Skocz do zawartości

Poly Modeling - Mesh smooth


Loopik

Rekomendowane odpowiedzi

Soft 3d Max 8. Chodzi o to, że modeluje sobie obiekt powstały przez extrude jakiegoś splajna i przekonwertowany do polymodel. Zdarzało mi się to już wcześniej gdy robiłem z zwykłego plane'a. Daję na to Meshsmooth i wszytko jest ok, ale niektóre krawędzie pozostają bez zmian, nie zaokrąglają się, po prostu obiekt jest w tym miejscu kanciasty. Nic nie zmieniałem w ustawieniach ani obiektu ani modyfikatora. To występuje jeszcze w innym miejscu na tym obiekcie. Jestem w kropce, HELP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No właśnie nie ma tam nic nienormalnego, żadnych podwójnych vertexów. Kiedyś mi się coś takiego przytrafiło i nawet gdy wywaliłem oba polygony sąsiadujące z newralgiczną krawędzią i utworzyłem od nowa, problem nie znikał, coś jakby w samym cage'u było zdefiniowane że to ma być nie wygładzane. Próbowałem ustawić dla wszystkich poly na całym obiekcie przypisać do tej samej smooth grupy, ale to niczego nie zmienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbosmooth - robi tak samo.

Siatka jest ok, tyle że jeszcze obiekt nie jest skończony.

Coś gdzieś siedziało w obiekcie ale za cholere nie wiem gdzie, ale udało mi się to rozwikłać. Całkiem przypadkiem, chciałem to wrzucić na server więc wyeksportowałęm do *.3ds i zaimportowałem do nowego pliku i po nałożeniu MS problem zniknął. W starym pliku przed nałożeniem MS przekonwertowałem obiekt z editable poly do editable mesh, a później bez modyfikacji z editable mesh do editable poly i wszytko jest ok. Na obiekcie występował problem w kilku miejscach, teraz wszędzie jest spoko, bez ingenrencji w siatke i inne.

Tak czy owak dzięki za pomoc. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności