und3r Napisano 16 Wrzesień 2003 Napisano 16 Wrzesień 2003 Witajcie tu zamieszczam prace nad postacią, która będzie głównym bohaterem animacji.
und3r Napisano 16 Wrzesień 2003 Autor Napisano 16 Wrzesień 2003 I wersja obecna. Ciągle nie mam mięśni brzucha i nad tym ubolewam. Ręce i nogi mają jeszcze błędy i wogóle.. ale mam do was prośbę o wskazanie jakiegoś miejsca na sieci gdzie znaleźć mogę jak dłonie i stopy zrobić.
sikham Napisano 16 Wrzesień 2003 Napisano 16 Wrzesień 2003 fajny człowieczek :) tylko nogi ma za bardzo \"przypakowane\" :)
und3r Napisano 16 Wrzesień 2003 Autor Napisano 16 Wrzesień 2003 No właśnie też tak myślę. Zmiana będzie szybka. :)
und3r Napisano 16 Wrzesień 2003 Autor Napisano 16 Wrzesień 2003 Właśnie znalazłem w parę ciekawych pixów, które myślę nie tylko mi sie przydadzą:
und3r Napisano 16 Wrzesień 2003 Autor Napisano 16 Wrzesień 2003 I a propos mnie nękającego tematu, czyli mięśnie:
giorgione Napisano 16 Wrzesień 2003 Napisano 16 Wrzesień 2003 Z pewnością popraw czoło - bo ot najwięcej razi i mięśnie ud- bo na razie wygladają jakby były jakiejś ciężarnej kobiety :P
Batou Napisano 16 Wrzesień 2003 Napisano 16 Wrzesień 2003 Witam z powrotem [soczek]. Wydaje mi się, że ma troszkę za szeroką czaszkę (górną część). Nie znam się za bardzo na anatomii tak że niewiele ci pomogę. Jak na razie wygląda ok. Mam tylko nadzieję, że poprawisz mu te gałki oczne. ps. Ekstra rysunki. Skąd je wytrzasnąłeś.
und3r Napisano 16 Wrzesień 2003 Autor Napisano 16 Wrzesień 2003 giorgione: Hehe :) Tak wiem zdaję se sprawę z czoła i już je poprawiam :) Batou: Czaszka .. hmmm oki doki poprawaiam :) A gałki oczne homemade :)
und3r Napisano 16 Wrzesień 2003 Autor Napisano 16 Wrzesień 2003 A właśnie, wiem, że cienki jestem w oddawaniu rzeczywistości, ale to ja jestem referencją, no przynajmniej głowa :) Mam bardzo cienkie pixy swojej osoby wyknonane do tego dzieła i dlatego tak się all nie trzyma kupy. Z resztą ciała to nie jestem ja tylko ma wyobrażnia :) No i musiałem się postarzyć na potrzeby filmo-animacji. :) PS. Proszę bez śmiechów :>
und3r Napisano 16 Wrzesień 2003 Autor Napisano 16 Wrzesień 2003 Batou: Rysunki z książeczki o anatomii dla artystów :)
und3r Napisano 16 Wrzesień 2003 Autor Napisano 16 Wrzesień 2003 Ogólny kształt czaski pana Johna jest taki. Troszkem poprawiłem wedle uwag:
Batou Napisano 16 Wrzesień 2003 Napisano 16 Wrzesień 2003 Za durze ucho, za małe czoło i czaszka za bardzo z tyłu wystaje. Przynajmniej tak mi się wydaje :D.
Batou Napisano 16 Wrzesień 2003 Napisano 16 Wrzesień 2003 No to w takim bądź razie coś jest nie tak z szyją.
und3r Napisano 16 Wrzesień 2003 Autor Napisano 16 Wrzesień 2003 Hmmm :) a szczegóły? :) Wiesz ja nie chcę aby to był idealny pan. Jak każdy z nas ma wady, to uszy odstające to za duże, wargi jakieś itd. Ale z chęcią wysłucham co sugerujesz a pro pos szyi..
Bobby_digital Napisano 16 Wrzesień 2003 Napisano 16 Wrzesień 2003 ucho za bardzo do tylu przesuniete jest zdecydowanie :) dlatego tak nienaturalnie wyglada :) powodzenia przy dalszych pracach pozdrawiam [piwo]
und3r Napisano 16 Wrzesień 2003 Autor Napisano 16 Wrzesień 2003 Zauważ, że to perspektywa. Ucho jest tuż koło liniii rzuchwy. Zaczyna się na wyskości oka i kończy przy linii dolnej nosa. Jak u każdego z nas. Dlatego nie wiem jak mam zrobić to co mówicie. Przecie nie zamieszczę ucha na policzku.
Batou Napisano 16 Wrzesień 2003 Napisano 16 Wrzesień 2003 Wiesz ja nie chcę aby to był idealny pan. Jak każdy z nas ma wady, to uszy odstające to za duże, wargi jakieś itd. Rozumiem, ale z uszami to chyba lekko przesadziłeś. Być może się mylę. Tak jak już wcześniej pisałem: nie znam się na anatomii i dobrze by było jakby wypowiedział się tu ktoś kto się na tym zna (a wiem, że na forum nie brakuje takich specjalistów ;)).
und3r Napisano 16 Wrzesień 2003 Autor Napisano 16 Wrzesień 2003 O to jak wygląda czaszka dokładnie z boku:
Bobby_digital Napisano 16 Wrzesień 2003 Napisano 16 Wrzesień 2003 No nie jest źle ale moglo by byc lepiej napewno.:cool:
szopa Napisano 17 Wrzesień 2003 Napisano 17 Wrzesień 2003 moim zdaniem czesc twarzowa jest troche za duza w stosunku do reszty glowy i chyba to wprowadza taki zamet...
giorgione Napisano 17 Wrzesień 2003 Napisano 17 Wrzesień 2003 Z pewenościa powoinieneś jeszcze poprawić potylicę i wyd łużyć ja bardziej w dół - coś na wzór rysnku pokazanego przez Batou ( przy okazji Batou jesteś fanem GITSa:D:D:D:D:D) Pozdrawiam Giorgione
und3r Napisano 17 Wrzesień 2003 Autor Napisano 17 Wrzesień 2003 głowa poprawiona wedle sugestii.. Ale teraz mam wiekszy problem... dłonie i stopy.. jak stopy nie są aż tak ważne to dłonie jak sami wiecie są ! Może znacie jakieś tuty do tego??
und3r Napisano 17 Wrzesień 2003 Autor Napisano 17 Wrzesień 2003 Oki doki .. po wielu męczarniach wykrzesałem dłoń.. jeszcze daleko jej do perfekcji ale już ją przypomina. Co ważne jest zanim ją zobaczycie: Dłoń jest ułożona w pozycji wyprostowanych palców i lekko zagięty kciuk. Do tego jeszcze napięte mięśnie chce uchwycić ( co jeszcze dalekie od wyglądu ). Zamieszczam:
kulexy Napisano 17 Wrzesień 2003 Napisano 17 Wrzesień 2003 hmmm... na tym pierwszym renderze wyglada troche jak zabia lapka :)
und3r Napisano 17 Wrzesień 2003 Autor Napisano 17 Wrzesień 2003 Tia pod złym kątem :) Przepraszam :> I wiem ze ma za duze te połączenia miedzy palcami .. :)
SiD Napisano 19 Wrzesień 2003 Napisano 19 Wrzesień 2003 NO reka nie jest tak naprawde proporcjonalna ale n twojim miescu nie bawil bym sie w rece tlyko zrobil mu odrazy rekawiczki wygladal by lepiej i napewno masz texture scóry do rekawic hehe, powarznie bylo by prosciej jak na moje oko , rece sa hmm trudne jak widac no nie ? Pozatym cialo tez mi sie nie podoba, znacyz sie nie spoko zorbione ale proporcje , jakies musza byc , glowa hmm to zalezy jak chce zmi nalorzyc helm to spoko , ale jak ma byc tkai lysy to juz odpada , musisz to poporawic , no nie wiem co ci powiedziec jeszcze malo updatów hehe :D
und3r Napisano 22 Wrzesień 2003 Autor Napisano 22 Wrzesień 2003 :) kurcze max3d.pl mi dzialalo do dziś. Nie wiem czemu nie chciał się połączyć z ipekiem. Timeouty miałem ... Właśnie jestem w trakcie kończenia kolesia nagiego. I SiD masz racje może jak kiedyś się nauczę bardzo dobrze ręce robic to będą odsłonięte :> Co do głowy to będzie miał włoski. A obrazów referencyjnych nie mam all by my self :) Oki niebawem oczekujcie updatów :) Pozdrawiam. PS. SiD napisz mi co chciales w mialu napisac w u2u bo maile puste przychodza :>
und3r Napisano 23 Wrzesień 2003 Autor Napisano 23 Wrzesień 2003 No dobra .. tu są updaty.. słabe bo słabe ale coś więcej widać.. Chcę powiedzieć że z oporami ale poprawiłem głowę wedle zaleceń :) Teraz się skupiać zaczołem na modelowaniu ubioru.
Bacry Napisano 23 Wrzesień 2003 Napisano 23 Wrzesień 2003 Ja mam tyko jedną uwagę. Jeżeli stopa ma tak zagęszczoną siatkę to jak to będzie działało w całości. Chyba, że masz dwuprocesorową maszynę z 2Gb operacyjnej. Popracuje na optymalizacją, albo pokazuj troszkę mniej zagęszczoną. Powodzenia P.S. Już niedlugo w mojej bitwie pojawi się pierwszy ludzki bohater.
Gotham Napisano 23 Wrzesień 2003 Napisano 23 Wrzesień 2003 Hmmmm.... Obejrzyj swoją stopę może... Bo takiej w życiu nie widziałem. Samą siatkę ładnie układasz.
und3r Napisano 23 Wrzesień 2003 Autor Napisano 23 Wrzesień 2003 Tak wiem, że stopa pozostawia wiele do rzyczenia :) I dzięki G. za stwierdzenie a propos układania siatki :) Stopa będzie nowa. Pozdrawiam
und3r Napisano 23 Wrzesień 2003 Autor Napisano 23 Wrzesień 2003 Oki to jest bucior. Ma dziwne tekstury ale chciałem uwidowcznić części: Czekam na dalsze sugestie.
und3r Napisano 24 Wrzesień 2003 Autor Napisano 24 Wrzesień 2003 Hehe .. i taki ma być :> Ale będzie poprawiony jeszcze troszkę :) A to jest pierwsza próba Johna:
und3r Napisano 24 Wrzesień 2003 Autor Napisano 24 Wrzesień 2003 I tu z innego profilu. Jeszcze ma mało detali i do tego nie ma rekawiczek. No ale czekam na opinie. Głowa mi się wydaje trochę jakby za mała :)
und3r Napisano 24 Wrzesień 2003 Autor Napisano 24 Wrzesień 2003 Ahh.. chcę zaznaczyć iż jego ubiór ma być jakby \'domowy\' .. bo taki będzie potrzebny do pierwszych scen animacji. :)
und3r Napisano 24 Wrzesień 2003 Autor Napisano 24 Wrzesień 2003 Hmmm dlaczego nikt nic nie pisze na temat mojego postu? Tylko czasem G. ?...
uncle Napisano 24 Wrzesień 2003 Napisano 24 Wrzesień 2003 hmmm, moze jeszcze popraw tem panu palce u raczek - za krotkie. nogi tez chyba ciut przykrotkawe, nie jestem pewien, glowa hmm - neandertalczyk;))) nie no ok glowa jest wporzadku w sumie:) ale palce u rak wydluz zwyczjanie:) a ubranie hmmm moze powiem tak, nie wszystko na co sie da meshsmoth wygloda dobrze, to twoje nie przypomina ubrania, ubranie ma jakies szwy, laczenia, gdzies sie konczy a nie plynnie przechodzi w natepny element tego ubrania :P rob rob;)
biglebowsky Napisano 24 Wrzesień 2003 Napisano 24 Wrzesień 2003 Wiesz sporo bledow anatomicznych ci sie uzbieralo, od tej plaskiej glowy poczynajac, masz fajne referencje, wiec ich urzyj i podpatrz jak to tam wyglada i podciagnij co sie jeszcze da, w ogole za szybko zageszczasz siatka, zanim uformujesz podstawowa bryle, potem trudno cos poprawiac i zmieniac. Gdy modelujesz postac to rece faktycznie powinny byc rozpostarte, ale dlonie wewnetrzna strona skierowane powinny byc do dolu chyba.
sinclar Napisano 24 Wrzesień 2003 Napisano 24 Wrzesień 2003 Mam prosta rade dla kolegi - poobserwuj swoje cialo troszeczke baczniej ( dlaczego u ciebie wszystko jest takie kwadratowe ?! Podziel palce i bardziej je zaokraglij. Miesnie reki ( glownie przed nadgarstkiem), dloni ( kciuk) - do poprawy ..o stopie nie wspomne ...albo, dobrze - wywal ja i zrob od poczatku - jak ty ja zrobiles, ze jest tak zje..popsuta !? Od bioder w dol wyglada jak kobieta ( wywal refernce z playboya) i gdzie sie podzialy kolana ?. Co do ubrania do zgadzam sie z panem uncle, ale domniemywam, ze bedziesz ja simclouth\'owal, wiec przypakuj je maxymalnie textura. Ogolnie uzwaj mniej smoootha na poczatku modelowania, bo odnosze wrazenie, ze obiekty skladaja sie kilku extrudowanych boxow i gdzieniegdzie(..chyba na czuja ) wyciagasz jakiegos vertexa i ostro wygladzasz. Jesli model bedzie fajnie wygladal bez smootha (z grupami wygladzania), to ze smoothem zarzadzi. Zapodaj tez wire twarzy i ciala - bez smootha.
Cpt.Obvious Napisano 24 Wrzesień 2003 Napisano 24 Wrzesień 2003 Żeby nie być za bardzo złośliwym , to powiem Ci co powinieneś poprawić: 1.wszystko 2.wszytsko 3...i wszytsko Po pierwsze od głowy zaczynając, to John jest albo neandertalczykiem, albo mamusia go źle w łonie nosiła.Przypatrz się swojej głowie z profila a następnie porównaj z głową modelu.Jedyna rzecz do której się z głowy nie przyczepie to uszy i troche zastanawiający kształt oczu..hmmm jakby miał mega spojówki, no ale może się czepiam.Przemyśl to sobie. Druga sprawa, albo jest on ekscentrykiem albo bardzo neandertalczykiem rok 2020.[hmmm] Nie wiem czy używałeś simlotha czy innego programu do symulacji ubrań, ale o ile mi dobrze wiadomo, nie tą drogą się idzie, ale znów moge sie mylić. Poza tym że ma na sobie jedwabiste szmaty pocięte w dziwny sposób i posiadające funkcję \"walk-through-everything\" to ten facet to istny golas.Wygląda to bliżej blachy niz szmaty ale to tez przemilcze bo znowu ktoś mi powie ze sie wszytskiego czepiam;) No buty to juz przemilcze, bo szkoda słów, nie wiem jak takie trzewiki się nosi, a juz napewno w takim wydaniu bym nie ubrał. Co do modelowania ciała.Pokazujesz nam poważne i dobre referencje a robisz z tego dziadostwo, popracuje nad modelowaniem zanim pomyślisz o ciuchach.Przysiadz i popatrz uwaznie na referencje i zabierz sie do tego pożądnie a nie na odwal.Jak masz problem z wymodelowaniem czegos, pamietaj od tego jest forum i ludzie tutaj,zeby sie zapytac.Podszedłes do sprawy na oklep byle było a mi sie to strasznie nie podoba. Lepiej zrobisz jak przymyślisz dokładnie wygląd postaci bo narazie IMO nie masz na niej wyraźnej koncepcji i brniesz na oślep, zreferuj ją sobie pożadnie,narysuj najlepiej a potem zaczynij modelowac kazda jego czesc z uwaga i dbałościa o szczegóły a nie po łebkach.Jesli nie jestes pewnien czy jest dobrze, masz od tego ludzi na forum zeby zapytac, zreszta sama nazwa \"forum\" mówi sama przez sie. Pozdrawiam Na koniec lookinj sobie na profil głowki i obryswoany profil Twojego zdjecia i popracuj nad tym:)
und3r Napisano 24 Wrzesień 2003 Autor Napisano 24 Wrzesień 2003 Dzięki za all uwagi. I już się zabieram za poprawki. To jest moja pierwsza postać jaką wykonuję i dlatego tak bardzo mi zależy na opiniach i sugestiach. Kształ głowy da się poprawić w 2 min. Uda już dawno poprawiłem i niebawem zamieszcze jak wyglądają :) Palce wydłużę i wogóle all. :) Dzięki za wreszczcie jakieś odezwy. Jeszcze raz dzięki. Pozdrowienia :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się