Skocz do zawartości

Mity i Legendy: Ewa


pomiot

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich :) Dawno mnie tu niebyło... W ostatniej bitwie, w której brałem udział nie było czasu by wytrwać do końca (praca, praca i jeszcze raz praca).

 

Więc czas trochę odkurzyć mojego 3d maxa.

 

Temat to mit (scenka biblijna) z Ewą, wężem i jabłkiem w roli głównej. Prosta scenka by nie porywać się z motyką na Księżyc.

 

Update:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

główka ładna

 

ja bym go jeszcze bardziej przedłużyła, tak jak jest rozciągnięty teraz to nie przeszkadza, ale jak go zaczniesz owijać o drzewo to zobaczysz że ci go braknie.

 

co do uvw, porozcinałabym na kilka kawałków i położyła obok siebie (szwy najlepjej tam gdzie są przesłonięte drzewem), w ten sposób nie będziesz miał takiej podłużnej tekstury, co ci ułatwi pracę w photoshopie.

albo ponakładaj jeden kawałek na drugi (tylko uważaj żeby nie było za bardzo widać powtórzeń)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

węża przedłużę oczywiście.. dopasuje go do scenki i dopiero zacznę męczyć się z jego tekturami...

 

nóżki u węża sobie podaruje.. jakoś mi się nie widzi taki zwierzak.. z nóżkami to zwykła jaszczurka a nie wąż.. to i tak tylko symbol i wąż to wąż więc będzie bez nóżek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drzewka z pluginu, część to otektsurowane plane'y, trawa też plugin (ornatrix) i plane'y porozrzucane wszędzie za pomocą funkcji scater

 

btw. mgiełka miała być ale plane'y odznaczają się na mgle... wie ktoś dlaczego opacity maps na plane'ach zasłaniają mgłę? i da się jakoś to ominąć?.. jak nie to trudno :) zawsze zostaje photoshop :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Ewa miała takie cycki, to ja tylko Adamowi zazdroszcze :P

 

a tak na poważnie, to dużo tutaj jeszcze do roboty, shader węża na początek, jego poza potem (wygląda jakby grawitacja na niego nie działała), o Ewie wiecej nie pisze, bo jest w bardzo wczesnej fazie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do modelu Ewy moge tylko powiedziećBOING ;) heheheh pierśi według mnie stanowczo do wymiany :P Wydaje mi sięże Ewa nie była stwożona tak by wyglądać jak gwiazda porno z naszych czasów :p ale to tylko moja opinia ja bym pomniejszył biust :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok a co powiecie w takim razie na taki kolor skórki węża?

 

co do Ewy i jej piersi.. wyglądają trochę sztucznie bo.. cała Ewa będzie sztuczna ( jak bym miał stworzyć żywą Ewę to z pewnością zrobiłbym ją bardziej w Rubensowskich kształtach.. )

 

no więc Ewa nie będzie człowiekiem tylko pierwszym modelem androida o kodzie " Eve 001"

 

zamieszczam dalsze szuczne krztałty Ewy :) :

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oo.. hehe ale tamten jest brzyyyydki

 

hmmm.. nie wzoruje Ewy na niczym.. po prostu lece z głowy a myslę że u wszystkich gości podobna wizja androida po tych wszystkich filmach, anime i innych prackach cg

 

jeśli chodzi o powierchnię ostatecznie chciałbym wypróbować dwa shadery jeden ładny błyszczący z odblaskami a drugi z sub surface scateringiem (taki efekt jak w "ja robot" ze świecącym sercem pod klatką piersiową) ale to drugie to nie wiem czy dam radę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

master kiełbaster -> kurcze te cycki tak ursosły jak dałem pusha i shella.. były mniejsze :) ale jak dodam kilka androidowych detali to może jakoś nie będą sie tak rzucać w oczy

 

weinert -> chciałem zachować trochę tajemnicy ale w bitwie niestety się nie da..

 

streaker -> skórka nie gotowa... to co na nią wrzuciłem to tylko tak by zobaczyc jak się prezentuje z refleksami, nadal ją modeluje i do ukończenia trochę długo a skórki na końcu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności