arcade Napisano 2 Sierpień 2006 Napisano 2 Sierpień 2006 siemka :) w sumie to dawno nic nowego nie pokazyałem - tym razem jest to nieorganika :) stół bilardowy - 369 trisów + mapa 512 (diffuse, normal i specular). a tutaj automaty do napoi - na wszystkie 3 przypada jedna tekstura 512 x 512 (diffuse, normal, spec) ale tylna cześć jest w każdym z nich taka sama (używa tego samego fragmentu tekstury) mam nadzieję że się podoba :) pozdro 600
KLICEK Napisano 2 Sierpień 2006 Napisano 2 Sierpień 2006 nie rozumiem dlaczego nie mogles tego wrzucic do istaniejacego watku ahh ty Ziomusiu Ty ;)) No pieknie wyglada :)
arcade Napisano 2 Sierpień 2006 Autor Napisano 2 Sierpień 2006 hyhy, wstyd mi było wrzucać takie tam pierdółki koło flagowych modeli tego projektu ;) dzięki :)
polka dot Napisano 2 Sierpień 2006 Napisano 2 Sierpień 2006 nie znam sie na tym. ale czy nie zaoszczedzilbys kilku trisow robiac trojkatne polaczenia miedzy łuzami zamiast kwadratowych? :) dobra, juz wiem, nie :D
arcade Napisano 2 Sierpień 2006 Autor Napisano 2 Sierpień 2006 hm, nie bardzo kumam o co chodzi, ale jeżeli chodzi o to żeby te poly łączące uzdy podzielić na trisy, to nie zmieniło by to nic w polycouncie :) Silnik i tak ostatecznie je na trisy podzieli.
kap00ch Napisano 2 Sierpień 2006 Napisano 2 Sierpień 2006 hmmm no automaty sa spox z tym ze nie mam pojecia po co albo w ogole co to za pomaranczowy syf maja ze wszystkich stron...wyglada jak jakas farba ale jesli to farba to czemu jest na gorze i po bokach? a jesli rdza to fronty sa za czyste na takie przezarcie...bo prostu brud jest taki zbyt chaotyczny... natomiast billard jest...no niezbyt ;p jakos bardzo dziwnie rozciagnales te 512 bo drewno jest po prostu zbyt rozciagniete jak na 512^2...pozatym czemu bandy sa obite suknem ? i czemu dziury maja sukno w srodku :O i czemu tym bardziej nie ma obijaczy w dziurach? (no chociazby plastikowych tuleji)...nie mowiac o tym ze nogi moglyby byc ciekawsze...np metalowe na samym dole...no i oczywiscie brakuje kijow i bil ktore spokojnie mozesz upchac na ta txt ;] no ale to moze ma byc jako osobne obiekty... natomiast ogolem nieza bardzo widac te speculare i normale...moze swiatla tak niefortunnie ustawiles?
kap00ch Napisano 2 Sierpień 2006 Napisano 2 Sierpień 2006 Hatred - za duzo slipisz nad texturkami widac bo slepniesz;p u gory pisze ze 512 na stol i 512 na wszystkie 3 automaty, z czym to pierwsze jest be a drugie cacy ;]
Przybysz Napisano 2 Sierpień 2006 Napisano 2 Sierpień 2006 Kurcze zaraz sie okaże, że połowa game artowców z forum robi coś dla Afterfalla a druga dla Deamoneth, nieźle. Tylko kilka jednostek robi do szuflady...ekhem. ;) Automaty niezłe ale rzeczywiście plamy rdzy spływają jak farba. Kolor ma rdzy a rozkład na texturze jak farba. Ogólnie to fajnie. Co do stołu to sie nie znam na ich budowie ale podoba mi sie textura płutna, niestety drewno sie jakoś rozmywa. Pozdro
intoxicate Napisano 2 Sierpień 2006 Napisano 2 Sierpień 2006 Ziomus - wez zarzucaj modele do watku o AF najlepiej ;) I nic nie stoi na przeszkodzie bys robil tak jak Klicek - kwestia siedzenia przy komputerze ;) Tak czy siak: dziex Ziom i mam nadzieje ze w wawce sie zobaczymy w pon. Co do Aazero i Intoxicate Interactive: powinniscie sie cieszyc ze polacy chca rozwinac rynek.
Przybysz Napisano 2 Sierpień 2006 Napisano 2 Sierpień 2006 Intoxicate: Cieszym sie, cieszym. Poprostu kolejne pozytywne zaskoczenie. Dobrze, że sie coś dzieje. Czy moja poprzednia wypowiedź brzmi zawistnie? Żeby nie był totalny offtop to jeszcze dodam, że na stole bilardowym brakuje białego markera, gdzie stawia sie białą bile. :P Co do łuz to może chodziło o to, że niewidoczna podstawa łuzy jest wielokontem z ta sama iloscia scianek co sam otwor (wnisokowane wlaśnie z widocznych kwadratów a nie trisów). Spawajac kilka vertexow w podstawie, scianki nie ulegly by znacznemu pogorszeniu a otwor oczywiscie zostałby nietknięty. Ale to przecież tylko kilka trisów mniej i szkoda zachodu.
Hatred Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 jezu jak byk pisze rozdzilka.... sorry :) podoba sie, nawet bardzio :) Ziom probowales lekko szarpenac jeszcze to? czy to juz max texturki?
arcade Napisano 3 Sierpień 2006 Autor Napisano 3 Sierpień 2006 heh, dzięki za comentsy :) Co do rdzy na automatach - teraz jak patrzę to wydaje mi się że niepotrzebnie dawałem na niej specular, macie rację że słabo rdzę symuluje, powinno być dużo bardziej matowe... Kija i bil nie ma, bo były one zrobione jako osobne obiekty, w dodatku nie przezemnie :) no i racja że samo drewno mogło by być mniej rozmyte... Jak znajdę chwilkę to pobawię się jeszcze, no ale wielkich zmian już nie planuję, bo modele przyjęte i trzeba się brać za nowe :) Hatred -> nom, sharpen mask był już w użyciu, ale pewnie pokombinuję z większym, może coś da :) Dzięki wszystkim pozdrawiam edit -> aha, no i chciałem pokazać coś incognito, a mafia AF tak mnie zdemaskowała ;) hehe - pozdro 600 ziomy :)
ggg1986 Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 Takie coś by sie przydało, kilka m-c temu robiłem grę, coś na wzór bilarda. Niestety ja tylko piszę w c++ i nie zajmuje się grafiką. Stół zrobiłem z prostopadłościanów, ale tutaj chodziło o sam program i fizykę. Jak by mi ktoś taki modelik podesłał było by fajnie może bym skonczył tą grę. (choć może nie do końca bo nie mam teraz bardzo czasu, rozpracowywuję gry na komórkę pod mophun i znów nie mam nikogo od grafiki :)
PAINbringer Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 Stół całkiem całkiem :) tylko nogi tragicznie kanciaste. Tekstura zbyt rozmyta. Co do dystrybutorów: Jeżeli były one produkowane w Wielkiej Rzeczpospolitej tj. zostały odlane z betonu i stali to są ok ;). Na oko wyglądają jakby ważyły jakieś 2tony każdy, obawiam się że powinno być inaczej Pozdrawiam
heZrou Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 ggg1986: od ogłoszeń jest taki dział, może tam znajdziesz grafiuka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się