Gedeon Napisano 18 Wrzesień 2006 Share Napisano 18 Wrzesień 2006 Czyżby jakieś aluzje do Final Fantasy 7?? Bomba modelik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leleń Napisano 18 Wrzesień 2006 Share Napisano 18 Wrzesień 2006 masowoo, polaczenie dmc + ff7 :) pracuj dalej czekam na upy, powodzonka, pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 18 Wrzesień 2006 Share Napisano 18 Wrzesień 2006 Waginus -> pozytywnie wyglądający model :) widzę, że na ostatni render nie chciało Ci się już za bardzo czekać ;) wrzucaj rendery scanlinowe z trzema światłami albo nawet i screeny z viewporta (tylko, żeby było widać model dobrze :) ). Zaoszczędzisz czasu, a my i tak będziemy widzieć dobrze model :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szenszi Napisano 18 Wrzesień 2006 Share Napisano 18 Wrzesień 2006 polecam ornatrix plugin albo poprostu maxa najnowszego tam jest opcja czesania włosów :p heheh łatwo sie robi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waginus Napisano 18 Wrzesień 2006 Autor Share Napisano 18 Wrzesień 2006 Dzięki za comentsy! Scenę mam zamiar ukończyć bez względu na wszystko:cool:. O renderki się nie martwcie - pokazuję wam to co chcę wam pokazać:p. PS - zmiana planów co do sceny - człowieka byka nie będzie. Będzie gilgamesh stał nad miastem na jakimś budynku i git, z resztą... obczajta screena i samą grę :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waginus Napisano 20 Wrzesień 2006 Autor Share Napisano 20 Wrzesień 2006 Sexy jacket added:) Włosy z ornatixa nie wyszły - plugin spox ale były kłopoty z cieniem i gi. Spróbuję shagiem a jak nic to nie da to dam texturki ręcznie(zawsze działa:)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szenszi Napisano 21 Wrzesień 2006 Share Napisano 21 Wrzesień 2006 albo sprubój hair fx plugin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ferni Napisano 21 Wrzesień 2006 Share Napisano 21 Wrzesień 2006 obolnie postac jest zaje......, ale texturki cos slabiutko ------- no chyba ze to nie koniec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satanicus1991 Napisano 25 Październik 2006 Share Napisano 25 Październik 2006 ale fajna postac! jakby tidus murzyn+dante z dmc! morowo! strasznie mi sie podobaja metalowe elemetny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siyokh Napisano 1 Listopad 2006 Share Napisano 1 Listopad 2006 yyy... a ubiór... to plugin? czy jak? [jestem zielony, a taka informacja by mi się przydała] :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rowr Napisano 1 Listopad 2006 Share Napisano 1 Listopad 2006 co do wlosow daj hair&fur i w zakladce environment and effect zmien hairs na geometry wtedy ci sie z GI wyrenderuje i ogolnie fajniej wyglada :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satanicus1991 Napisano 3 Listopad 2006 Share Napisano 3 Listopad 2006 yyy... a ubiór... to plugin? czy jak? [jestem zielony, a taka informacja by mi się przydała] :P jaki plugin? co masz na mysli?:cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siyokh Napisano 3 Listopad 2006 Share Napisano 3 Listopad 2006 hmmm... bo zastanawia mnie czy płaszcz modeluje się, a następnie zakłada na postać ręcznie? czy np jest jakiś plugin który w większym stopniu to upraszcza? Na pierwszy rzut myśli, wydaje mi się że wymodelowanie fałd, nałożenie na sylwetkę [czyli przesuwanie każdego vertexu?] mi osobiście zajęłoby conajmniej dwa lata :P :P :P [podejżewam że raczej nie ma czegoś takiego, ale: kto pyta, nie błądzi :) ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rowr Napisano 3 Listopad 2006 Share Napisano 3 Listopad 2006 heh nooo czesto sie modeluje recznie ale faktycznie mocno pomaga simcloth albo cloth z reaktora...chociaz glowna bryle i tak trzeba zrobic :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satanicus1991 Napisano 3 Listopad 2006 Share Napisano 3 Listopad 2006 a jak masz ciuchy przylegające do postaci płasko to ja robie tak: zaznaczam poly na postaci do których ma przylegać ubranie, kopiuję o innego obiektu, modyfikator sheel i voila :P ale to troche "oldskulowe" XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazer Napisano 3 Styczeń 2007 Share Napisano 3 Styczeń 2007 te wszystkie komentarze sa po to, zeby model-postac byla finalnie jak najlepsza, prawda? wiec... po za tym, ze temat jest super, to te dlonie w rekawiczkach mi jakos nie pasuja, cienkie palce i jakies nienaturalne, ogolnie chyba za male te dlonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi