Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich :) Dawno mnie tu niebyło... W ostatniej bitwie, w której brałem udział nie było czasu by wytrwać do końca (praca, praca i jeszcze raz praca).

 

Więc czas trochę odkurzyć mojego 3d maxa.

 

Temat to mit (scenka biblijna) z Ewą, wężem i jabłkiem w roli głównej. Prosta scenka by nie porywać się z motyką na Księżyc.

 

Update:

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

oki wąż wymodelowany :)

hmm jest dość dłuuugi więc może jakieś rady co do teksturowania?

 

teraz wezmę się za otoczenie ... pani Ewa na koniec

Napisano

główka ładna

 

ja bym go jeszcze bardziej przedłużyła, tak jak jest rozciągnięty teraz to nie przeszkadza, ale jak go zaczniesz owijać o drzewo to zobaczysz że ci go braknie.

 

co do uvw, porozcinałabym na kilka kawałków i położyła obok siebie (szwy najlepjej tam gdzie są przesłonięte drzewem), w ten sposób nie będziesz miał takiej podłużnej tekstury, co ci ułatwi pracę w photoshopie.

albo ponakładaj jeden kawałek na drugi (tylko uważaj żeby nie było za bardzo widać powtórzeń)

Napisano

według biblii w momencie kuszenia Ewci wąż miał jeszcze odnóża dopiero później Bóg odebrał mu kończyny za karę...

 

( masz zaległosci z religii )

Napisano

węża przedłużę oczywiście.. dopasuje go do scenki i dopiero zacznę męczyć się z jego tekturami...

 

nóżki u węża sobie podaruje.. jakoś mi się nie widzi taki zwierzak.. z nóżkami to zwykła jaszczurka a nie wąż.. to i tak tylko symbol i wąż to wąż więc będzie bez nóżek

Napisano

oki no to tło i bryły głównych bohaterów w niskiej jakości renderku...

otoczenie zostawiam na razie tak jak jest teraz biorę się dalej za węża

Napisano

drzewka z pluginu, część to otektsurowane plane'y, trawa też plugin (ornatrix) i plane'y porozrzucane wszędzie za pomocą funkcji scater

 

btw. mgiełka miała być ale plane'y odznaczają się na mgle... wie ktoś dlaczego opacity maps na plane'ach zasłaniają mgłę? i da się jakoś to ominąć?.. jak nie to trudno :) zawsze zostaje photoshop :)

Napisano

wąż mocno zmodyfikowany, poprawiony i dopieszczony :)

doszedł drugi bohater: jabełeczko :P

 

i zabrałem się za trzecią bohaterkę, Ewcię

Napisano

Jeśli Ewa miała takie cycki, to ja tylko Adamowi zazdroszcze :P

 

a tak na poważnie, to dużo tutaj jeszcze do roboty, shader węża na początek, jego poza potem (wygląda jakby grawitacja na niego nie działała), o Ewie wiecej nie pisze, bo jest w bardzo wczesnej fazie

Napisano

co do modelu Ewy moge tylko powiedziećBOING ;) heheheh pierśi według mnie stanowczo do wymiany :P Wydaje mi sięże Ewa nie była stwożona tak by wyglądać jak gwiazda porno z naszych czasów :p ale to tylko moja opinia ja bym pomniejszył biust :)

Napisano

ok a co powiecie w takim razie na taki kolor skórki węża?

 

co do Ewy i jej piersi.. wyglądają trochę sztucznie bo.. cała Ewa będzie sztuczna ( jak bym miał stworzyć żywą Ewę to z pewnością zrobiłbym ją bardziej w Rubensowskich kształtach.. )

 

no więc Ewa nie będzie człowiekiem tylko pierwszym modelem androida o kodzie " Eve 001"

 

zamieszczam dalsze szuczne krztałty Ewy :) :

Napisano

oo.. hehe ale tamten jest brzyyyydki

 

hmmm.. nie wzoruje Ewy na niczym.. po prostu lece z głowy a myslę że u wszystkich gości podobna wizja androida po tych wszystkich filmach, anime i innych prackach cg

 

jeśli chodzi o powierchnię ostatecznie chciałbym wypróbować dwa shadery jeden ładny błyszczący z odblaskami a drugi z sub surface scateringiem (taki efekt jak w "ja robot" ze świecącym sercem pod klatką piersiową) ale to drugie to nie wiem czy dam radę :P

Napisano

master kiełbaster -> kurcze te cycki tak ursosły jak dałem pusha i shella.. były mniejsze :) ale jak dodam kilka androidowych detali to może jakoś nie będą sie tak rzucać w oczy

 

weinert -> chciałem zachować trochę tajemnicy ale w bitwie niestety się nie da..

 

streaker -> skórka nie gotowa... to co na nią wrzuciłem to tylko tak by zobaczyc jak się prezentuje z refleksami, nadal ją modeluje i do ukończenia trochę długo a skórki na końcu :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności