Skocz do zawartości

Scena 3D: smietnik:)


c4rl0s

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 85
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

podłogą powinien byc asfalt , najlepiej z kałużami ;) na razie wszystko jest za czyste.

 

za duży bump na kontenerze, tekstura worków na smieci do wymiamy, co do płynu z butelki to powinien troche byc przezroczysty zeby widac przez niego było podloge, materiał na rynnie i pojemnikach na śmieni niezły.

 

W dobrym kierunku to zmierza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi najbardziej nie odpowiada telewizor. Za krotki, kineskop za plaski. Moze lepiej zrob tylko kawaleczki drobne szkla na rogach kineskopu bo watpie by kineskop mogl tak peknac. Raczej caly by sie rozlecial. Tekstura telewizora za czysta. Tekstura tych desek opartych o mur troche mnie drazni. Nie wiem co z nia nie tak ale cos jest :] Ogolnie fajnie sie zapowiada. Pomarudzilbym jeszcze do oswietlenia. Jakies takie teatralne wyszlo... malo realne. Nie umiem Ci powiedziec co jest nie tak ale to to odbieram.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejny upik i powiem ze nadal walcze zmieniło sie troche rzeczy moze troche za ciemne wyszlo bo renderowałem w nocy :( ale nastepny bedzie juz lepszy niewiem podpowiedzcie co jeszce by tu .... co do pory to napewno bedzie to noc i nic sie nie zmieni pozdro!

 

hgf.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okej tak jak obiecałem jasniejszy renderek , dzieki master ........ za rade kąt juz zmienił swoje parametry takze minimalnie rozjasniłem tło, juz sam niewiem chyba to jest max co moge wycisnąć w tej pracce z moim bardzo słabym zasobem tekstur:(

także myśle ze pracke moge uznac za prawie skonczoną i przeniesc ją do FW oczywiscie drobne poprawki bedą miały jeszce miejsce no chyba ze znajdziecie jakies grube do poprawki wtedy niebedzie wyjscia:( pozdro!

 

etur.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe toś mi kr3tz posłodził:) heheh wiesz niemiałbym nic przeciwko ale mierze siły na zamiary no ale cóż skoro tak mówisz to jeszcze powalcze chociaż dobrze by było jakbyście wytkneli co jest według was do porawy bo od tego dłubania już mi oczy mgła taka jak na pracce zaszły:0 heheh pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

115894485_cb98395c20_o.jpg

trochu agd,

trash_on_beach.jpg

troszke wiecej smieci, butelek,

+gazety na ziemi, rozwalone pudelko tektorowe, materac, jakies legowisko menela ;P [moze nawet sam menel ;)], wiecej grafow, no i jak pisalem- BUMP, BUMP, BUMP! ;)

 

PS. i jeszcze inne ujecie moze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niesamowite dzienki eden-3d niewyobrażalnie mi pomogłes:)))))))))))))))))))))))))))))0

teraz napewno bede dłubał w pracce i to z jeszce wiekszym zapałem Kr3tz dzienki serdeczne za inspiracje:) spróbuje cos wymodzic jeszcze raz dzienki i pozdro ziomale!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xDDDDD zaszalałeś, ale nie o to w tym chodzi -

 

grunt zmień na ASFALT !, chodniczek, krawężnik, te sprawy.

to zielone na scianie z kamienia z kad sie wzięło ? Mech w środku miasta ? czy ktoś tak obficie żygał na ściane. Jeśli tak to jak nażygał tak wysoko ?

Poprzedni materiał studzienki był lepszy. Materiały wymieniłbym wszystkie poza : lampą, koszami na smieci, na workach na smieci przeskaluj w górę bumpa/displace i zmniejsz trochę wartosc.

 

co do oświetlenia - zmniejsz parametry diffuse wszystkich materiałów, ustaw mgłe tak by tla prawie nie było widac, daj światło volumetryczne, spotowe z lampy dużo silniejsze by uzyskac kontrast pomiedzy częscią oświetloną i nieoświetloną.

 

Pozdrawiam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe kacper ty to zawsze człowieka potrafisz podbudowac konstruktywna krytyką:) własnie oto chodzi ! postaram sie kolejnej odsłonie porawic niedociagniecia co do tego zielonego to ma być mech i akurat to niemusi być srodek miasta niewiem mi tam sie podoba wnosi troche ożywienia do scenki i będe nalegał aby został no hyba ze heheh mnie zmusicie;) to to zmienie narazie zmieniłem kineskop i tekstur ziemi pozdro!

 

koniec.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Szanownego modelarza:P

nie podoba mi sie ta tekstura podłogi czy co to jest...jest po prostu nienaturalna i faktycznie lepszy byłby może asfalt..

mech jest do podrasowania...

może jakaś lekka mgiełka?

i po co lampa na śmietniku?[poza tym to jest lampa widmo?]

Jak sie czepiać to na maxa...do czego są przyczepione te "dachówki"?

Ale modele i koncepcja mi się podobają ;) uznanie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla czego nie sprubujesz tak jak Ci mówię :D ? Co ci szkodzi :D ? A może akurat pomoże : )

 

Asfalt ! ulica ! zrób to jako 'ciemny zaułek' Mech out. jeśli chcesz ozywic scenke to pare postów wczesniej napisałem ci - koty, wyjscie z restauracji, myszy. Mech na deskach ok, mech na scianie i podłodze ???? WTF. Poza tym jak maskujesz w PSP ten mech to postaraj sie o rózne wartosci parametru opacity danych layerów mchu by wprowadzic różnorodnosc. Co do ściany to możesz zrobic jakies zacieki, ewentualnie schody przeciwpozarowe. mapowanie rowerka daje po gałach równo (widac pionowe przerwy) jak na razie to mi sie najbardziej podoba tył pracy, dodaj deszcz itd itd.

 

propozycje : ZDEJMIJ wszystkie materiały i zacznij od początku. od podlogi, światła i bcg , potem do nich dostosowuj reszte. Dla przykładu :

 

buha2.jpg

 

to po paru adjustach w Photoshopie. Z tej pracy na prawde wiele mozna wycisnac tylko trzeba tego chciec :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

deszcz jako krople (smugi) lepiej zrobić w ps bo szybciej będzie, można to chyba załatwić pędzlem, w parametrach ustawić żeby "wygasał" i ciachnąć smugi o kolorze szaro-niebieskim z opacity na jakieś 60%, ale nie wiem jak to wyjdzie bo nigdy tak nie robiłem :P no ale jak już będzie padał deszcz to trzeba nadać "mokre" materiały i kałuże

 

edit: jednak inaczej zrobiłem ten deszcz w ps: zrobiłem pędzel (takie podłużne kreski-muszą być dosyć długie , równoległe na 1/3 obrazka w którym będziesz malował deszcz-coś jak w załączniku) i potem tylko klikałem na obrazku tym pędzelkiem (opacity, flow 70-80%)i tak powstał deszcz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności