Napisano 31 Sierpień 200618 l Tak jak w temacie , kapitan jack sparrow znany z filmu Piraci z Karaibow. Model robiony na potrzeby moda( duzego , prawie tyle co gra - AOP ) 2k tri
Napisano 31 Sierpień 200618 l Imo prezentacja jest zła – postać zlewa się z otoczeniem i jest za mała :( Jeżeli chcesz rzetelnej oceny modelu to pokaż go w większej rozdzielczości na szarym tle oraz pokarz siatkę. Jak narazi podobają się mi buty :) a najwięcej pracy wymagałyby spodnie (nie wiem czy im domalowałeś fałdy bo na moim monitorze są czarne :( ) Przydałoby się także popracować nad twarzą i włosami bo teksturą ze zdjęcia można wiele załatwić ale nie wszystko :]
Napisano 31 Sierpień 200618 l andy_a dobrze prawi ... dac mu wodki :] Imo ryzykowne posuniecie zrobiles wystawiajac tutaj Jacka Sparrow'a. Dla wielu ludzi jest to postac conajmniej kultowa, mniej wiecej tak jakbys chcial zrobic Piramidoglowego ]:-> Narazie nic nie dodam gdyz praktycznie nic nie widac, zastosuj sie do posta andiego.
Napisano 31 Sierpień 200618 l mniej wiecej tak jakbys chcial zrobic Piramidoglowego ]:-> ne rozumem :P ja chce siate, siate..
Napisano 31 Sierpień 200618 l Autor Dobra , zaraz jade na wakacje wiec przez tydzien nie bedzie nic nowego ale na dysku jeszcze lezy pare modeli u mnie z ladnymi statkami :) Daje cos dla kazdego :) Render zrobilem aby zobaczyc czy tex pasuje. Tex 512x512 bpp 32 alpha 8
Napisano 31 Sierpień 200618 l 1 - Jack ma ciemne włosy 2 - Jack ma makijaz dośc mocny na oczach ^^ 3 - Jack na pewno nie ma mzłotego krzyza na klacie :) 4 - Jack ma 2 zwisające warkoczyki zrobione z brody 5 - Jack ma inne kolory ubrań 6 - Jack ma wiecej niż 2 000 tris :D pzdr http://img457.imageshack.us/img457/4535/pirates15973mx.jpg
Napisano 31 Sierpień 200618 l mi na tym ostatnim obrazku ten typ bardziej wyglada na 'commodore barbosa' :) no i faktycznie malo podobny ten pierwszy do jacka wrobla... pzooa ps. chyba ze to wlasnie mial byc barbosa.... ps II. porach dobrze moowi - kompresje masz zaboojcza... pzoopa
Napisano 31 Sierpień 200618 l Autor Pozdrowienia z wakacji :) Modele sa ale tekstur nie ma :( Dlatego laduje co mi tam najdzie , bez problemu wytne leb i bedzie barbosa. Na efekty jednak trzeba poczekac. Nie chce tutaj pisac bo zaraz ktos powie ze to blog :) P.S. Takiego czegos to ja nie robie panowie , to tylko gameart http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=386906&highlight=jack+sparrow
Napisano 31 Sierpień 200618 l Nie chodzi o to by naładować polygonów, ale by oddać podobieństwo, którego u Ciebie brakuje. Przykład, ludek z PSP, od razu wiadomo o kogo chodzi, pomimo trzech ścianek na krzyż:
Napisano 1 Wrzesień 200618 l Hmm nie ułatwiasz nam komentowania swojej pracy zbytnio :] Co masz poprawić do wiesz – bo Ledyr ładnie Ci wymienił oraz podał link do świetnej referki (thex może i mnie się kiedyś przyda ;) ) tak więc jak Tobie tylko doradzę, że jak pokazujesz siatkę to pokazuj ją w shaded (f4 chyba nie pamiętam już tak dobrze max’a) bo w takiej siatce to naprawdę trudno zauważyć błędy (wiem, że to co napisałem jest dwuznaczne :P ) Czyli imo: albo poprawisz tą prackę albo zrobisz od nowa bo mam nadzieję, ze nie zamierzasz pogrążyć potencjału jaki tkwi w Jack’u Sparrow (tak Kapitanie Jack’u Sparrow)
Napisano 1 Wrzesień 200618 l Autor Daje pracke tutaj aby sie dowiedziec co zmienic , to oczywiste. Wiem ze to postac kultowa, dla mnie tez ale jak wiecie , ja tworze modele ( nie Jeden MODEL ). Dlatego narazie kresle sobie jakis styl i sprawdzam na Jacku podobnym czlowieku ktory zostanie przezmnie w odpowiedni sposob dopiszeczony :) Co do tego ludka z PSP , nie martwicie sie :) Bedzie tak wygladac, kolejna dobra refka :) Czas , czas , czasss ..... P.S. Pozdrowienia z wakacji :) Na morzem to nawet tak bardzo nie pada ...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto