Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Troche amatorsko jak zwykle ale starałem się żeby to jakoś wyglądało :D malować nie umiem zabardzo wiec jak komuś sie nie podobają texturki to trudno :/ Model ma 1266 trisów, jedna texturka jest dla poduszki a druga dla łóżka, wsumie to można je było dać na jedną no ale jakoś tak mi wyszło. Pozdrawiam.

 

silent_hill_bed.jpg

  • Odpowiedzi 22
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

dariusz można można w pewnych miejscach coś mi sie przez przypadek przecieło. Tutaj te texy :) troche problem z nimi bo doświadczenia nie mam no ale to sie poprawi :] Wiem wiem Na tex poduszki zmornowałem tyle miejsca :D ( sie poprawie ).

 

bed.jpg

 

poduszka.jpg

 

Aha mam pytanie. Mógłby mi ktoś wyjaśnić przy okacji jak wypaliś w maxie AO lub light mapy ? Albo tutek czy coś. Byłbym wdzięczny i pozdawiam.

Napisano

Wygląda bardzo fajnie. Co do wypalania lightmapy to w maxie jest opcja "Render To Texture". Wystarczy chyba dodac LightMap do listy renderowanych map w rolecie Output i wybrać rozmiar textury wyjściowej i nazwe pliku oraz miejce na HDD. No i wyłączyć automatyczny unwrap na samej górze. Można jeszcze na samym dole w "Baked Material" zaznaczyć Render To Files Only. Aha no i przed renderowaniem lightmapy ze wszystkich fragmentow nakladajacych sie na UVałce najlepiej zostawić tylko jeden bo mogą wyjść dziwne błędy w związku z nakładaniem sie obiektów na texturze.

Napisano
  • Autor

hm troszeczke dziwnie to działa no ale cóż pobawie sie tym jeszcze :)

Napisano

fajne wyro : D

Napisano

to łóżko wygląda jakby jakiś zombol jadł w nim kolacje, a potem po sobie posprzątał :}

Napisano

Witam!!

mistrzu mam pytanko czy textury robiles uzywajac zdjec(+ malowanie) czy wszystko malowales?? ;)

super :)

pozdro

Napisano
  • Autor

Coś ty nielot pewnie że kozystam z fotek i potem albo kilka łącze 'mixuje' i takie tam cuda na kiju :) żeby uzyskać coś wmiare fajnego. Malowanie wszystkiego to było by dla mnie jak nóż w plecy :D zwłaszcza że nie jestem zbyt uzdolniony :)

Napisano

heh super Ci to wyszło...

pozdro

PS. wygląda jak do projektu afterfall....

Napisano

ledyr no ale to takie lekkie oszustkow :D wedlug mnie takie pojscie na latwizne tak samo jak w samochodzie wycinanie "dziur" (trudnych) booleanem :D

pozdro

Napisano
  • Autor

nielot - textury to sie maluje ufolą bo o ich foty troche ciężko :) żadko widać żeby ktoś malował całą tex chyba że juz jest gra klimatyczna typu warcraft to da sie zauważyć ze czesto texturki sa malowane bo normalne z foty by nie pasiły. Twarze postaci też sie maluje :) na obiekty raczej zlepy z fotek sie daje. Tak przynajmniej mi sie wydaje.

ra-v - niestety ja dla niech nie pracuje :P

Napisano

no ale widze że byś sie tam przydal :)

łóżko po prostu super jest...

 

naprawde mi sie podoba

Napisano
Napisano
  • Autor

Wiadomo Por@szek twarze lepiej malować jak ktoś umie :] monsterki tez bo inaczej chyba sie nie da.

Napisano

powiedz mi wizz robiłes to do jakiegos projektu czy tak dla siebie :>

Napisano

wyro git, a co do malowanych tex czy z fotek- hmmm... z samych fotek tex i tak sie nie zrobi bo nie znajdzie sie fotki np konia zunwrapowanego (lol), chyba, ze sie go zabije, obskoruje (umiejetnosci z gothica mile widziane), rozplaszczy skore wedle swego mapowania, wyczysci sie krew i wtedy moze da rade ;] ale problem by byl w przypadku robienia postaci, ale to nie wazne. Chodzi o to, ze warto czesc namalowac, czesc z fotki, podmalowac wszystko, nalozyc pare fotek jako szum, drobny detal etc - to moj sposob :)

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności