Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

jezeli tylko uda ci sie rozwiazac problem z renderingiem to prosil bym o kompletna scene z rozmieszczonymi wrzystkimi elementami typu domy i pojazdy wszelkiego typu (PLZ) xD

  • Odpowiedzi 124
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

render2wm1.jpg

Nie mam pomysłu na materiał dla gzymsu. Ten który jest teraz wpadł przez przypadek. Próbowałem dodać trochę brudu na cegły.

 

znalazłem coś takiego spróbóje tam coś znaleźć

 

PaveleK: po co?

Napisano

nie zamjmuj sie nastepnym bo poprzedni jeszcze niezbyt dokonczony :P moim zdaniem powinienes zrobic wiecej zaciekow na cegłach, moze jakis displace ;)

Napisano

cegły są chyba za bardzo rozciagniete w poziomie na przedniej scianie.. ja nie wiem co ty chcesz osiagnac czy miasto jeszcze piekne cudne i wogole czy raczej zniszczone... jesli zniszczone to raczej powiniens pomyslec nad ciemnymi zaciekami, jakimis rozwalonymi cegłami. jak dla mnie zbyt ładnie i zbyt sterylnie :/

Napisano

Patrząc na koncept pomyślałem że lewa strona wygląda w porównaniu do prawej dość biednie, więc budynki po tej stronie chciałem trochę bardziej zniszczyć. Cegły rzeczywiście się przeskalowały. Trochę chyba przesadziłem z brudem z brudem z przodu, postaram się to poprawić.

Napisano
moglbys odpisac lub dac jakas odpowiedz ;]

Kiedy pisałem nie było jeszcze tego postu, dlatego nie odpowiedziałem.

p.s. Popatrz co jest w poście 5 na stronie 1.

Napisano

Udało mi się ruszyć render. Całe miasto jak na razie wygląda tak:

rendertime ok. 7.15 min

render2ss1.jpg

Mam problem z ustawieniem kamery.

Nie wiem dlaczego scena wydaje się taka płytka. W kamerze nie dopasowałem jeszcze położenia i wymiarów rendera.

Żaden zbudynków po prawej stronie nie jest jeszcze oteksturowany.

Napisano

Przestawiłem kamerę, cegły zrobie jednak displacem. Mieniłem oświetlenie i ustawiłem rozmiar rendera. Już wiem dlaczego scena z obrazka wydaje się głębsza. Ten kanał pośrodku jest na nim węższy.

render2si7.jpg

 

sorry, coś mi się wcześniej pomieszało. Takie oświetlenie i ustawienie kamery mi odpowiada.

Napisano

klimat tej sceny mial chyba byc mocno industrialno-przyszlosciowy, a wyszedl jak mocno "wies spiewa-wies tanczy " - nie miej mi tego komenta za zle.textury, jak z bajki... :P a ten pseudo secesyjny luk tryumfalny niestety nie pasuje do calosci sceny :/popracuj jeszcze nad tym, bo scena zapowiadala sie bardzo obiecujaco - nadal sie zapowiada - z niewielkimi ;) poprawkami...pozdro

Napisano

kurde, coś sie zrypalo :( wczesnie było wlasnie takie industry, takie nawet delikatnie monumentalne, a teraz zrobilo sie cukierkowe i duzo mniejsze. Przydalaby sie jakas dramaturgia

Napisano

heh, chyba żeczywiście muszę ponownie przemyśleć wykonanie. Nie wiem jakimi teksturami wykończyć budynki. Narazie usunę materiały i zajmę się kamerą i ustawianiem budynków. Co do łuku to starałem się go zrobić tak jak był przedstawiony na referce, ale wydawał mi się strasznie pusty.

Starałem się lepiej ustawić kamerę, scena jest teraz trochę większa.

render2py6.jpg

Napisano

Wywal to coś - zielone - razi w oczy. Jeśli chodzi o tekstury to ja w ogóle bym kolorów nie używał - tylko beton, brudny "poprzecierany" + metal, trochę rdzy.

Napisano

Za bardzo jednolite daj jakieś plakaty bardziej brudne może jakieś reklamy ...

i daj texturki wszędzie a nie na boxa tylko na każdą ściane bo głupi sie rozciągają ...

Napisano

Ściany boczne są tylko po to żeby za oknami nie było widać nieba. Na renderze nie będą zauważalne. Z tymi plakatami to dobry pomysł, ja myślałem o jakimś graffiti.

Napisano

Nie rozumie. jakiej rodzialki sa te tekstury? 200x200? tak to wyglada. I jeszcze ten render. 5 min? jakiego masz kompa?. Na poczatku wygladalo to obiecujaco- po modelu ;ale cos nie idzie ci to teksturowanie:

 

edit. i odwiedz ta strone, przyda ci sie:) Pozdro:)

http://www.mayang.com/textures/

Napisano

Nie wiem dlaczego render taki długi. Mój komp to athlon 64 2.8, z 1Gb ram, więc nie jest źle. Najmniejsza tekstura jakiej używam ma 512xtrochę więcej. reszta jest sporo większa.

Render bez GI trwa 2 min.

Napisano

grafiti wyglada dość schematycznie. Zbyt proporcjonalne i rozmieszczone niezbyt ciekawe

Wydaje mi się ze modele domów są zbyt mało szczegółowe !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności