Sadowski25 Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 Witam otóż zaczęłem zajmowac się game art'em od niedawna i powoli sieuczę a oto działo: Może ktoś mi pomóc w teksturawaniu ?? gdyż w tym jestem kompletnie zielony :(
Shogun 3D Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 Witam. Sam powinieneś się tego nauczyć, to podstawa. Poza tym coś tą siatką... chyba za gęsta... model prosty.
Jonasz_Real Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 Juz juz, pomagam...nie wszyscy są chętni do pomocy.:P Jezeli chcesz okeksturowac działo> kliknij na niego,>powierzchnię tego co chcesz oteksturowac>przypis mu modyfikator UVW (mapping jako rodzaj cylindrycznego mapowania, najlepiej wczesniej przypis mu jakies zdjęcie w postaci siatki, co ułatwi Ci koncetrację na texturkach,)>click Gizmo i odpowiednio je przeskaluj. A nastepnie >modyfikator Unwrap UVW, masz siatę...robisz printscreena i w PS malujesz texturki Tutaj masz ogólny tutek http://www.renderaid.com/infoDetail~p~d~id~1125~sid~1001~f~Tutorial.aspx
ftorek Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 dzialo bardzo malo oryginalne (to taki eufemizm... :) co do texturowania - polecam tutoriale z referencji do max'a - sa naprawde fajnie zorganizowane i napisane... paoa
ra-v Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 modelik nawet ok, niezbyt skomplikowany, ale wydaje mi sie że a dużo slide'ów jest w cylindrze (lufie) jak do Game Artu... Pzdro
Sadowski25 Napisano 19 Lipiec 2006 Autor Napisano 19 Lipiec 2006 A więc już texturki naniesione :D POdstawa jest tym czasowa działo pójdzie do : czołgu, statku, lub stacjonarne.
Tullaris Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 :) sry.. ale brzydkie to to ;)... nie posiedziałeś nad tym... model jest prosty... pobawiłbyś się troche tą siatką... a tekstury dziwne... ta na 'dachu' zupełnie nie pasuje do bocznej... Pooglądaj sobie różne zdjęcia, filmy SF itp.. poszukaj inspiracji aby zrobić je ciekawszym.