Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

najlepsze będzie połączenie np od głowy do pasa materiały (transparentne, o różnych wartościach luminosity, jakiejś transluncencji, możesz nawet im dac zakrzywiania przestrzeni jak w szkle) a od pasa w dół cząsteczki (jakieś kropeczki, mgiełka etc, równie przezroczyste)

  • Odpowiedzi 62
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

duszyczka3.jpg

 

ja to mniej więcej tak widzę (ucho,nos do wymiany:P)... i tu zbliżam się do granicy moich możliwości... nigdy nie robiłem ubrań, włosów więc bez waszej pomocy się nie obejdzie... jakieś rady, tutki, cokolwiek, please!?

Napisano

thx za hinty... z uchem nadal walczę... no i zabrałem się za jamę ustną

drugi.jpg

 

 

w miedzyczasie zbliżam sie do końca charona.... wszelkie hinty odnośnie proporcji jakichś dziwnych rzeczy co tylko zauważycie, piszcze (tak, łokacie już zauwazyłem:P)

no i została mi szyja i odsymetriowienie że sie wyraże tak.

 

cały czas czekam na hinty odnosnie WŁOSÓW!!! hilfe! porady, tutki & srutki, cokolwiek!!!

chuj.jpg

Napisano

strasznie mało czasu człowiek ma w zyciu... no to chyba końcówka charona (pozostają włoski i ubranko dokończyć) i od września zabieram sie za drugą postać...

pozdrawiam

PS cały czas czekam na hinty odnośnie włosów:-)

 

ubranko.jpg

 

ubranko2.jpg

Napisano

mam pytanie głównie do JmTm00- jak texporterem rozłożyć całe cielsko? i drugi zapytajniek mniej więcej w jakiej rozdzielczości powinna być testura samej facjaty?

Napisano

co do wielkości - podobno tekstura powinna być dwa razy takiej wielkości w jakjej będzie widoczna na końcowym renderze (czyli jeśli pryszcz na nosie będzie na renderze miał dwa piksle, to na teksturze winien mieć cztery)

 

pan Charon ma trochę głupawy wyraz twarzy, nie wiem czy to zamierzone, chyba dlatego że głowa na dole jest szersza niż u góry.

Napisano

KoMic-> chyba tak będę musiał zrobić ale chyba dopiero po bitwie bo teraz nie zdążę się przestawić...

Ania->nie wiem dokładnie co masz na myśli ale mogę popróbować pomniejszyć żwacz i powiększyć skroniowy zobaczymy co wyjdzie

 

 

trochę pózniej...

chyba mój występ w bitwie to bieganie za słonkiem z motyką bo 2 dni próbuję zrobić texturę twarzy i wyszedł mi jeno kolaż godny jacksona pollocka... spróbuję chociaż modele dokończyć ale pewnie na tym się skończy.

 

 

jeszcze pożniej...

to chyba moje pożegnanie z bitwą... nie jestem w stanie zrobić dobrej textury ryja co dopiero dwóch ludzi i męczy mnie to i frustruje... postaram sie dokończyć modele i przejdzie to do wipa może tam trochę więcej wskazówek dostanę.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności