Huan Napisano 30 Lipiec 2006 Share Napisano 30 Lipiec 2006 3D Max 7 + Mental Ray + Photoshop Czas renderingu 53 minuty. Proszę o komentarze. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quickfox Napisano 30 Lipiec 2006 Share Napisano 30 Lipiec 2006 Ciekawy render, ale to akurat jest król nie królowa :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Huan Napisano 30 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 30 Lipiec 2006 Ciekawy render, ale to akurat jest król nie królowa :D :) pewnie masz racje, w szachy gralem moze z pare razy w zyciu stad moja "znajomosc nazewnictwa" :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 30 Lipiec 2006 Share Napisano 30 Lipiec 2006 Render nieciekawy, zamazany, zaszumiony i do tego jeszcze jakaś decha w rogu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 30 Lipiec 2006 Share Napisano 30 Lipiec 2006 te szumy psują troche render, ale tak to nienajgorzej, pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Huan Napisano 30 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 30 Lipiec 2006 Render nieciekawy, zamazany, zaszumiony i do tego jeszcze jakaś decha w rogu... Spacialnie dla ciebie ładniejszy renderek a ta decha to ramka od szachownicy (drewniana) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 30 Lipiec 2006 Share Napisano 30 Lipiec 2006 Coś pomiędzy tym co jest teraz i tym co dałeś wcześniej byłoby odpowiednie imo. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quickfox Napisano 30 Lipiec 2006 Share Napisano 30 Lipiec 2006 Mnie się podobała pierwsza wersja. Takich można się wszędzie naoglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Deviator Napisano 31 Lipiec 2006 Share Napisano 31 Lipiec 2006 Jak ja nienawidzę tych koszmarnych polygonów!! Wytoczenie kanciastej figury to zadanie dla obrabiarki CNC, którą nikt nie będzie produkował figur szachowych. Zwykła tokarka zrobi doskonale okrągłe kształty. Prosze to dla mnie poprawić ;) Dof jest robiony w PS? Jeżeli tak to czy nie można tego zrobić w Maxie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kpulka Napisano 31 Lipiec 2006 Share Napisano 31 Lipiec 2006 Dlaczego szum jest tylko na jasnych częściach? Nie powinien być na cieniach? Deviator, można, ale imo lepiej poprzez lens blur (przedewszystkim szybciej, a o jakość można się spierać). Ta ramka trochę razi. Pozatym, to całkiem fajnie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 31 Lipiec 2006 Share Napisano 31 Lipiec 2006 Tekstura tej tzw. "ramki od szachownicy" jest beznadziejna. Kadr mógłby być lepszy - niepotrzebnie obciąłeś hetmana, mogłeś te dwie figury wyeksponować. Rażący jest brak jakiejkolwiek przerwy pomiędzy tą ramką, a właściwą szachownicą - przydałby się tam jakiś rowek albo coś takiego. Sam shader pól szachowych trochę zbyt moco odbija otoczenie i figury, co w połączeniu z kombinacją bieli i czerni na polach szachownicy powoduje, że moża epilepsji dostać podczas gry :) W ogóle jakieś dziwne połączenie - drewniana ramka, a metalowa, czarno-biała szachownica. Zrób najlepiej jakąś całkowicie drewnianą szachownicę. Kolory czarny i biały to najgorsze możliwe połączenie barw w szachach - bardzo niewygodnie się gra i nie wygląda najlepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 31 Lipiec 2006 Share Napisano 31 Lipiec 2006 a ja nie mam zastrzeżeń, ładne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi