wizz Napisano 7 Lipiec 2006 Napisano 7 Lipiec 2006 Witam. Troche amatorsko jak zwykle ale starałem się żeby to jakoś wyglądało :D malować nie umiem zabardzo wiec jak komuś sie nie podobają texturki to trudno :/ Model ma 1266 trisów, jedna texturka jest dla poduszki a druga dla łóżka, wsumie to można je było dać na jedną no ale jakoś tak mi wyszło. Pozdrawiam.
dariusz Napisano 7 Lipiec 2006 Napisano 7 Lipiec 2006 z ramy mozna usunąć jeszcze trochę trisów. ale fajny klimacik
wizz Napisano 7 Lipiec 2006 Autor Napisano 7 Lipiec 2006 dariusz można można w pewnych miejscach coś mi sie przez przypadek przecieło. Tutaj te texy :) troche problem z nimi bo doświadczenia nie mam no ale to sie poprawi :] Wiem wiem Na tex poduszki zmornowałem tyle miejsca :D ( sie poprawie ). Aha mam pytanie. Mógłby mi ktoś wyjaśnić przy okacji jak wypaliś w maxie AO lub light mapy ? Albo tutek czy coś. Byłbym wdzięczny i pozdawiam.
Przybysz Napisano 7 Lipiec 2006 Napisano 7 Lipiec 2006 Wygląda bardzo fajnie. Co do wypalania lightmapy to w maxie jest opcja "Render To Texture". Wystarczy chyba dodac LightMap do listy renderowanych map w rolecie Output i wybrać rozmiar textury wyjściowej i nazwe pliku oraz miejce na HDD. No i wyłączyć automatyczny unwrap na samej górze. Można jeszcze na samym dole w "Baked Material" zaznaczyć Render To Files Only. Aha no i przed renderowaniem lightmapy ze wszystkich fragmentow nakladajacych sie na UVałce najlepiej zostawić tylko jeden bo mogą wyjść dziwne błędy w związku z nakładaniem sie obiektów na texturze.
wizz Napisano 7 Lipiec 2006 Autor Napisano 7 Lipiec 2006 hm troszeczke dziwnie to działa no ale cóż pobawie sie tym jeszcze :)
heZrou Napisano 12 Lipiec 2006 Napisano 12 Lipiec 2006 to łóżko wygląda jakby jakiś zombol jadł w nim kolacje, a potem po sobie posprzątał :}
nielot007 Napisano 12 Lipiec 2006 Napisano 12 Lipiec 2006 Witam!! mistrzu mam pytanko czy textury robiles uzywajac zdjec(+ malowanie) czy wszystko malowales?? ;) super :) pozdro
wizz Napisano 12 Lipiec 2006 Autor Napisano 12 Lipiec 2006 Coś ty nielot pewnie że kozystam z fotek i potem albo kilka łącze 'mixuje' i takie tam cuda na kiju :) żeby uzyskać coś wmiare fajnego. Malowanie wszystkiego to było by dla mnie jak nóż w plecy :D zwłaszcza że nie jestem zbyt uzdolniony :)
nielot007 Napisano 12 Lipiec 2006 Napisano 12 Lipiec 2006 :) czyli w sumie ciezko bez zdjec takie cos namalowac??
ra-v Napisano 12 Lipiec 2006 Napisano 12 Lipiec 2006 heh super Ci to wyszło... pozdro PS. wygląda jak do projektu afterfall....
ledyr Napisano 12 Lipiec 2006 Napisano 12 Lipiec 2006 Nielot, kto dzisiaj tekstury maluje jesli mozna fotke zrobic? :)
nielot007 Napisano 12 Lipiec 2006 Napisano 12 Lipiec 2006 ledyr no ale to takie lekkie oszustkow :D wedlug mnie takie pojscie na latwizne tak samo jak w samochodzie wycinanie "dziur" (trudnych) booleanem :D pozdro
Master Kiełbaster Napisano 12 Lipiec 2006 Napisano 12 Lipiec 2006 Nielot, kto dzisiaj tekstury maluje jesli mozna fotke zrobic? :) Najpierw trzeba mieć takie łóżko
wizz Napisano 12 Lipiec 2006 Autor Napisano 12 Lipiec 2006 nielot - textury to sie maluje ufolą bo o ich foty troche ciężko :) żadko widać żeby ktoś malował całą tex chyba że juz jest gra klimatyczna typu warcraft to da sie zauważyć ze czesto texturki sa malowane bo normalne z foty by nie pasiły. Twarze postaci też sie maluje :) na obiekty raczej zlepy z fotek sie daje. Tak przynajmniej mi sie wydaje. ra-v - niestety ja dla niech nie pracuje :P
ra-v Napisano 12 Lipiec 2006 Napisano 12 Lipiec 2006 no ale widze że byś sie tam przydal :) łóżko po prostu super jest... naprawde mi sie podoba
Por@szek Napisano 14 Lipiec 2006 Napisano 14 Lipiec 2006 Textury robi sie roznie. Jedni wola malowac inni maja opanowana obrobke foto. Wszystko zalezy jeszcze do czego. IMO jednak textura malowana conajmniej w 85% recznie wyglada owiele lepiej niz czysta fotka. Tutaj macie pare przykladow handpainted. http://www.bobotheseal.com/portfolio/Contract/GR2_heads_high.jpg http://www.bobotheseal.com/portfolio/TitanQuest/IL_RatMan_TQ_ArmorTex.jpg http://www.horribledeath.com/images/magdalena_ut2k4.jpg http://www.horribledeath.com/images/magbody2_.jpg http://www.poopinmymouth.com/3d/delilah.jpg http://www.t3h-v.com/oblivion/lich_wip8.jpg http://www.t3h-v.com/oblivion/x_wip6.jpg http://b1ll.cottages.polycount.com/wr_tex.jpg http://www.strangefate.com/portfolio/sheorc-axe.jpg http://www.strangefate.com/3d/sororita.jpg Chyba starczy ... kawa mi sie skonczyla wracam do joba :P
wizz Napisano 14 Lipiec 2006 Autor Napisano 14 Lipiec 2006 Wiadomo Por@szek twarze lepiej malować jak ktoś umie :] monsterki tez bo inaczej chyba sie nie da.
ra-v Napisano 16 Lipiec 2006 Napisano 16 Lipiec 2006 powiedz mi wizz robiłes to do jakiegos projektu czy tak dla siebie :>
madman1987 Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 wyro git, a co do malowanych tex czy z fotek- hmmm... z samych fotek tex i tak sie nie zrobi bo nie znajdzie sie fotki np konia zunwrapowanego (lol), chyba, ze sie go zabije, obskoruje (umiejetnosci z gothica mile widziane), rozplaszczy skore wedle swego mapowania, wyczysci sie krew i wtedy moze da rade ;] ale problem by byl w przypadku robienia postaci, ale to nie wazne. Chodzi o to, ze warto czesc namalowac, czesc z fotki, podmalowac wszystko, nalozyc pare fotek jako szum, drobny detal etc - to moj sposob :) Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się