Skocz do zawartości

Mity i Legendy: "Asgard - Kraina Bogów [ update 08.08.2006 10:10 ]"


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 89
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

update dobry !

 

zróznicuj wysokości, zrób jedną wersję budynku okrągłego.

Miasta miały place z targowiskami i straganami - nie zapomniał bym o tym, mozna pokusic sie o jakies wozy PRZED murem i tarcze NA murze.

 

Co do dziewczyn : nie przejmuj się, mnie ze względu na grafikę rzuciły 3 XD.

Napisano
update dobry !

 

zróznicuj wysokości, zrób jedną wersję budynku okrągłego.

Miasta miały place z targowiskami i straganami - nie zapomniał bym o tym, mozna pokusic sie o jakies wozy PRZED murem i tarcze NA murze.

 

co do straganow - nie ma sensu bo beda zasloniete murem, a co do wozow to daleka droga ale fakt faktem ladnie by wygladaly na tej sciezce do miasta

 

skupiaj uwage na tym co bedzie widoczne a nie na tym co jest nieosiagalne dla widza...

Napisano
tak i dlatego najwazniejsze do poprawy dto bedzie zruznicowanie wysokosci budynkow i dodanie innych budynkow wlaczajac wiezyczki, tak jak na koncepcie. pozdrawiam

 

osobiscie za najwazniejsze uwazam zrobienei tego mostu na wyspe (juz full wypas bo on sie nie zmieni) ogolnego modelu tla , zamek z boxow itd - ustwaiasz kamerke, i dajesz czadu z detalami jak juz wiesz co gdzie i jak powinno stac i przede wszystkim co bedzie widoczne, jak tego nie zrobisz to mase czasu stracisz a zbedne detale Cie zabija :)

Napisano

Leru -> dzieki:D:D:D

 

ja wlasnie wrocilem do domu, nie mialem dzisiaj zbytnio czasu na prace:/ ale jutro przysiąde dłuzej a jak zdaze to jeszczze w ciagu godziny powinienem dac most, chociaz mysle ze lepiej jak most bedzie taki "leprzy" niz w koncepcie, na pewno wykorzystam do niego zbrusha ( górne obręcze ), pozdr

Napisano

sokół -> toz zróbcie zeby byl pierwszy:D

Jonasz -> a na co bogom jabłka;)

Ania -> być moze, sprawdze jesczze

dareg -> domki mają od 900 do 1200 poly, budowle z kolumn po 92k poly, skala 171k poly, całość - 1 256 907 poly;)

tadek -> ogromne dzięki, bardzo sie przyda zwlaszcza przy kolejnych budowlach

Santi -> wlasnie biorę sie za brame;) ale wydaje mi sie ze pogowie sobie mogą przeleciec nad murem:D

 

009v2lv9.jpg

 

009nr0.jpg

Napisano

Z bliska, ten bump(?!) strasznie rzuca sie w oczy.

Wszystko wygląda na makietowe, nawet ta skała jak wycinana ze styropianu. Głównie chodzi o kolorystykę.

 

W tej scenie najważniejsze będzie chyba tło. więc musisz dać z siebie wszystko;)

Napisano

wszystko bardzo ładnie ale jak narazie nie sprawia wrazenie ogromnej skały z budowlami.warto było by obejrzec zamek we władcy pierscieni i ocenic dlaczego wyglada na takiego ogrmnego i zaporzyczyc to w tej bydowli oczywiscie wciaz pozostajac przy architektorze rzymian..

Napisano

Santi -> wlasnie biorę sie za brame;) ale wydaje mi sie ze pogowie sobie mogą przeleciec nad murem:D

 

Powiem Ci ze o tym samy pomyslałem,ale troche dziwnie by wyglądało;) . OMI wygląda to całkiem dobrze nie ma co zmieniać teksturek :)

Napisano

no no no, zobi się fajnie, ale brakuje dużo w stosunku do orginału

Tekstura wyrwanej bryły tak jak pisła Cruzh3r styropian i makiety,

Pracuj dużo, żeby nie schrzanić

Pozdrawiam

Napisano

Acha czyli ze to na srodku to tam zamek bedzie tak?? Troche bardziej przypomina ruletke niz teren, dodaj mu wiecej przypadkowosci, wawozy jakies i wogole..no ale walka z Zbrushem Cie czeka wiec :]

Napisano

Mnie się coraz mniej podoba. Tekstura tej skała jest zbyt pstrokata - gubią się przez to te wszystkie zabudowania i obiekty.

Wiem, że tobie się podoba, ale może jeszcze raz się zastanów i daj taką, jak jest np. na tym koncepcie w pierwszym poście.

Napisano

tak, cała śmietanka pojdzie w zbrushu:D:D

 

piotrek -> hmm... zobacze jak by to wyglądalo, ale jak wroce z wkacji czyli 18.08 bo dzis wyjezdzam:/ ale co do krajobrazu to masz racje ze wole zieleń;)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności