Skocz do zawartości

Scena 3D: miasto


P4VV37

Rekomendowane odpowiedzi

jezeli tylko uda ci sie rozwiazac problem z renderingiem to prosil bym o kompletna scene z rozmieszczonymi wrzystkimi elementami typu domy i pojazdy wszelkiego typu (PLZ) xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 124
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

cegły są chyba za bardzo rozciagniete w poziomie na przedniej scianie.. ja nie wiem co ty chcesz osiagnac czy miasto jeszcze piekne cudne i wogole czy raczej zniszczone... jesli zniszczone to raczej powiniens pomyslec nad ciemnymi zaciekami, jakimis rozwalonymi cegłami. jak dla mnie zbyt ładnie i zbyt sterylnie :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na koncept pomyślałem że lewa strona wygląda w porównaniu do prawej dość biednie, więc budynki po tej stronie chciałem trochę bardziej zniszczyć. Cegły rzeczywiście się przeskalowały. Trochę chyba przesadziłem z brudem z brudem z przodu, postaram się to poprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się ruszyć render. Całe miasto jak na razie wygląda tak:

rendertime ok. 7.15 min

render2ss1.jpg

Mam problem z ustawieniem kamery.

Nie wiem dlaczego scena wydaje się taka płytka. W kamerze nie dopasowałem jeszcze położenia i wymiarów rendera.

Żaden zbudynków po prawej stronie nie jest jeszcze oteksturowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestawiłem kamerę, cegły zrobie jednak displacem. Mieniłem oświetlenie i ustawiłem rozmiar rendera. Już wiem dlaczego scena z obrazka wydaje się głębsza. Ten kanał pośrodku jest na nim węższy.

render2si7.jpg

 

sorry, coś mi się wcześniej pomieszało. Takie oświetlenie i ustawienie kamery mi odpowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klimat tej sceny mial chyba byc mocno industrialno-przyszlosciowy, a wyszedl jak mocno "wies spiewa-wies tanczy " - nie miej mi tego komenta za zle.textury, jak z bajki... :P a ten pseudo secesyjny luk tryumfalny niestety nie pasuje do calosci sceny :/popracuj jeszcze nad tym, bo scena zapowiadala sie bardzo obiecujaco - nadal sie zapowiada - z niewielkimi ;) poprawkami...pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh, chyba żeczywiście muszę ponownie przemyśleć wykonanie. Nie wiem jakimi teksturami wykończyć budynki. Narazie usunę materiały i zajmę się kamerą i ustawianiem budynków. Co do łuku to starałem się go zrobić tak jak był przedstawiony na referce, ale wydawał mi się strasznie pusty.

Starałem się lepiej ustawić kamerę, scena jest teraz trochę większa.

render2py6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności