Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

otóż zaczęłem zajmowac się game art'em od niedawna i powoli sieuczę a oto działo:

40ec1d75ee98bafcm.jpg

Może ktoś mi pomóc w teksturawaniu ?? gdyż w tym jestem kompletnie zielony :(

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam. Sam powinieneś się tego nauczyć, to podstawa.

Poza tym coś tą siatką... chyba za gęsta... model prosty.

Napisano

Juz juz, pomagam...nie wszyscy są chętni do pomocy.:P

 

Jezeli chcesz okeksturowac działo> kliknij na niego,>powierzchnię tego co chcesz oteksturowac>przypis mu modyfikator UVW (mapping jako rodzaj cylindrycznego mapowania, najlepiej wczesniej przypis mu jakies zdjęcie w postaci siatki, co ułatwi Ci koncetrację na texturkach,)>click Gizmo i odpowiednio je przeskaluj. A nastepnie >modyfikator Unwrap UVW, masz siatę...robisz printscreena i w PS malujesz texturki

Tutaj masz ogólny tutek

http://www.renderaid.com/infoDetail~p~d~id~1125~sid~1001~f~Tutorial.aspx

Napisano

dzialo bardzo malo oryginalne (to taki eufemizm... :)

 

co do texturowania - polecam tutoriale z referencji do max'a - sa naprawde fajnie zorganizowane i napisane...

 

paoa

Napisano

modelik nawet ok, niezbyt skomplikowany, ale wydaje mi sie że a dużo slide'ów jest w cylindrze (lufie) jak do Game Artu...

 

Pzdro

Napisano
  • Autor

A więc już texturki naniesione :D

ac4d36b7a4bd1df3m.jpg

POdstawa jest tym czasowa działo pójdzie do : czołgu, statku, lub stacjonarne.

Napisano

:) sry.. ale brzydkie to to ;)... nie posiedziałeś nad tym...

model jest prosty... pobawiłbyś się troche tą siatką... a tekstury dziwne... ta na 'dachu' zupełnie nie pasuje do bocznej...

Pooglądaj sobie różne zdjęcia, filmy SF itp.. poszukaj inspiracji aby zrobić je ciekawszym.

Napisano

nom góra nie pasuje do boku...

 

spróbuj to połaczyć tzn jak masz tam rdze na górze to żeby ona schodziła na bok, weź wogóle pokaż tą teksture jak można :)

Napisano

robisz postępy, to może ten link: http://www.ran3d.com/tutorials/k-bar/k-bar01.asp pomoże zrobić więcej, jest tam motyw o używaniu tekstury do stwarzania wrażenia jakoby obiekt był bardziej skomplikowany niż jest w rzeczywistości, a tak ogólnie to fajny tutek z podstawami mapowania, unwrapowania i teksturowania

Napisano

No i widzisz...jak chcesz to potrafisz...tak trzymaj...ale lufa ma za dużo poligonów. Ile ma trójkątów? Mozesz sprawdzic za pomocą klawiszem 7

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Czy jest jakiś program do importowania budynków, jednostek do gry C&C Generals ?? i żeby oczywiscie była specyficzna animacja czyli program do robienia jednostek z modeli z maxa??

Napisano

cos gdzies slyszalem ze jest, ale tu raczej nikt dokladnych namiarow miec nie bedzie (moge sie mylic ;) ) poszukaj na forumach C&C

Napisano

twoje działo jest jeszcze bardzo dalekie od przyzwoitego poziomu, jak nie chce ci się nic poprawiać to może być, ale i tak powiem co mi się nie podoba :}

- działo ma za mało detali, na wcześniejszej teksturce, był fajny napis, teraz zniknął, a przydałby się, po za tym więcej modyfikacji siatki, zamiast zużywać poligonki na lufe, dorzuć jakieś szczególiki, antena do komunikacji z bazą, jakieś metalowe sześciany, które sam nie wiem co robią, ale fajnie wyglądają itede... nie wiem dokładnie jakie urządzonka bo nie znam się na działach, ale po to masz googla, żeby się dowiedzieć, poszukaj referencji i się zainspiruj.. bo narazie działo wygląda jak zabawka, no chyba, że robisz jakiś dodatek do C&C o wojnie zabawek...

- oświetlenie na renderze jest tak kijowe, że mam ograniczone możliwości krytka ;>, po prostu za ciemno jest...

- połączenie lufy z korpusem działa wygląda nieszczególnie, nie mam pojęcia jak wygląda w normalnym dziale, ale na pewno nie tak, wydaje mi się, że ma takie cylindryczne cuś przy łączeniu i to wygląda realistyczniej

- na korpusie działa metal wygląda całkiem, ale na lufach tekstura jest zbyt rozciągnieta, bo mimo, że zrobiłeś całą teksturę na lufy to nie wystarcza, ale to właśnie rozwiązuje się innym sposobem.. bo twój jest mało oszczędny

To są podstawowe niedociągnięcia kłujące w oczy, na więcej nie pozwala mi jeszcze moja wiedza... aha i jeszcze cuś, jak będziesz przy każdym następnym udejcie pisał coś w rodzaju: "może być?" to nie wiem, czy powinieneś siedzieć przy grafice 3d, bo tworzenie grafiki działa w drugą stronę, to ty powinieneś starać się o to by obiekt był lepszy, jeśli męczy cie krytyka to czemu wystawiłeś to działo tutaj jeśli nie dla krytyki??

Napisano

Działko jakby wyrwane z Bismarcka z tym że troche za mało rozbudowane no i texturki nie ciekawe no chyba że to jakiś zabytek z Luwru ;)

Napisano

1. nie ucz się game artu tylko zwykłego modelowania

 

2. A działo z nową teksturą wygląda jakby bylo ciągnięte za ciężarówą.. Po co jest takie poobijane, pościerane, jak ze złomu.

 

Zrób czyste tekstórki później można kombinować;)

 

3. Chyba Milkshape ma większość exportowych(war3.quake,hl) rozszeżeń zobacz czy on nie obsługuje C&C. Jeszcze lepiej zobaczyć z jakiego rozszerzenia korzysta c&c łatwo to znaleźć na google.pl

Rozszerzenia to .w3d i .gmax

http://www.cnc-source.com/files/pafiledb.php?action=category&id=6 poszukaj głębiej na tej stronce

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności