Skocz do zawartości

Modyfikacje gier - Call of Duty


Kuba

Rekomendowane odpowiedzi

Dość przypadkowo trafiłem na to forum i od razu bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie jakość prac tutejszych użytkowników. Sprawa którą chciałbym poruszyć jest dość nietypowa i nie jestem pewien czy trafiłem z tematem w odpowiednie miejsce.

Niestety nie posiadam umiejętności posługiwania się programami 3D. Od kilku lat zajmuję się natomiast tworzeniem map - poziomów w Radiancie.

Od jakiegoś czasu jestem członkiem grupy zajmującej się modyfikacją do gry Call of Duty 2.

http://unboundforces.com

Scena CoD nie obfituje niestety w utalentowanych "modelarzy", dlatego zwracam się z prośbą i zapytaniem do Was - czy są tutaj osoby grające w Call of Duty, a które miałyby czas i chęci by pomóc w tworzeniu modyfikacji?

Drużyna jest międzynarodowa, w jej składzie jest kilku "modelarzy", jednak ich podstawową wadą jest brak jakiejkolwiek systematyczności i zapału.

 

Oto kilka screenów z moich najnowszych prac:

5.jpg

 

 

3.jpg

 

15.jpg

 

32.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

JA !! Kocham Call Of Duty 2 !! a z chęcią zajmę się nowymi mapami / modami do tej gry, bo jest to mój ulubiony FPS ;] trosze umiem na coś się przydam :)) Daj Jakieś namiary, zod razu się zgłaszam ! ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem robienie map w jakimś edytorze mija sie z grafiką :) aczkolwiek niestety do game artu sie zalicza. A tak wogóle to call niezła gra :P miałem przyjemność grać 1 niestety na 2 nie pozwolił sprzet :] więc życze powodzenia w robieniu mapek. CYA!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem robienie map w jakimś edytorze mija sie z grafiką :) aczkolwiek niestety do game artu sie zalicza.

 

Engine QIII wymaga tworzenia map za pomocą Radianta,a więc programu poniekąd graficznego.Z tego co zdążyłem zauważyć Ty również do swoich prac nie używasz ołówka i piórka, a posługujesz się jakby nie było programem :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe, wizz, większość tego co widzisz w grach opartych na brushach - Quake3/Doom3/Unreal/FarCry chyba też - jest stworzone właśnie w edytorach za pomocą Brushy, a nie geometrii. Czyli wg Ciebie to nie jest grafika? A co nią jest? Static meshe? Czyli mebelki/drzewka/ludziki i koniec? (specjalnie koloryzuję)

 

FAlcom - prawda, ale mimo to najefektywniejszym sposobem tworzenia szkieletu (i nie tylko szkieletu - vide Doom3 w którym z brushy da się zrobić mnóstwo rzeczy) leveli dla FPS'ów są brushe tworzone w edytorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie kiedys dla zabawy machalem lewel i poznawalem hammera pod csa i powiem ze edytory leweli to nie taka prosta sprawa jakies "byty" jakies "sryty" "worldrespy" i inne syfy ktore musisz ogarnac itp , a robiac juz mape pod q3 gdzie edytor jest "prawie" graficzny (rotfl) to w ogole sobie nie wyobrazam ;) i tym wiekszy szacunek mam dla takich osob :)

 

Pracki bardzo mi sie podobaja sa wykonane z dbaloscia i jest fajnie :)

 

Acha no i dodam jeszcze tyle ze jezeli gra(engin) posiada edytor leweli to nie robi sie leweli za pomoca maxa bo nie ma to sensu, w edytorze latwo dostrzec rozne laczenia itp kto robil ten wie o co mi biega , w maxie czesto takie rzeczy umykaja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj racja KLICEK.... jak robilem pare budynkow do silnika to w maxie byly spoko... a potem jak je zaimplementowalismy i zaczelismy po nich chodzic okazalo sie ze jest bardzo duzo bugow.... tu jakas szparka.. tutaj jakies kilaste laczenie.... gejoza.... ciezka sprawa bo naprawde trzeba miec spoko oko zeby to w maxie wychwycic :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FAlcom

 

"Jest dużo gier które robione sąza pomocom programów takich jak 3dsmax, a dopiero puźniej w edytorach dodawane są textóry oraz obiekty itd itp... :)"

 

Serio ? A które to gry ? Rzuć kilka tytułów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś o Tym czytałem, teraz nie wiem bo sie nie zagłębiał w takie rzeczy ale "chyba" nie jestem pewien ale Paikiller robiony był w 3desie a puźniej tak jak napsiałem miejsca przejś, obiekty bronie itd itp dodawane były przez program. Wiem tyle ze znalażłem takie coś do robienia map w maxie w puźniej dodawania ich do gier..

 

A w końcu nikt tu nie słyszał o G-Max'ie ?? już to wycowfali, alebykl to programik, taki okrojony 3dsmax, gdzie ściagało sie paka i robiło levele np. do Quake 3 albo innych gierek :)) można bylo exportowa do 3desa więc w maxie też można byo robi :)) pozdro !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Painkiller to nie wiem, ale Oblivion (jaskinie/indoory) był robiony w sofcie 3d. Tyle że nie cały level od razu, ale kawałki, z których potem w edytorze składało się dany fragment w całość. Czyli mówienie że całość jest robiona w maksie jest nieco na wyrost.

 

Co do GMaxa - niby miał możliwośc tworzenia leveli do Quake3, ale było to tak rozwiązane że i tak nikt z tego nie korzystał. Więcej, export md3 też był zabugowany ;) W ogóle GMax to jakaś pomyłka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FAlcom - jeżeli nadal jesteś zainteresowany tym, o czym wczoraj rozmawialiśmy - zarejestruj się proszę na forum http://www.unboundforces.com i napisz coś w dziale Join UF. Rozmawiałem już z "liderem" i twierdził że Twoje umiejętności w taki czy inny sposób na pewno by się przydały.

 

Jednocześnie ponawiam apel do pozostałych (?) chętnych - twórców modeli, animacji, concept-artów. Jeżeli znajdzie się ktoś chętny - proszę o kontakt.

 

PS. Moje starsze projekty:

 

http://tuol.prv.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z calym szacunkiem dla wszystkoch grajacych i wielbiacych CoD...COD2 mi sie nie poboba!:P CoD:Uo moge grac latami..... a do przedsiewziecia moge sie dopisac.....chociaz moze "mało>" umiem to moze czegos bym sie nauczyl!:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podrzucam dwa przykładowe modele. Z punktu widzenia kompletnego nowicjusza nie wyglądają one na jakoś strasznie skomplikowane.

 

propmetalpail34aq.th.jpg

propwoodenbarrel19mh.th.jpg

 

PS.Bruneq - człowiek uczy się całe życie. Czy masz może jakieś próbki swojej działalności? Pozdrawiam.

Kuba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh Radiant to swietny program i o dziwo nie jest wcale trudny:) Kiedys troche w tym siedzialem ( jakies 3 lata) robiac mapki do Q3, ale to juz mi przeszlo wiec raczej sie nie przydam. Rzycze jednak powodzenia i mam nadzieje ze znajdziesz tu pare chetnych osob :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba sam te texy malowałeś ? Jeśli nie to jest to co mi sie nie podoba w tego typu operacjach :P róbcie dalej pododzenia.

Widzę że za wszelką cenę chcesz się do czegoś przyczepić :) . Masz rację - większość tekstur pochodzi bezpośrednio z gry. Jednak w przypadku określonych potrzeb niezbędna jest zabawa z PS. Choćby tu:

shot01223hd.th.jpg shot01232tq.th.jpg

shot01278wd.th.jpg shot01282dw.th.jpg

shot01291do.th.jpg

 

Z tej też przyczyny twórca poziomów/map do gier zazwyczaj nie jest artystą, a raczej solidnym rzemieślnikiem. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności