Huan Posted July 30, 2006 Share Posted July 30, 2006 3D Max 7 + Mental Ray + Photoshop Czas renderingu 53 minuty. Proszę o komentarze. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
quickfox Posted July 30, 2006 Share Posted July 30, 2006 Ciekawy render, ale to akurat jest król nie królowa :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huan Posted July 30, 2006 Author Share Posted July 30, 2006 Ciekawy render, ale to akurat jest król nie królowa :D :) pewnie masz racje, w szachy gralem moze z pare razy w zyciu stad moja "znajomosc nazewnictwa" :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Kiełbaster Posted July 30, 2006 Share Posted July 30, 2006 Render nieciekawy, zamazany, zaszumiony i do tego jeszcze jakaś decha w rogu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hkropinski Posted July 30, 2006 Share Posted July 30, 2006 te szumy psują troche render, ale tak to nienajgorzej, pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huan Posted July 30, 2006 Author Share Posted July 30, 2006 Render nieciekawy, zamazany, zaszumiony i do tego jeszcze jakaś decha w rogu... Spacialnie dla ciebie ładniejszy renderek a ta decha to ramka od szachownicy (drewniana) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RA Posted July 30, 2006 Share Posted July 30, 2006 Coś pomiędzy tym co jest teraz i tym co dałeś wcześniej byłoby odpowiednie imo. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
quickfox Posted July 30, 2006 Share Posted July 30, 2006 Mnie się podobała pierwsza wersja. Takich można się wszędzie naoglądać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deviator Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 Jak ja nienawidzę tych koszmarnych polygonów!! Wytoczenie kanciastej figury to zadanie dla obrabiarki CNC, którą nikt nie będzie produkował figur szachowych. Zwykła tokarka zrobi doskonale okrągłe kształty. Prosze to dla mnie poprawić ;) Dof jest robiony w PS? Jeżeli tak to czy nie można tego zrobić w Maxie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpulka Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 Dlaczego szum jest tylko na jasnych częściach? Nie powinien być na cieniach? Deviator, można, ale imo lepiej poprzez lens blur (przedewszystkim szybciej, a o jakość można się spierać). Ta ramka trochę razi. Pozatym, to całkiem fajnie ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 Tekstura tej tzw. "ramki od szachownicy" jest beznadziejna. Kadr mógłby być lepszy - niepotrzebnie obciąłeś hetmana, mogłeś te dwie figury wyeksponować. Rażący jest brak jakiejkolwiek przerwy pomiędzy tą ramką, a właściwą szachownicą - przydałby się tam jakiś rowek albo coś takiego. Sam shader pól szachowych trochę zbyt moco odbija otoczenie i figury, co w połączeniu z kombinacją bieli i czerni na polach szachownicy powoduje, że moża epilepsji dostać podczas gry :) W ogóle jakieś dziwne połączenie - drewniana ramka, a metalowa, czarno-biała szachownica. Zrób najlepiej jakąś całkowicie drewnianą szachownicę. Kolory czarny i biały to najgorsze możliwe połączenie barw w szachach - bardzo niewygodnie się gra i nie wygląda najlepiej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piksar Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 a ja nie mam zastrzeżeń, ładne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts