeby uzyskać coś wmiare fajnego. Malowanie wszystkiego to było by dla mnie jak nóż w plecy :D zwłaszcza że nie jestem zbyt uzdolniony :)
Napisano 12 Lipiec 200618 l heh super Ci to wyszło... pozdro PS. wygląda jak do projektu afterfall....
Napisano 12 Lipiec 200618 l ledyr no ale to takie lekkie oszustkow :D wedlug mnie takie pojscie na latwizne tak samo jak w samochodzie wycinanie "dziur" (trudnych) booleanem :D pozdro
Napisano 12 Lipiec 200618 l Nielot, kto dzisiaj tekstury maluje jesli mozna fotke zrobic? :) Najpierw trzeba mieć takie łóżko
Napisano 12 Lipiec 200618 l Autor nielot - textury to sie maluje ufolą bo o ich foty troche ciężko :) żadko widać żeby ktoś malował całą tex chyba że juz jest gra klimatyczna typu warcraft to da sie zauważyć ze czesto texturki sa malowane bo normalne z foty by nie pasiły. Twarze postaci też sie maluje :) na obiekty raczej zlepy z fotek sie daje. Tak przynajmniej mi sie wydaje. ra-v - niestety ja dla niech nie pracuje :P
Napisano 12 Lipiec 200618 l no ale widze że byś sie tam przydal :) łóżko po prostu super jest... naprawde mi sie podoba
Napisano 14 Lipiec 200618 l Textury robi sie roznie. Jedni wola malowac inni maja opanowana obrobke foto. Wszystko zalezy jeszcze do czego. IMO jednak textura malowana conajmniej w 85% recznie wyglada owiele lepiej niz czysta fotka. Tutaj macie pare przykladow handpainted. http://www.bobotheseal.com/portfolio/Contract/GR2_heads_high.jpg http://www.bobotheseal.com/portfolio/TitanQuest/IL_RatMan_TQ_ArmorTex.jpg http://www.horribledeath.com/images/magdalena_ut2k4.jpg http://www.horribledeath.com/images/magbody2_.jpg http://www.poopinmymouth.com/3d/delilah.jpg http://www.t3h-v.com/oblivion/lich_wip8.jpg http://www.t3h-v.com/oblivion/x_wip6.jpg http://b1ll.cottages.polycount.com/wr_tex.jpg http://www.strangefate.com/portfolio/sheorc-axe.jpg http://www.strangefate.com/3d/sororita.jpg Chyba starczy ... kawa mi sie skonczyla wracam do joba :P
Napisano 14 Lipiec 200618 l Autor Wiadomo Por@szek twarze lepiej malować jak ktoś umie :] monsterki tez bo inaczej chyba sie nie da.
Napisano 18 Lipiec 200618 l wyro git, a co do malowanych tex czy z fotek- hmmm... z samych fotek tex i tak sie nie zrobi bo nie znajdzie sie fotki np konia zunwrapowanego (lol), chyba, ze sie go zabije, obskoruje (umiejetnosci z gothica mile widziane), rozplaszczy skore wedle swego mapowania, wyczysci sie krew i wtedy moze da rade ;] ale problem by byl w przypadku robienia postaci, ale to nie wazne. Chodzi o to, ze warto czesc namalowac, czesc z fotki, podmalowac wszystko, nalozyc pare fotek jako szum, drobny detal etc - to moj sposob :) Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto