Skocz do zawartości

Bed :D


wizz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Troche amatorsko jak zwykle ale starałem się żeby to jakoś wyglądało :D malować nie umiem zabardzo wiec jak komuś sie nie podobają texturki to trudno :/ Model ma 1266 trisów, jedna texturka jest dla poduszki a druga dla łóżka, wsumie to można je było dać na jedną no ale jakoś tak mi wyszło. Pozdrawiam.

 

silent_hill_bed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

dariusz można można w pewnych miejscach coś mi sie przez przypadek przecieło. Tutaj te texy :) troche problem z nimi bo doświadczenia nie mam no ale to sie poprawi :] Wiem wiem Na tex poduszki zmornowałem tyle miejsca :D ( sie poprawie ).

 

bed.jpg

 

poduszka.jpg

 

Aha mam pytanie. Mógłby mi ktoś wyjaśnić przy okacji jak wypaliś w maxie AO lub light mapy ? Albo tutek czy coś. Byłbym wdzięczny i pozdawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda bardzo fajnie. Co do wypalania lightmapy to w maxie jest opcja "Render To Texture". Wystarczy chyba dodac LightMap do listy renderowanych map w rolecie Output i wybrać rozmiar textury wyjściowej i nazwe pliku oraz miejce na HDD. No i wyłączyć automatyczny unwrap na samej górze. Można jeszcze na samym dole w "Baked Material" zaznaczyć Render To Files Only. Aha no i przed renderowaniem lightmapy ze wszystkich fragmentow nakladajacych sie na UVałce najlepiej zostawić tylko jeden bo mogą wyjść dziwne błędy w związku z nakładaniem sie obiektów na texturze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś ty nielot pewnie że kozystam z fotek i potem albo kilka łącze 'mixuje' i takie tam cuda na kiju :) żeby uzyskać coś wmiare fajnego. Malowanie wszystkiego to było by dla mnie jak nóż w plecy :D zwłaszcza że nie jestem zbyt uzdolniony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nielot - textury to sie maluje ufolą bo o ich foty troche ciężko :) żadko widać żeby ktoś malował całą tex chyba że juz jest gra klimatyczna typu warcraft to da sie zauważyć ze czesto texturki sa malowane bo normalne z foty by nie pasiły. Twarze postaci też sie maluje :) na obiekty raczej zlepy z fotek sie daje. Tak przynajmniej mi sie wydaje.

ra-v - niestety ja dla niech nie pracuje :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyro git, a co do malowanych tex czy z fotek- hmmm... z samych fotek tex i tak sie nie zrobi bo nie znajdzie sie fotki np konia zunwrapowanego (lol), chyba, ze sie go zabije, obskoruje (umiejetnosci z gothica mile widziane), rozplaszczy skore wedle swego mapowania, wyczysci sie krew i wtedy moze da rade ;] ale problem by byl w przypadku robienia postaci, ale to nie wazne. Chodzi o to, ze warto czesc namalowac, czesc z fotki, podmalowac wszystko, nalozyc pare fotek jako szum, drobny detal etc - to moj sposob :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności