Napisano 1 Wrzesień 200618 l Jakis czas temu zaczalem kolejny samochod, wypadalo na bmw. Powoli idzie do przodu. Model z zewnatrz juz prawie skonczony, zotalo kilka szczegolow. Narazie daje szare modele i siatki
Napisano 1 Wrzesień 200618 l Nie no sliczna Beatka :) Ladnie wykonana, czysto:) Podoba sie ale tak bardzo bardzo. Modelling na super wysokim poziomie. Jak dasz ladne materialy to bedzie na czy oko zawiesic.
Napisano 1 Wrzesień 200618 l oo kurna fajne fajne ^^ tylko nie radze robic tego wybrzuszenia na masce tak jak jest na bp, jest nie zgodne.
Napisano 1 Wrzesień 200618 l Autor taki maly update, wiem ze troche za male te swiatla, ale to sie jeszcze zmieni. Czy ktos moze wie co sie znajduje obok tej lampy na dole co zaznaczylem? Kr3tz - czyli jak to ma wygladac skoro BP sa zle ? wiem ze klamka jest kiepska, moze ktos ma jakies referki w dobrej jakosci ?
Napisano 1 Wrzesień 200618 l No coz... ja w swoim BMW zrobilem troche bez sensu, no ale- nalozylem boxa z ta textura (opacity 50%) na blueprinta i dopasowalem siatke.
Napisano 1 Wrzesień 200618 l beemka bardzo fajnie wygląda w ogóle, ale jak tak się lepiej przyjrzeć to klapa bagażnika jakaś krzywa na zagięciu i czujniki parkowania błędów w siatce Ci narobiły
Napisano 1 Wrzesień 200618 l No ladnie ladnie ;] Najbardziej podoba mi sie ten lewy reflektorek (nie wiem dalczego ;P ) Byle tak dalej !! Pozdro ;]
Napisano 2 Wrzesień 200618 l model całkiem ładny poprawić trzeba tylko rowki na przednim świetle i tylniej klapie oraz klamki
Napisano 12 Wrzesień 200618 l Autor pecet - co tam nie tak jest z klapa ?? mentaller - render z lekierem moze jeszcze poczekac :P nie wiele zrobilem, bo szkola troche mi czasu zabiera, ale od teraz powinno powinno byc lepiej. Zmienielem/poprawilem przednie swiatla i uzupelnilem te dziury w zderzaku. Ale nadal nie wiem co tam powinno byc obok swiatel przeciwmgielnych, moze ktos wie?? Powstaly jeszcze rury wydechowe, najprostsze jakie sie dalo.
Napisano 12 Wrzesień 200618 l Dobrze idziesz!! Tylko z tylu cos przy tym wglebieniu na znaczek sie popsulo... ;)
Napisano 12 Wrzesień 200618 l no za wiele to nie zrobiłeś ;) z tą klapą to na tych poprzednich renderach to się wydawała troszke krzywa na zagięciu (jak się kończy linnia nadwozia) ale to było takie czepialstwo totalne więc nie przejmuj się i pracuj dalej :]
Napisano 12 Wrzesień 200618 l Hm m3 kucza fix... ...bo widzisz mam kupca na BMW :P ale troche inne ;) z gróbsza wyglada ok przód lepiej jak tył coś mi tam nie lezy. Proponuje znajdz foto tyłka ustaw taka kamerke i jesli bedziesz dalej potrzebował porad to wlep to tu do watku stoii ??
Napisano 17 Wrzesień 200618 l Autor Model z zewnatrz skonczony :), no dobra nie ma jeszcze znaczka bmw :P. Ale tak poza tym jest juz wszystko, raczej. Zostalo jeszcze jakies proste wnetrze.
Napisano 17 Wrzesień 200618 l ajajaj no az mnie kusi zeby swojego zrobic znow ^^ calkiem dobrze, tylko cos blotnik przy swietle sie mietosi ;P i troche wyzej od tego miejsca powinno byc przetloczenia kawalek, bezsensu swoja droga to zrobili, zapewne nie rozumiesz o co mi chodzi [zawile pisze] wiec jakby co to ci narysuje
Napisano 8 Październik 200618 l Autor Bawie sie materialami i opornie to idzie. Przednie swiatla wymagaja jeszcze wielu poprawek. Mam tez zrobione wnetrze ( takie proste oczywscie aby bylo), ale tu go nie ma. I mam problem. Co zrobic aby np material ktory dobrze odbija otoczenie (lustro), odbijal to co znajduje sie za szklem. bo mam taki problem ze zamiast otoczenie odbija sie czarna plama?? mam nadzieje ze rozumiecie o co chodzi
Napisano 8 Październik 200618 l pozmieniaj parametry reflection, refracrion, zalezy jeszcze jakiego typu materialow uzywasz
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto