Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Tak jak w temacie , kapitan jack sparrow znany z filmu Piraci z Karaibow.

Model robiony na potrzeby moda( duzego , prawie tyle co gra - AOP )

2k tri

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 9,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Imo prezentacja jest zła – postać zlewa się z otoczeniem i jest za mała :(

Jeżeli chcesz rzetelnej oceny modelu to pokaż go w większej rozdzielczości na szarym tle oraz pokarz siatkę.

Jak narazi podobają się mi buty :) a najwięcej pracy wymagałyby spodnie (nie wiem czy im domalowałeś fałdy bo na moim monitorze są czarne :( )

Przydałoby się także popracować nad twarzą i włosami bo teksturą ze zdjęcia można wiele załatwić ale nie wszystko :]

Napisano

andy_a dobrze prawi ... dac mu wodki :]

Imo ryzykowne posuniecie zrobiles wystawiajac tutaj Jacka Sparrow'a. Dla wielu ludzi jest to postac conajmniej kultowa, mniej wiecej tak jakbys chcial zrobic Piramidoglowego ]:->

Narazie nic nie dodam gdyz praktycznie nic nie widac, zastosuj sie do posta andiego.

Napisano

za jasne wlosy Depp to to nie jest :D ale ogolnie nawet :)

Napisano
mniej wiecej tak jakbys chcial zrobic Piramidoglowego ]:->

 

ne rozumem :P

ja chce siate, siate..

Napisano
  • Autor

Dobra , zaraz jade na wakacje wiec przez tydzien nie bedzie nic nowego ale na dysku jeszcze lezy pare modeli u mnie z ladnymi statkami :)

Daje cos dla kazdego :) Render zrobilem aby zobaczyc czy tex pasuje.

Tex 512x512 bpp 32 alpha 8

Napisano

mi na tym ostatnim obrazku ten typ bardziej wyglada na 'commodore barbosa' :)

 

no i faktycznie malo podobny ten pierwszy do jacka wrobla...

 

pzooa

 

ps. chyba ze to wlasnie mial byc barbosa....

ps II. porach dobrze moowi - kompresje masz zaboojcza...

 

pzoopa

Napisano
  • Autor

Pozdrowienia z wakacji :)

Modele sa ale tekstur nie ma :( Dlatego laduje co mi tam najdzie , bez problemu wytne leb i bedzie barbosa. Na efekty jednak trzeba poczekac.

Nie chce tutaj pisac bo zaraz ktos powie ze to blog :)

 

P.S. Takiego czegos to ja nie robie panowie , to tylko gameart

http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=386906&highlight=jack+sparrow

Napisano

Nie chodzi o to by naładować polygonów, ale by oddać podobieństwo, którego u Ciebie brakuje. Przykład, ludek z PSP, od razu wiadomo o kogo chodzi, pomimo trzech ścianek na krzyż:

 

2sv6.jpg

Napisano

Hmm nie ułatwiasz nam komentowania swojej pracy zbytnio :]

Co masz poprawić do wiesz – bo Ledyr ładnie Ci wymienił oraz podał link do świetnej referki (thex może i mnie się kiedyś przyda ;) ) tak więc jak Tobie tylko doradzę, że jak pokazujesz siatkę to pokazuj ją w shaded (f4 chyba nie pamiętam już tak dobrze max’a) bo w takiej siatce to naprawdę trudno zauważyć błędy (wiem, że to co napisałem jest dwuznaczne :P )

Czyli imo: albo poprawisz tą prackę albo zrobisz od nowa bo mam nadzieję, ze nie zamierzasz pogrążyć potencjału jaki tkwi w Jack’u Sparrow (tak Kapitanie Jack’u Sparrow)

Napisano
  • Autor

Daje pracke tutaj aby sie dowiedziec co zmienic , to oczywiste. Wiem ze to postac kultowa, dla mnie tez ale jak wiecie , ja tworze modele ( nie Jeden MODEL ). Dlatego narazie kresle sobie jakis styl i sprawdzam na Jacku podobnym czlowieku ktory zostanie przezmnie w odpowiedni sposob dopiszeczony :)

 

Co do tego ludka z PSP , nie martwicie sie :) Bedzie tak wygladac, kolejna dobra refka :) Czas , czas , czasss .....

 

P.S. Pozdrowienia z wakacji :) Na morzem to nawet tak bardzo nie pada ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności