JmTm00 Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 Joł joł Zacząłem bawić sie w dośc popularne ostatnio tzw. low poly, zatem przedstawiam Wam moja nowa kreacje ;) ma toto 1514 trójkącików, limit ustaliłem sobie w granicach 3000...trzeba jeszcze dorobić narzedzie zbrodni w pustaci dwóch wielkich ostrzy ;) Jako ze dobiero zagłebiam sie w tajniki lp wszelkie sugestie i porady bardzo mile widziane :) Pozdrawiam
ftorek Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 poka siate - jak narazie wporzo na maxa - swietny dizajn - jakies oczy beda?? pobaw sie jeszcze miesniami na plecach bo mozna fajnie tam podzialac... cos tam sie pod 'klatka piersiowa' dzieje troche niedobrego... i jeszcze - posladki i jakos krocze zaznacz troche tak jakby cienkie kolanka ma patrzac z przodu poaoa i gratuluje debiutu :) ps. a rece (czy tam te ostrza to takie jakby prawie do ziemi zrob :D oa
JmTm00 Napisano 13 Sierpień 2006 Autor Napisano 13 Sierpień 2006 ftorek co do oczu niestety nie przewiduje takowych, to co jest w miejce twarzy to zęby, a wlasciwe to zeby zlane w jedna mase, a jakby jie uprzeć moznaby nazwać to dziobem ;) Pod klatka piersiowa owszem owszem zgadzam sie, jeszcze tego rejonu nie ruszałem. Krocze owszem dobrze prawisz tylko co do pośladków chciałem ich uniknać, wiec raczej je odpuszcze. Za kolanka stokrotne dzieki!! nie wiem jak mi to umkneło wogóle. No ma sie rozumieć co do ostrzy ze beda do samej ziemi :D myślałem coby ich nie wystylizować na podobne do tych co miała husaria, w stanie "spoczynku" byłyby uniesione do góry stanowiac ozdobe (moze flage nawet jakąś), natomiast podczas "walki" rozczapirzone posiadajac tymsamym szerokie pole razenia ;)
ftorek Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 brak oczu - spx - daje rad - w koncu moze miec sonar albo i doskonaly wech :) ten dziob to super sprawa - fajnie ze juz go pozbawiles symetrycznosci :) czemu chciales uniknac posladkow?? posladki sa wporzo :) - a tym bardziej ze z boku masz w sumie je jakby zaznaczone a z tylu jak patrzysz jest puasko... co do ostrzy - tak sobie mysle - fajnie by bylo je zrobic jakby pazury u leniwcow - wyciagniete do tylu dlugie ostrza - a do ataku moglby je podnosic i dziabac na wprost :) pzooaoa fajnie idzie tak czy siak :)
polka dot Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 swietne! co do oczu, odrazu zobaczylem go tak - http://img102.imageshack.us/img102/794/papuzkasf3.jpg oczy w dziurach na rece. bardziej mutancko :D
madman1987 Napisano 14 Sierpień 2006 Napisano 14 Sierpień 2006 swietnie wyglada i na pewno dobrze wykonczony bedzie robil bardzo pozytywne wrazenie, imo jedyne co bym ja zmienil, to zrobil tego stworka od pasa w dol bardziej nieregularnego- tak jak tors i "glowa" pozdrawiam
JmTm00 Napisano 14 Sierpień 2006 Autor Napisano 14 Sierpień 2006 Panowie mam kłopot :/ Kiedy podczas podglądu modelu zarzucam nań mesh smootha z wartościa Interations ustawiona na 0 model w niektórych miejscach hm...jakby to opisać...zaczynaja pojawiać sie tam takie czarne plamy, jakby werteksiki były nie połączone czy jak? obskoczyłem cały model, wszystko ok, myslalem ze chodzi o to ze w siatce jest pare trójkatów, ale nic z tego..te przebarwienia pojawiaja sie z d...chyba. Nie wiecie moze co jest grane qrde bele? Sorki ale poki co nie moge dac skrina, ale mam nadzieje, chociaz zle nie zycze ze komus sie to juz przytrafiło ;) a tak btw: bo tak kombinuje gierki to one maja podobne wygladzanie jakby do smootha z wartoscią 0 jakos tak nie?? qrde. Za wszelka pomoc stokrotne dzieki
ftorek Napisano 14 Sierpień 2006 Napisano 14 Sierpień 2006 cos z edgami moze byc - zaznacz wszystkie polys i daj 'retriangulate', cos z vertami moze byc - zaznacz wszystkie i daj weld na malym tresholdzie, cos ze smooth grupami moze byc - zaznacz wszystkie poly i ustaw im ta sama grupe, jak nie pomoze - czasem trzeba radykalnie - czyli wykasowac psujace sie polys i je tam od nowa wstawic :) poaopa - mam nadzieje ze pomoze...
JmTm00 Napisano 14 Sierpień 2006 Autor Napisano 14 Sierpień 2006 ftorek, dzieki wielkie za inicjatywe...niestety okazało sie ze zadna z technik nie działa...ale za to odkryłem pewna zalezność: Jezeli mam sobie scianke i jest płaska to jest gites, natomiast jezeli wyekstruduje jednego polygonka to juz (_!_) a moze to zalezy jakoś od kątów pomiedzy edgami qrde bele?
ftorek Napisano 14 Sierpień 2006 Napisano 14 Sierpień 2006 hmmm... strange... zapodaj jakis obrazek - to moze cos wiecej bedzie wiadomo... - albo jeszcze lepiej - wrzuc gdzies model coby go obadac :) poaoa i powodzeina
ognisty Napisano 15 Sierpień 2006 Napisano 15 Sierpień 2006 urgh, nie rozumiem was, przecie jak sie robi ms'a z tylko jedna grupa smootha to takie artefakty sie pojawiaja w miejscach ostrych przejsc/zlaman. MeshSmooth chce je wygladzic ale nie ma czym (ill=0) i tworzy niby gladki cien co wyglada lipnie :) problem rozwiazujemy nadajac smooth grupy... ee chyba o to chodzi :)
JmTm00 Napisano 15 Sierpień 2006 Autor Napisano 15 Sierpień 2006 ognisty, cokolwiek znacza smooth grupy problem rozwiazany juz :) dzieki
Jonasz_Real Napisano 18 Sierpień 2006 Napisano 18 Sierpień 2006 Yo, man...no widzę ze zaczynasz przygodę w low poly :) Jak zresztą super Ci to idzie. Pozdrawiam
JmTm00 Napisano 19 Październik 2006 Autor Napisano 19 Październik 2006 Jonasz_Real -> Dzieki, staram sie jak moge ;) łoochochoł..nareszcie...mój pierwszy raz za mną :D ...ja wiem ze normalka biedna troszkie ale nie mogłem sie powstrzymać...ciesze sie jak dziecko normalnie :D:D Pozdrawiam
Por@szek Napisano 19 Październik 2006 Napisano 19 Październik 2006 o_O Ale mam nadzieje ze nie robiles tej normalki przez ten caly czas od swojego ostatniego postu :]
ftorek Napisano 19 Październik 2006 Napisano 19 Październik 2006 hehe - wporzo jest :) troche plastelinowo - ale tak czy siak fajnie idzie :) no i super go oswietliles :) hehe fajnie ze z tym modelem wrociles bo cholercia jest tego wart poaoaos
JmTm00 Napisano 20 Październik 2006 Autor Napisano 20 Październik 2006 Dzieki panowie :] Noo ale zebym nie miał za łatwo (no bo po co :( ) Pojawił sie dziwny jak dla mnie problem którego nijak obejść nie moge :/ mianowicie: 1. Exportuje model wraz z przypisanumi UVałkami do .obj 2. ładuje go do Zbrusha 3. Sprawdzam Uvałki z Zbrushu...a tam takie coś: Nie mam zielonego pojęcia co jest przyczyna tak rozłozonej siatki :/ w maksie wyglada ona tak samo tylko bez tych trójkątnych dziur...podczas exportu z maks mam zaznaczone quady a nie trójkąciki...sam juz nie wiem :/ 4. Z innymi modelami jest okej ale ten jeden jak na złość sie nie daje :/ sprawdzałem verteksy- wszystki zweldowane, żaden nie odstaje wszystkie facey są, nie ma dziur qrde bele...a jednak ten model jako jedyny sie kaszani :( Za wszelkie porady dorady byłbym naprawde wdzięczny bo akurat na tym modeliku zależy mi najbardziej. Pozdrawiam
Raven Napisano 20 Październik 2006 Napisano 20 Październik 2006 Reset XForm w zakładce Utilities, powinno pomóc.
JmTm00 Napisano 20 Październik 2006 Autor Napisano 20 Październik 2006 Raaveen!!! A ja zacząłem juz z desperacji modelować na nowo :| nie masz pojęcia jak bardzo mi pomogłeś!! Dziekówka jak nie wiem co!!!
Raven Napisano 20 Październik 2006 Napisano 20 Październik 2006 Nie ma sprawy, polecam zawsze po skończeniu modelowania zresetowac XForma, a przed rigiem to obowiazkowo, czasem miałem z tym potem problemy. Pozdrawiam i czekam na końcowy efekt.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się