hkropinski Napisano 3 Sierpień 2006 Autor Napisano 3 Sierpień 2006 kipalol -> zamek jest w planach... ale na kolejnej wysepce, najpierw chce dobrze skonczyc jedną;)
opor Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 Ladne to:) Podoba mi sie i ciesze sie ze to ty to robisz :) Czekam na kolejne update'y
KacperSpala Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 update dobry ! zróznicuj wysokości, zrób jedną wersję budynku okrągłego. Miasta miały place z targowiskami i straganami - nie zapomniał bym o tym, mozna pokusic sie o jakies wozy PRZED murem i tarcze NA murze. Co do dziewczyn : nie przejmuj się, mnie ze względu na grafikę rzuciły 3 XD.
sensation Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 update dobry ! zróznicuj wysokości, zrób jedną wersję budynku okrągłego. Miasta miały place z targowiskami i straganami - nie zapomniał bym o tym, mozna pokusic sie o jakies wozy PRZED murem i tarcze NA murze. co do straganow - nie ma sensu bo beda zasloniete murem, a co do wozow to daleka droga ale fakt faktem ladnie by wygladaly na tej sciezce do miasta skupiaj uwage na tym co bedzie widoczne a nie na tym co jest nieosiagalne dla widza...
hkropinski Napisano 3 Sierpień 2006 Autor Napisano 3 Sierpień 2006 tak i dlatego najwazniejsze do poprawy dto bedzie zruznicowanie wysokosci budynkow i dodanie innych budynkow wlaczajac wiezyczki, tak jak na koncepcie. pozdrawiam
sensation Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 tak i dlatego najwazniejsze do poprawy dto bedzie zruznicowanie wysokosci budynkow i dodanie innych budynkow wlaczajac wiezyczki, tak jak na koncepcie. pozdrawiam osobiscie za najwazniejsze uwazam zrobienei tego mostu na wyspe (juz full wypas bo on sie nie zmieni) ogolnego modelu tla , zamek z boxow itd - ustwaiasz kamerke, i dajesz czadu z detalami jak juz wiesz co gdzie i jak powinno stac i przede wszystkim co bedzie widoczne, jak tego nie zrobisz to mase czasu stracisz a zbedne detale Cie zabija :)
Leru Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 hkropinski -> OMG 3 strony wątek a ja dopiero witam ;) Powodzeniaaa!
hkropinski Napisano 4 Sierpień 2006 Autor Napisano 4 Sierpień 2006 Leru -> dzieki:D:D:D ja wlasnie wrocilem do domu, nie mialem dzisiaj zbytnio czasu na prace:/ ale jutro przysiąde dłuzej a jak zdaze to jeszczze w ciagu godziny powinienem dac most, chociaz mysle ze lepiej jak most bedzie taki "leprzy" niz w koncepcie, na pewno wykorzystam do niego zbrusha ( górne obręcze ), pozdr
sokół Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 nie gadaj, ze malo piszemy, Twoj temat jest drugi pod wzgledem ilosci odpowiedzi w bitwie :P
Jonasz_Real Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 Bo jest brzydkie, to dlatego, :P he he Nie, fajne fajne. Tylko jabłek zabrakło na tych drzewach :D
Ania Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 skała by wyglądała lepjej gdyby miała strukturę bardziej rozciądniętą w pionie.
dariusz Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 bardzo ładnie, mógłbyś mi powiedzieć ile poly maja wszystkie budynki na tej skale?
ttaaddeekk Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=153431 moze zainspiruje :)
hkropinski Napisano 6 Sierpień 2006 Autor Napisano 6 Sierpień 2006 sokół -> toz zróbcie zeby byl pierwszy:D Jonasz -> a na co bogom jabłka;) Ania -> być moze, sprawdze jesczze dareg -> domki mają od 900 do 1200 poly, budowle z kolumn po 92k poly, skala 171k poly, całość - 1 256 907 poly;) tadek -> ogromne dzięki, bardzo sie przyda zwlaszcza przy kolejnych budowlach Santi -> wlasnie biorę sie za brame;) ale wydaje mi sie ze pogowie sobie mogą przeleciec nad murem:D
Cruzh3r Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 Z bliska, ten bump(?!) strasznie rzuca sie w oczy. Wszystko wygląda na makietowe, nawet ta skała jak wycinana ze styropianu. Głównie chodzi o kolorystykę. W tej scenie najważniejsze będzie chyba tło. więc musisz dać z siebie wszystko;)
hkropinski Napisano 6 Sierpień 2006 Autor Napisano 6 Sierpień 2006 być moze, szanuję napewno twoje zdanie, jednak mnie kolorystyka odpowiada i raczej nie bedzie za duzo zmienial na tym etapie pracy, pozdrawiam
kipalol Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 wszystko bardzo ładnie ale jak narazie nie sprawia wrazenie ogromnej skały z budowlami.warto było by obejrzec zamek we władcy pierscieni i ocenic dlaczego wyglada na takiego ogrmnego i zaporzyczyc to w tej bydowli oczywiscie wciaz pozostajac przy architektorze rzymian..
Rafalf Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 Santi -> wlasnie biorę sie za brame;) ale wydaje mi sie ze pogowie sobie mogą przeleciec nad murem:D Powiem Ci ze o tym samy pomyslałem,ale troche dziwnie by wyglądało;) . OMI wygląda to całkiem dobrze nie ma co zmieniać teksturek :)
imprecis Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 Kipalol - nie wygląda to na takie duże bo widz nie ma pkt. odniesienia (np człowieka) przez co trudno mu określić wielkość.
hkropinski Napisano 6 Sierpień 2006 Autor Napisano 6 Sierpień 2006 taką bramę znalazlem, zakladam ze jutro kolo poludnia skonczę ją wraz z teksturami
vv3k70r Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 architektura Rzymian? ciekawe... bardzo ciekawe...... szczegolnei jak na grod Asow :) bardzo interesujace.....
wizz Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 a tam sie czepiasz :) mnie sie podoba, czekam z utęsknieniem na model :)
kruger Napisano 7 Sierpień 2006 Napisano 7 Sierpień 2006 no no no, zobi się fajnie, ale brakuje dużo w stosunku do orginału Tekstura wyrwanej bryły tak jak pisła Cruzh3r styropian i makiety, Pracuj dużo, żeby nie schrzanić Pozdrawiam
wizz Napisano 7 Sierpień 2006 Napisano 7 Sierpień 2006 to to te dwa boxy to ta brama niby ? :D joke ;) nie jest źle wszystko zaczyna nabierać barw.
hkropinski Napisano 8 Sierpień 2006 Autor Napisano 8 Sierpień 2006 tak to sobie teren wyobrazam, zdjęcie zostało zrobione na chwile przed tragicznym eksportem do zbrusha:)
JmTm00 Napisano 8 Sierpień 2006 Napisano 8 Sierpień 2006 Acha czyli ze to na srodku to tam zamek bedzie tak?? Troche bardziej przypomina ruletke niz teren, dodaj mu wiecej przypadkowosci, wawozy jakies i wogole..no ale walka z Zbrushem Cie czeka wiec :]
piotrek Napisano 8 Sierpień 2006 Napisano 8 Sierpień 2006 Mnie się coraz mniej podoba. Tekstura tej skała jest zbyt pstrokata - gubią się przez to te wszystkie zabudowania i obiekty. Wiem, że tobie się podoba, ale może jeszcze raz się zastanów i daj taką, jak jest np. na tym koncepcie w pierwszym poście.
hkropinski Napisano 8 Sierpień 2006 Autor Napisano 8 Sierpień 2006 tak, cała śmietanka pojdzie w zbrushu:D:D piotrek -> hmm... zobacze jak by to wyglądalo, ale jak wroce z wkacji czyli 18.08 bo dzis wyjezdzam:/ ale co do krajobrazu to masz racje ze wole zieleń;)
misiek_ Napisano 9 Sierpień 2006 Napisano 9 Sierpień 2006 jak narazie jestę pod wrażeniem zarówno pomysłu jak i postępów
hkropinski Napisano 10 Sierpień 2006 Autor Napisano 10 Sierpień 2006 ciesye sie, pomzslow teraz zbytnio nie bedyie bo jestem na wakacjach i ciezko z maxem, poyzd ps sorrz ya literowki
SirAnen Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 Hehe , pisales to po alkoholu :) ?? Fajne wakacje :D
hkropinski Napisano 19 Sierpień 2006 Autor Napisano 19 Sierpień 2006 dobra, juz jestem w domciu i od razu zabieram sie za prace, postaram sie jeszcze dzis coś wrzucić, CZEKAJCIE;)
KacperSpala Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 czekamy ! :> offtopic : jak bylo na wakacjach xD ? Termin sie zbliża a tu jeszcze duzo pracy ; P
Watto Napisano 26 Wrzesień 2006 Napisano 26 Wrzesień 2006 Hehe , pisales to po alkoholu :) ?? Fajne wakacje :D Chyba kliknal shift+ctrl czy cos takiego ;] A zamek bardzo fajny :D
Rekomendowane odpowiedzi