pomiot Napisano 18 Sierpień 2006 Share Napisano 18 Sierpień 2006 Witam wszystkich :) Dawno mnie tu niebyło... W ostatniej bitwie, w której brałem udział nie było czasu by wytrwać do końca (praca, praca i jeszcze raz praca). Więc czas trochę odkurzyć mojego 3d maxa. Temat to mit (scenka biblijna) z Ewą, wężem i jabłkiem w roli głównej. Prosta scenka by nie porywać się z motyką na Księżyc. Update: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 18 Sierpień 2006 Share Napisano 18 Sierpień 2006 Witam!! fajny pomysl :) zycze powodzenia :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pomiot Napisano 18 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 18 Sierpień 2006 oki wąż wymodelowany :) hmm jest dość dłuuugi więc może jakieś rady co do teksturowania? teraz wezmę się za otoczenie ... pani Ewa na koniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 19 Sierpień 2006 Share Napisano 19 Sierpień 2006 główka ładna ja bym go jeszcze bardziej przedłużyła, tak jak jest rozciągnięty teraz to nie przeszkadza, ale jak go zaczniesz owijać o drzewo to zobaczysz że ci go braknie. co do uvw, porozcinałabym na kilka kawałków i położyła obok siebie (szwy najlepjej tam gdzie są przesłonięte drzewem), w ten sposób nie będziesz miał takiej podłużnej tekstury, co ci ułatwi pracę w photoshopie. albo ponakładaj jeden kawałek na drugi (tylko uważaj żeby nie było za bardzo widać powtórzeń) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
weinert Napisano 19 Sierpień 2006 Share Napisano 19 Sierpień 2006 według biblii w momencie kuszenia Ewci wąż miał jeszcze odnóża dopiero później Bóg odebrał mu kończyny za karę... ( masz zaległosci z religii ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pomiot Napisano 20 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 20 Sierpień 2006 węża przedłużę oczywiście.. dopasuje go do scenki i dopiero zacznę męczyć się z jego tekturami... nóżki u węża sobie podaruje.. jakoś mi się nie widzi taki zwierzak.. z nóżkami to zwykła jaszczurka a nie wąż.. to i tak tylko symbol i wąż to wąż więc będzie bez nóżek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pomiot Napisano 21 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 21 Sierpień 2006 oki no to tło i bryły głównych bohaterów w niskiej jakości renderku... otoczenie zostawiam na razie tak jak jest teraz biorę się dalej za węża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonasz_Real Napisano 21 Sierpień 2006 Share Napisano 21 Sierpień 2006 Ekhem, a czy te drzewa są twoje ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pomiot Napisano 22 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 22 Sierpień 2006 drzewka z pluginu, część to otektsurowane plane'y, trawa też plugin (ornatrix) i plane'y porozrzucane wszędzie za pomocą funkcji scater btw. mgiełka miała być ale plane'y odznaczają się na mgle... wie ktoś dlaczego opacity maps na plane'ach zasłaniają mgłę? i da się jakoś to ominąć?.. jak nie to trudno :) zawsze zostaje photoshop :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pomiot Napisano 22 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 22 Sierpień 2006 początki węża: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szenszi Napisano 22 Sierpień 2006 Share Napisano 22 Sierpień 2006 dobre początki tego węża :) ale ciesze sieże tylko początki :) ładna skóra ale coś kształt jest nie taki niewiem :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 22 Sierpień 2006 Share Napisano 22 Sierpień 2006 Głowa węża fajna, wąż krótki, biped fajny, tło i cała scenka zbyt cukierkowa. weinert - zapomniałeś, że ten wąż schował noga za drzewo :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 23 Sierpień 2006 Share Napisano 23 Sierpień 2006 skóra węża trochę zbyt rozmazana, i spód spróbowałabym zrobić jasny. trawa ma nienaturalny, zbyt ostry kolor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 23 Sierpień 2006 Share Napisano 23 Sierpień 2006 pomiot -> fajny pomysł, poczatki ciekawe. Witam w Bitwie i powodzenia życzę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pomiot Napisano 4 Wrzesień 2006 Autor Share Napisano 4 Wrzesień 2006 wąż mocno zmodyfikowany, poprawiony i dopieszczony :) doszedł drugi bohater: jabełeczko :P i zabrałem się za trzecią bohaterkę, Ewcię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
weinert Napisano 4 Wrzesień 2006 Share Napisano 4 Wrzesień 2006 nie podoba mi sie ani waz ani model babki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 4 Wrzesień 2006 Share Napisano 4 Wrzesień 2006 Te cycki to od ukąszenia tak spuchły? :* Daj kasr sporo w lewo o ile zamierzasz robić taki co w 1 załączniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 4 Wrzesień 2006 Share Napisano 4 Wrzesień 2006 Jeśli Ewa miała takie cycki, to ja tylko Adamowi zazdroszcze :P a tak na poważnie, to dużo tutaj jeszcze do roboty, shader węża na początek, jego poza potem (wygląda jakby grawitacja na niego nie działała), o Ewie wiecej nie pisze, bo jest w bardzo wczesnej fazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szenszi Napisano 4 Wrzesień 2006 Share Napisano 4 Wrzesień 2006 co do modelu Ewy moge tylko powiedziećBOING ;) heheheh pierśi według mnie stanowczo do wymiany :P Wydaje mi sięże Ewa nie była stwożona tak by wyglądać jak gwiazda porno z naszych czasów :p ale to tylko moja opinia ja bym pomniejszył biust :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pomiot Napisano 4 Wrzesień 2006 Autor Share Napisano 4 Wrzesień 2006 ok a co powiecie w takim razie na taki kolor skórki węża? co do Ewy i jej piersi.. wyglądają trochę sztucznie bo.. cała Ewa będzie sztuczna ( jak bym miał stworzyć żywą Ewę to z pewnością zrobiłbym ją bardziej w Rubensowskich kształtach.. ) no więc Ewa nie będzie człowiekiem tylko pierwszym modelem androida o kodzie " Eve 001" zamieszczam dalsze szuczne krztałty Ewy :) : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hokr Napisano 4 Wrzesień 2006 Share Napisano 4 Wrzesień 2006 ten robot to mi przypomina androida z digitaltutors... http://www.digitaltutors.com/store/product.php?productid=77&cat=39&page=1#tabs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pomiot Napisano 4 Wrzesień 2006 Autor Share Napisano 4 Wrzesień 2006 oo.. hehe ale tamten jest brzyyyydki hmmm.. nie wzoruje Ewy na niczym.. po prostu lece z głowy a myslę że u wszystkich gości podobna wizja androida po tych wszystkich filmach, anime i innych prackach cg jeśli chodzi o powierchnię ostatecznie chciałbym wypróbować dwa shadery jeden ładny błyszczący z odblaskami a drugi z sub surface scateringiem (taki efekt jak w "ja robot" ze świecącym sercem pod klatką piersiową) ale to drugie to nie wiem czy dam radę :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 5 Wrzesień 2006 Share Napisano 5 Wrzesień 2006 Zmniejsz te cycki i jak to ma być robot to może usuń sutki :* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
weinert Napisano 5 Wrzesień 2006 Share Napisano 5 Wrzesień 2006 świetnie wybrnąłes z problemu szkoda że nie napisałeś o tym w koncepcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 5 Wrzesień 2006 Share Napisano 5 Wrzesień 2006 To ja jeszcze o skórze, bo ta może ma ciekawszy wzór, tylko brakuje mi tam mapki bump i specular, żeby to realistyczniej wyglądało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pomiot Napisano 5 Wrzesień 2006 Autor Share Napisano 5 Wrzesień 2006 master kiełbaster -> kurcze te cycki tak ursosły jak dałem pusha i shella.. były mniejsze :) ale jak dodam kilka androidowych detali to może jakoś nie będą sie tak rzucać w oczy weinert -> chciałem zachować trochę tajemnicy ale w bitwie niestety się nie da.. streaker -> skórka nie gotowa... to co na nią wrzuciłem to tylko tak by zobaczyc jak się prezentuje z refleksami, nadal ją modeluje i do ukończenia trochę długo a skórki na końcu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi