Skocz do zawartości

Scena 3D: Chess King


Huan

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jak ja nienawidzę tych koszmarnych polygonów!! Wytoczenie kanciastej figury to zadanie dla obrabiarki CNC, którą nikt nie będzie produkował figur szachowych. Zwykła tokarka zrobi doskonale okrągłe kształty. Prosze to dla mnie poprawić ;) Dof jest robiony w PS? Jeżeli tak to czy nie można tego zrobić w Maxie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego szum jest tylko na jasnych częściach? Nie powinien być na cieniach? Deviator, można, ale imo lepiej poprzez lens blur (przedewszystkim szybciej, a o jakość można się spierać). Ta ramka trochę razi. Pozatym, to całkiem fajnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tekstura tej tzw. "ramki od szachownicy" jest beznadziejna.

Kadr mógłby być lepszy - niepotrzebnie obciąłeś hetmana, mogłeś te dwie figury wyeksponować.

Rażący jest brak jakiejkolwiek przerwy pomiędzy tą ramką, a właściwą szachownicą - przydałby się tam jakiś rowek albo coś takiego.

Sam shader pól szachowych trochę zbyt moco odbija otoczenie i figury, co w połączeniu z kombinacją bieli i czerni na polach szachownicy powoduje, że moża epilepsji dostać podczas gry :)

 

W ogóle jakieś dziwne połączenie - drewniana ramka, a metalowa, czarno-biała szachownica. Zrób najlepiej jakąś całkowicie drewnianą szachownicę.

Kolory czarny i biały to najgorsze możliwe połączenie barw w szachach - bardzo niewygodnie się gra i nie wygląda najlepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności