KacperSpala Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 najlepsze będzie połączenie np od głowy do pasa materiały (transparentne, o różnych wartościach luminosity, jakiejś transluncencji, możesz nawet im dac zakrzywiania przestrzeni jak w szkle) a od pasa w dół cząsteczki (jakieś kropeczki, mgiełka etc, równie przezroczyste)
crooll Napisano 19 Sierpień 2006 Autor Napisano 19 Sierpień 2006 dżentelmen po prawej mi bardzo przypadł do gustu i jest moim kandydatem na duszyczkę
crooll Napisano 19 Sierpień 2006 Autor Napisano 19 Sierpień 2006 ja to mniej więcej tak widzę (ucho,nos do wymiany:P)... i tu zbliżam się do granicy moich możliwości... nigdy nie robiłem ubrań, włosów więc bez waszej pomocy się nie obejdzie... jakieś rady, tutki, cokolwiek, please!?
Master Kiełbaster Napisano 20 Sierpień 2006 Napisano 20 Sierpień 2006 Nos jeszcze ujdzie, ucho do wymiany ;p te ścięgna na szyji daj grubsze i dłuższe, teraz przypominają bardziej żyły.
maczuga Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 Ktoś na forum nakręcił fajny videotutek o robieniu ucha, przejrzyj sobie :) PS skąd wy bierzecie blueprinty głów?
Master Kiełbaster Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 http://www.images.google.com :*
crooll Napisano 22 Sierpień 2006 Autor Napisano 22 Sierpień 2006 thx za hinty... z uchem nadal walczę... no i zabrałem się za jamę ustną w miedzyczasie zbliżam sie do końca charona.... wszelkie hinty odnośnie proporcji jakichś dziwnych rzeczy co tylko zauważycie, piszcze (tak, łokacie już zauwazyłem:P) no i została mi szyja i odsymetriowienie że sie wyraże tak. cały czas czekam na hinty odnosnie WŁOSÓW!!! hilfe! porady, tutki & srutki, cokolwiek!!!
kubi Napisano 22 Sierpień 2006 Napisano 22 Sierpień 2006 Model całkiem fajny. Mięśnie brzucha za bardzo kwadratowe, wygląda jakby lokcie miał nie z tej strony co potrzeba.
crooll Napisano 29 Sierpień 2006 Autor Napisano 29 Sierpień 2006 strasznie mało czasu człowiek ma w zyciu... no to chyba końcówka charona (pozostają włoski i ubranko dokończyć) i od września zabieram sie za drugą postać... pozdrawiam PS cały czas czekam na hinty odnośnie włosów:-)
crooll Napisano 7 Wrzesień 2006 Autor Napisano 7 Wrzesień 2006 mam pytanie głównie do JmTm00- jak texporterem rozłożyć całe cielsko? i drugi zapytajniek mniej więcej w jakiej rozdzielczości powinna być testura samej facjaty?
KoMic Napisano 8 Wrzesień 2006 Napisano 8 Wrzesień 2006 proponowalbym uzbrois sie w maxy 8 one maja juz wbudowanego texportera a pozatym mapowanie pelt, ktore do takich robutek jest zajefajne: ] pozdrawiam,: ] ps looknij sobie: ] http://www.teamvision.dk/d_3ds_max_peltmap.htm
Ania Napisano 8 Wrzesień 2006 Napisano 8 Wrzesień 2006 co do wielkości - podobno tekstura powinna być dwa razy takiej wielkości w jakjej będzie widoczna na końcowym renderze (czyli jeśli pryszcz na nosie będzie na renderze miał dwa piksle, to na teksturze winien mieć cztery) pan Charon ma trochę głupawy wyraz twarzy, nie wiem czy to zamierzone, chyba dlatego że głowa na dole jest szersza niż u góry.
crooll Napisano 8 Wrzesień 2006 Autor Napisano 8 Wrzesień 2006 KoMic-> chyba tak będę musiał zrobić ale chyba dopiero po bitwie bo teraz nie zdążę się przestawić... Ania->nie wiem dokładnie co masz na myśli ale mogę popróbować pomniejszyć żwacz i powiększyć skroniowy zobaczymy co wyjdzie trochę pózniej... chyba mój występ w bitwie to bieganie za słonkiem z motyką bo 2 dni próbuję zrobić texturę twarzy i wyszedł mi jeno kolaż godny jacksona pollocka... spróbuję chociaż modele dokończyć ale pewnie na tym się skończy. jeszcze pożniej... to chyba moje pożegnanie z bitwą... nie jestem w stanie zrobić dobrej textury ryja co dopiero dwóch ludzi i męczy mnie to i frustruje... postaram sie dokończyć modele i przejdzie to do wipa może tam trochę więcej wskazówek dostanę.
Rekomendowane odpowiedzi