Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Projekcik domku, który mógłby być moim domem : ) Nie będe się rozpisywał bo w sumie nie ma o czym :) Ale na wszystkie pytania z chęcia odpowiem i równie chętnie posłucham krytyki : )

 

Zacznijmy więc od ukazania bryły : D Nie patrzcie na to jak na render/exterior - to jest tylko podgląd bryły ; )

___

House.jpg

 

Rzuty coby zobrazowac sprawe : D

___

Patrer

R1.jpg

 

Piętro

R2.jpg

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pięterko

 

Salon widokowy:

___

32%20(G%f3ra,%20salon%20widokowy).jpg

 

Korytarz:

___

33%20(G%f3ra,%20salon%20widokowy).jpg

 

Pokój dla nastolatka ;) (Są dwa - jedno jest dobiciem lustrzanym drugiego)

___

31%20(G%f3ra,%20pokoj%20dzieci).jpg

Napisano

Wizki wnętrza mogą być, exterior już nie. Po pierwsze: wiatrołap by się przydał (chyba że to dom letniskowy). Układ wnętrza nie podoba mi się. Drzwi do sypialni na wprost wejścia to nie jest dobry pomysł Za dużo miejsca zajmuje komunikacja, łazienka w bezsensownym miejscu i ta wnęka przed nią nie służąca niczemu. Można by się jeszcze czepiać ale nie będe. Wystrój wnętrz ok, chociaż ta jasna okleina monotonna, za dużo jednolitych powierzchni IMHO. Te zagięte lampy wydają się być za duże. Aha co do exteriora to nie pokazuj w ten sposób. Albo z poziomu człowieka albo całkiem z lotu ptaka, chociaż ten drugi to tylko poglądowo bo człowiek nigdy nie będzie go tak oglądał.

Napisano

Woow. Moje textury :-)

(trochę lipnie się titlują ale i tak nie wyglądają najgorzej :-) )

 

Co do domku to jak dla mnie trochę za prosty. Niedopieszczony.

Renderki spoczko.

Model kanapy za ostry. Bałbym się usiąść na czymś takim żeby się nie stłóc :-)

Na pierwszym renderze rzuca się w oczy taka sama textura na krzesłach.

Odemnie tyle. Pozdrawiam :-)

Napisano

nom, tak jak Siwy: za dużo jednolitych powierzchni, dodatkowo gryzie mnie brak jakis wykonczeń takich jak np. listwy podlogowe.. i te kwadratowe sofy...

A najbardziej razi w oczy bardzo słaba jakość GI - ja wiem ze IRR mapa jest szybka, ale, żeby dostarjać ją do takich wartości? a gdzie shading?

reasumując:

prokekt 5/10

render 2/10 (jak na Ciebie, młodziak by dostał więcej ;P)

Napisano

siwy:

Sorki, dopisałem to do pierwszego posta dopiero po Twojej odpowiedzi :) To nie jest exterior-to jest pokazanie bryły :D Ale uwaga o pozycji kamery, bardzo przydatna dzięki :)

 

Co do układu pomieszczeń - oczywiście, dało się to rozwiązać lepiej, ale to była moja pierwsza próba, ze stworzeniem całego domu. Na przyszłość będe pamiętał ze trzeba dać wiatrołap :)

 

Co do lamp, może i są za duże, no ale są pod wymiar, nie poradze nic na to, zemi się podobają :D

 

Dzięki :)

Napisano

Lis:

Fakt, Twoje texturki - dzięki za nie :)

 

Co rozumiesz przez to, ze domek jest "niedopieszczony" ?

 

Za ostra kanapa, sam nie wiem dlaczego takowa wyszła, miało być gładko :/

 

Dzięki :)

Napisano

SWRSC:

Nie no to 2/10 to my myśle ze troche przesada ;) Dał bym sobie 5/10 :D

 

GI wygląda tak dlatego, ze nie użyłem świateł VRyjowskich, tylko skylighta. IRR jest na High ustawiona, i wszystko jest wyśrubowane..no ale nie będe się tłumaczył :D

 

A o sofach juz pisałem ;)

 

Dzięki :)

 

P.S. do Moda, można połaczyć te posty w jeden, bo mi wyskakiwała informacja ze niby więcej niz 8 {img] wstawiam, a kurcze zadnego nie wstawiłem :/

Napisano

Na niektórych renderach bardzo pusto, GI słabiutkie, redner exteriora bardzo słabiutki, no i te wstrętne lampy, dodaj pare szczegółów, i wyrenderuj to porządnie :)

Napisano

Samo w sobie nie jest złe :) niektóre nawet b.ładne ...ale nie udało Ci się zasymulować Marcin/Sherif chociaz tak bardziej Marcin :P style do którego wyraźnie zmierzałeś. Te lampy ochyyydne :P

Napisano

Georgas: Nie lubie szczegółów, a lampy są fajne :P A z GI się poprawię niedługo :)

 

chveti: Nie zmierzałem do rzadnego z tych stylów, starałem się zrobić coś indywidualnego, ale za "b.ładne" dzięki :D

Napisano

o ile pamiętam z wykładów to liczba stopni w jednym ciągu nie powinna przekraczać 17. A co do renderów to mi się podobają ale swoich nie pokażę widząć jaką dostałeś notę.

Napisano

ooo widze ze zmieniłes troszke tą prl`owską szfke ;)

No teraz wygląda o niebo lepiej ! Na niektorych renderach textura paneli sie nie łączy i widać załamanie, troszke nieciekawie to wygląda wedłog mnie.

Ogolnie renderki bardzo fajne, jedynie background troszke przepalony za oknem.

Pozdro !

Napisano

kipalol: O gustach wiadomo..się nie...?

 

jjh: Dzięki za ta uwage o liczbie stopni - w przyszłości zastosuję :) Dzięki za opinię :)

 

hcpiter3d: Lool, od kiedy pokazywałem Ci ta szafeczke, nie zmieniła sie nawet o jeden vertex ;). Co do paneli to nie rozumiem troszke :P mógłbyś pokazać? Dzięki za komenta :)

Napisano

Praktycznie, to tylko pierwszy render wnętrza wygląda dobrze. :(

Za szybko robisz te wizki chyba. Bryłę budynku można zawsze podpiąć pod szeroko pojęty minimal, ale i tak widać, że nie została dobrze przemyślana. Brakuje jej jakiegoś smaczku, czegoś co przykuje uwagę na trochę dłużej. Otoczenie też nieciekawe, mogłeś zrobić imitację makiety lepiej, bo teraz wygląda nieciekawie niestety.

Przedmioty i elementy wystroju wybierane bez poczucia proporcji, piszę tu zwłaszcza o tych lampach pod sufitem... one są gigantyczne, tu aż się prosi o jakieś halogenki czy coś chowane w suficie.

Mało szczegółów, funkcja się zatraca, wygląda to raczej jak jakaś ekspozycja produktów takich to a takich firm.

Nie bój się ostrych cieni, one nie gryzą. ;) A mogą pomóc.

 

Dobra, kończę, plener czeka.

 

pozdrawiam

Napisano

RA: Dlaczego wszyscy czepiliście się tego rendera zewnętrza...napisałem przecież ze tego nie oceniajcie. To bylo po prostu POKAZANIE BRYLY...

 

Lampy...lampy zostaną i w życiu ich nie wymienie...po prostu mi się podobają...są duże, a i owszem ale imo to nadaje pewnej "inności" do tego wnętrza...czy nie znudzily sie juz wam halogeny wbudowane w sufit ?

 

Szczegóły - jakoś ostatnio przestałem lubić takowe duperele (o ile o to chodzi :) )

 

Ale dzięki za opinię :)

 

I teraz pytanie...któro GI lepsze ? Poprzednie czy to:

02ut4.jpg

Napisano

Coś z tym "pokazaniem bryły" kombinujesz. ;)

Przyznaj się, że początkowo miało być to coś więcej niż pokazanie bryły, ale nie spodobało ci się potem. :D

Ja tak czasem mam, więc zrozumiem. :]

A te lampy, one są przecież gigantyczne. Ktoś wyższy będzie je musiał omijać, o koszykarzo-siatkarzach też trzeba myśleć. ;)

 

 

pozdrawiam

Napisano

Szczerze to na poczatku miałem w ogóle zrobić wizke exteriora...ale nie wychodziło mi wpasowanie w tło :P, to sobie dałem spokój i pomyślałem, walne tylko jakis podgląd, przeciez się czepiac na forum nie będa...a tu bach :P ;)

Napisano

podgląd też można zrobić szybki i fajny. Wystarczy że np. zrobisz wszystko na biało i dasz najprostrze światło skylight+light tracer pod scanlinem i masz dobry podglądowy widoczek.

Napisano

bardzo ładne gi i świetne halogeny ;)

 

przykładaj się trochę bardziej do modeli. ten kant na krześle jest wieśniacki :) fajny korytarz. ogólnie trochę za dużo niewykorzystanej przestrzeni. ale do przodu :D

Napisano

Wnetrze git, troche blado za oknem i te biale meble kanciaste strasznie, to mi sie rzucilo, reszta jest wypas...jako student architektury fajnie to wnętrze rozegrałeś...pozdro

Napisano

Aleście odkopali :D

 

vinc: No meble fakt..kanciaste troszki ;)

Schlebiasz mi myląc mnie ze studentem architektury :D Jak narazie to skończylem LO, za dwa miesiące będe student Arch. :D

 

Pinero: Dzięki :) Starałem się wykreować coś własnego, może mi, a może Tobie zbyt głęboko zapadły w pamięć projekty kolegów z forum ;)

 

Darmo: Jak na mnie mówisz? ;) Za miesiąć zaprezentuje coś, czym mam nadzieje się nasycisz :D

 

kome: Lampy rulez :D A co do modelu, pamiętam ze to załamanie specialnie modelowałem O_o Dzięki :)

 

 

Dzięki wszystkim za komenty :)

Napisano

Oprócz uwag poprzedników dodam, że ta tekstura paneli jest jakiaś taka dziwna. Wygląda jakby balans kolorów się skopał, zdecydowanie za dużo fioletu.

Noi fakt, że z proporcjami coś nie tak.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności