Sadowski25 Posted July 19, 2006 Share Posted July 19, 2006 Witam otóż zaczęłem zajmowac się game art'em od niedawna i powoli sieuczę a oto działo: Może ktoś mi pomóc w teksturawaniu ?? gdyż w tym jestem kompletnie zielony :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shogun 3D Posted July 19, 2006 Share Posted July 19, 2006 Witam. Sam powinieneś się tego nauczyć, to podstawa. Poza tym coś tą siatką... chyba za gęsta... model prosty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasz_Real Posted July 19, 2006 Share Posted July 19, 2006 Juz juz, pomagam...nie wszyscy są chętni do pomocy.:P Jezeli chcesz okeksturowac działo> kliknij na niego,>powierzchnię tego co chcesz oteksturowac>przypis mu modyfikator UVW (mapping jako rodzaj cylindrycznego mapowania, najlepiej wczesniej przypis mu jakies zdjęcie w postaci siatki, co ułatwi Ci koncetrację na texturkach,)>click Gizmo i odpowiednio je przeskaluj. A nastepnie >modyfikator Unwrap UVW, masz siatę...robisz printscreena i w PS malujesz texturki Tutaj masz ogólny tutek http://www.renderaid.com/infoDetail~p~d~id~1125~sid~1001~f~Tutorial.aspx Link to comment Share on other sites More sharing options...
ftorek Posted July 19, 2006 Share Posted July 19, 2006 dzialo bardzo malo oryginalne (to taki eufemizm... :) co do texturowania - polecam tutoriale z referencji do max'a - sa naprawde fajnie zorganizowane i napisane... paoa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ra-v Posted July 19, 2006 Share Posted July 19, 2006 modelik nawet ok, niezbyt skomplikowany, ale wydaje mi sie że a dużo slide'ów jest w cylindrze (lufie) jak do Game Artu... Pzdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sadowski25 Posted July 19, 2006 Author Share Posted July 19, 2006 A więc już texturki naniesione :D POdstawa jest tym czasowa działo pójdzie do : czołgu, statku, lub stacjonarne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tullaris Posted July 19, 2006 Share Posted July 19, 2006 :) sry.. ale brzydkie to to ;)... nie posiedziałeś nad tym... model jest prosty... pobawiłbyś się troche tą siatką... a tekstury dziwne... ta na 'dachu' zupełnie nie pasuje do bocznej... Pooglądaj sobie różne zdjęcia, filmy SF itp.. poszukaj inspiracji aby zrobić je ciekawszym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ra-v Posted July 19, 2006 Share Posted July 19, 2006 nom góra nie pasuje do boku... spróbuj to połaczyć tzn jak masz tam rdze na górze to żeby ona schodziła na bok, weź wogóle pokaż tą teksture jak można :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
heZrou Posted July 20, 2006 Share Posted July 20, 2006 robisz postępy, to może ten link: http://www.ran3d.com/tutorials/k-bar/k-bar01.asp pomoże zrobić więcej, jest tam motyw o używaniu tekstury do stwarzania wrażenia jakoby obiekt był bardziej skomplikowany niż jest w rzeczywistości, a tak ogólnie to fajny tutek z podstawami mapowania, unwrapowania i teksturowania Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasz_Real Posted July 20, 2006 Share Posted July 20, 2006 A jesli chcesz dokładniej rozkładac siaty, to wal do mnie na GG :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
wizz Posted July 20, 2006 Share Posted July 20, 2006 heZrou zgioł mnie tez tutke :) fajny fajny :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sadowski25 Posted July 20, 2006 Author Share Posted July 20, 2006 A teraz może byc ?? A tu teksturki: :mrgreen: . Pozdrawiam Sadowski25 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasz_Real Posted July 20, 2006 Share Posted July 20, 2006 No i widzisz...jak chcesz to potrafisz...tak trzymaj...ale lufa ma za dużo poligonów. Ile ma trójkątów? Mozesz sprawdzic za pomocą klawiszem 7 Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sadowski25 Posted July 20, 2006 Author Share Posted July 20, 2006 eee lufa ma 216 faces..... wieżyczka: 96 Łącznie : 528 faces... Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted July 20, 2006 Share Posted July 20, 2006 Teraz przekonwertuj do editable mesh i policz jeszcze raz ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sadowski25 Posted July 20, 2006 Author Share Posted July 20, 2006 Czy jest jakiś program do importowania budynków, jednostek do gry C&C Generals ?? i żeby oczywiscie była specyficzna animacja czyli program do robienia jednostek z modeli z maxa?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ognisty Posted July 20, 2006 Share Posted July 20, 2006 cos gdzies slyszalem ze jest, ale tu raczej nikt dokladnych namiarow miec nie bedzie (moge sie mylic ;) ) poszukaj na forumach C&C Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sadowski25 Posted July 20, 2006 Author Share Posted July 20, 2006 Jest znalazlem !!! juz zasysam ;) NIezłe działko obronne będzie ]:-> Link to comment Share on other sites More sharing options...
heZrou Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 twoje działo jest jeszcze bardzo dalekie od przyzwoitego poziomu, jak nie chce ci się nic poprawiać to może być, ale i tak powiem co mi się nie podoba :} - działo ma za mało detali, na wcześniejszej teksturce, był fajny napis, teraz zniknął, a przydałby się, po za tym więcej modyfikacji siatki, zamiast zużywać poligonki na lufe, dorzuć jakieś szczególiki, antena do komunikacji z bazą, jakieś metalowe sześciany, które sam nie wiem co robią, ale fajnie wyglądają itede... nie wiem dokładnie jakie urządzonka bo nie znam się na działach, ale po to masz googla, żeby się dowiedzieć, poszukaj referencji i się zainspiruj.. bo narazie działo wygląda jak zabawka, no chyba, że robisz jakiś dodatek do C&C o wojnie zabawek... - oświetlenie na renderze jest tak kijowe, że mam ograniczone możliwości krytka ;>, po prostu za ciemno jest... - połączenie lufy z korpusem działa wygląda nieszczególnie, nie mam pojęcia jak wygląda w normalnym dziale, ale na pewno nie tak, wydaje mi się, że ma takie cylindryczne cuś przy łączeniu i to wygląda realistyczniej - na korpusie działa metal wygląda całkiem, ale na lufach tekstura jest zbyt rozciągnieta, bo mimo, że zrobiłeś całą teksturę na lufy to nie wystarcza, ale to właśnie rozwiązuje się innym sposobem.. bo twój jest mało oszczędny To są podstawowe niedociągnięcia kłujące w oczy, na więcej nie pozwala mi jeszcze moja wiedza... aha i jeszcze cuś, jak będziesz przy każdym następnym udejcie pisał coś w rodzaju: "może być?" to nie wiem, czy powinieneś siedzieć przy grafice 3d, bo tworzenie grafiki działa w drugą stronę, to ty powinieneś starać się o to by obiekt był lepszy, jeśli męczy cie krytyka to czemu wystawiłeś to działo tutaj jeśli nie dla krytyki?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariusz Kl Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 Działko jakby wyrwane z Bismarcka z tym że troche za mało rozbudowane no i texturki nie ciekawe no chyba że to jakiś zabytek z Luwru ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cruzh3r Posted July 22, 2006 Share Posted July 22, 2006 1. nie ucz się game artu tylko zwykłego modelowania 2. A działo z nową teksturą wygląda jakby bylo ciągnięte za ciężarówą.. Po co jest takie poobijane, pościerane, jak ze złomu. Zrób czyste tekstórki później można kombinować;) 3. Chyba Milkshape ma większość exportowych(war3.quake,hl) rozszeżeń zobacz czy on nie obsługuje C&C. Jeszcze lepiej zobaczyć z jakiego rozszerzenia korzysta c&c łatwo to znaleźć na google.pl Rozszerzenia to .w3d i .gmax http://www.cnc-source.com/files/pafiledb.php?action=category&id=6 poszukaj głębiej na tej stronce Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now