Gość PaveleK Napisano 20 Sierpień 2006 Napisano 20 Sierpień 2006 jezeli tylko uda ci sie rozwiazac problem z renderingiem to prosil bym o kompletna scene z rozmieszczonymi wrzystkimi elementami typu domy i pojazdy wszelkiego typu (PLZ) xD
P4VV37 Napisano 20 Sierpień 2006 Autor Napisano 20 Sierpień 2006 Nie mam pomysłu na materiał dla gzymsu. Ten który jest teraz wpadł przez przypadek. Próbowałem dodać trochę brudu na cegły. znalazłem coś takiego spróbóje tam coś znaleźć PaveleK: po co?
P4VV37 Napisano 21 Sierpień 2006 Autor Napisano 21 Sierpień 2006 Z tej wersji jestem najbardziej zadowolony. Jeszcze trochę ją poprawie i przechodzę do następnego budynku.
Master Kiełbaster Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 Machnij jeszcze na wszystko dirt mapę.
P4VV37 Napisano 21 Sierpień 2006 Autor Napisano 21 Sierpień 2006 Nie wiem czy z tymi zaciekami nie przesadziłem. Teraz zajmę się tym:
skiki Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 nie zamjmuj sie nastepnym bo poprzedni jeszcze niezbyt dokonczony :P moim zdaniem powinienes zrobic wiecej zaciekow na cegłach, moze jakis displace ;)
P4VV37 Napisano 21 Sierpień 2006 Autor Napisano 21 Sierpień 2006 cegły mają już displace. Spróbuje je jeszcze wybródzić.
skiki Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 cegły są chyba za bardzo rozciagniete w poziomie na przedniej scianie.. ja nie wiem co ty chcesz osiagnac czy miasto jeszcze piekne cudne i wogole czy raczej zniszczone... jesli zniszczone to raczej powiniens pomyslec nad ciemnymi zaciekami, jakimis rozwalonymi cegłami. jak dla mnie zbyt ładnie i zbyt sterylnie :/
P4VV37 Napisano 21 Sierpień 2006 Autor Napisano 21 Sierpień 2006 Patrząc na koncept pomyślałem że lewa strona wygląda w porównaniu do prawej dość biednie, więc budynki po tej stronie chciałem trochę bardziej zniszczyć. Cegły rzeczywiście się przeskalowały. Trochę chyba przesadziłem z brudem z brudem z przodu, postaram się to poprawić.
P4VV37 Napisano 22 Sierpień 2006 Autor Napisano 22 Sierpień 2006 Przez przypadek usunąłem plik ze sceną. Mam naszczęście wcześniejszy, bez materiałów. Muszę się od nowa zająć budynkiem.
P4VV37 Napisano 22 Sierpień 2006 Autor Napisano 22 Sierpień 2006 Już nałożyłem kilka mateiałów. Cegły za oknami znikną. Mam problem z displace.
Master Kiełbaster Napisano 22 Sierpień 2006 Napisano 22 Sierpień 2006 Załatw to bumpem nie męcz kompa :*
skiki Napisano 22 Sierpień 2006 Napisano 22 Sierpień 2006 P4VV37 pisałem do Ciebie pm ale nie odpisałes? to jak bedzie?
P4VV37 Napisano 22 Sierpień 2006 Autor Napisano 22 Sierpień 2006 Mniej-więcej wszystkie tekstury powróciły. Tak już ten budynek zostawie i przechodzę do kolejnego.
P4VV37 Napisano 22 Sierpień 2006 Autor Napisano 22 Sierpień 2006 moglbys odpisac lub dac jakas odpowiedz ;] Kiedy pisałem nie było jeszcze tego postu, dlatego nie odpowiedziałem. p.s. Popatrz co jest w poście 5 na stronie 1.
P4VV37 Napisano 23 Sierpień 2006 Autor Napisano 23 Sierpień 2006 Zacząłem drugi budynek. Boczna ściana nie będzie widoczna.
P4VV37 Napisano 23 Sierpień 2006 Autor Napisano 23 Sierpień 2006 Nie wiem jakimi materiałami wykończyć ten budynek.
P4VV37 Napisano 23 Sierpień 2006 Autor Napisano 23 Sierpień 2006 Udało mi się ruszyć render. Całe miasto jak na razie wygląda tak: rendertime ok. 7.15 min Mam problem z ustawieniem kamery. Nie wiem dlaczego scena wydaje się taka płytka. W kamerze nie dopasowałem jeszcze położenia i wymiarów rendera. Żaden zbudynków po prawej stronie nie jest jeszcze oteksturowany.
P4VV37 Napisano 23 Sierpień 2006 Autor Napisano 23 Sierpień 2006 Przestawiłem kamerę, cegły zrobie jednak displacem. Mieniłem oświetlenie i ustawiłem rozmiar rendera. Już wiem dlaczego scena z obrazka wydaje się głębsza. Ten kanał pośrodku jest na nim węższy. sorry, coś mi się wcześniej pomieszało. Takie oświetlenie i ustawienie kamery mi odpowiada.
skiki Napisano 24 Sierpień 2006 Napisano 24 Sierpień 2006 mi się jakoś nie podoba ;] za kolorowo , tak jakoś wyprało się z klimatu ;] ale pracuj pracuj
jasiek311 Napisano 24 Sierpień 2006 Napisano 24 Sierpień 2006 klimat tej sceny mial chyba byc mocno industrialno-przyszlosciowy, a wyszedl jak mocno "wies spiewa-wies tanczy " - nie miej mi tego komenta za zle.textury, jak z bajki... :P a ten pseudo secesyjny luk tryumfalny niestety nie pasuje do calosci sceny :/popracuj jeszcze nad tym, bo scena zapowiadala sie bardzo obiecujaco - nadal sie zapowiada - z niewielkimi ;) poprawkami...pozdro
SWRSC Napisano 24 Sierpień 2006 Napisano 24 Sierpień 2006 kurde, coś sie zrypalo :( wczesnie było wlasnie takie industry, takie nawet delikatnie monumentalne, a teraz zrobilo sie cukierkowe i duzo mniejsze. Przydalaby sie jakas dramaturgia
P4VV37 Napisano 24 Sierpień 2006 Autor Napisano 24 Sierpień 2006 heh, chyba żeczywiście muszę ponownie przemyśleć wykonanie. Nie wiem jakimi teksturami wykończyć budynki. Narazie usunę materiały i zajmę się kamerą i ustawianiem budynków. Co do łuku to starałem się go zrobić tak jak był przedstawiony na referce, ale wydawał mi się strasznie pusty. Starałem się lepiej ustawić kamerę, scena jest teraz trochę większa.
goran Napisano 24 Sierpień 2006 Napisano 24 Sierpień 2006 Jak chcesz jutro wrzucę Ci kilka zdjęć z w miarę dużej fabryki, może znajdziesz inspirację do tekstur
Krysss Napisano 25 Sierpień 2006 Napisano 25 Sierpień 2006 Wywal to coś - zielone - razi w oczy. Jeśli chodzi o tekstury to ja w ogóle bym kolorów nie używał - tylko beton, brudny "poprzecierany" + metal, trochę rdzy.
hax0r Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 Mało szczegółowa textura w dodatku strasznie kanciaste to wszystko ,daj może greeble na te domki jak to ma być s-f city
P4VV37 Napisano 26 Sierpień 2006 Autor Napisano 26 Sierpień 2006 greeble raczej odpada, wole trzymać się referki.
P4VV37 Napisano 27 Sierpień 2006 Autor Napisano 27 Sierpień 2006 Może teraz: Chciałem żeby budynek wyglądał jak z płyty. Schody "parapet" i okna nie mają jeszcze materiału.
hax0r Napisano 27 Sierpień 2006 Napisano 27 Sierpień 2006 Za bardzo jednolite daj jakieś plakaty bardziej brudne może jakieś reklamy ... i daj texturki wszędzie a nie na boxa tylko na każdą ściane bo głupi sie rozciągają ...
P4VV37 Napisano 27 Sierpień 2006 Autor Napisano 27 Sierpień 2006 Ściany boczne są tylko po to żeby za oknami nie było widać nieba. Na renderze nie będą zauważalne. Z tymi plakatami to dobry pomysł, ja myślałem o jakimś graffiti.
hax0r Napisano 27 Sierpień 2006 Napisano 27 Sierpień 2006 Wszystko jedno graffiti krew plakaty chodzi o to żeby wszysko nie było szare :]
P4VV37 Napisano 28 Sierpień 2006 Autor Napisano 28 Sierpień 2006 Schody chyba wywale. Poprawie teksture na parapecie i przejdę do następnego budynku.
hax0r Napisano 28 Sierpień 2006 Napisano 28 Sierpień 2006 Popraw parapet i wywal tego kubisia nie masz grafiti jakiegoś ?
P4VV37 Napisano 28 Sierpień 2006 Autor Napisano 28 Sierpień 2006 Co masz do kubusia :) ? Właśnie, nie mam graffiti. Ale poszukam jeszcze.
tamb Napisano 28 Sierpień 2006 Napisano 28 Sierpień 2006 Nie rozumie. jakiej rodzialki sa te tekstury? 200x200? tak to wyglada. I jeszcze ten render. 5 min? jakiego masz kompa?. Na poczatku wygladalo to obiecujaco- po modelu ;ale cos nie idzie ci to teksturowanie: edit. i odwiedz ta strone, przyda ci sie:) Pozdro:) http://www.mayang.com/textures/
P4VV37 Napisano 28 Sierpień 2006 Autor Napisano 28 Sierpień 2006 Nie wiem dlaczego render taki długi. Mój komp to athlon 64 2.8, z 1Gb ram, więc nie jest źle. Najmniejsza tekstura jakiej używam ma 512xtrochę więcej. reszta jest sporo większa. Render bez GI trwa 2 min.
P4VV37 Napisano 28 Sierpień 2006 Autor Napisano 28 Sierpień 2006 Trochę zmieniłem. Może teraz będzie lepiej: http://img245.imageshack.us/img245/704/renderjv9.jpg Tylko bump jeszcze nie dopasowany.
makbol Napisano 28 Sierpień 2006 Napisano 28 Sierpień 2006 grafiti wyglada dość schematycznie. Zbyt proporcjonalne i rozmieszczone niezbyt ciekawe Wydaje mi się ze modele domów są zbyt mało szczegółowe !
P4VV37 Napisano 28 Sierpień 2006 Autor Napisano 28 Sierpień 2006 Trochę poprzemieszczałem graffiti. Zmieniłem materiał, chyba wygląda lepiej.
illy Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 bardzo mi sie ta praca jak i concept podoba, gdybym mial czas tez bym sie nim pobawil ;p
P4VV37 Napisano 29 Sierpień 2006 Autor Napisano 29 Sierpień 2006 Trochę wybrudziłem. Odpuszczę sobie na jakiś czas ten budynek bo już mnie on męczy. Na razie wygląda tak:
P4VV37 Napisano 29 Sierpień 2006 Autor Napisano 29 Sierpień 2006 Teraz zajmę się tym obiektem: Nie mam pomysłów na materiały
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się