Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak wymodelować realistyczne fałdki (czyt. zniekształcenia) czegoś tam takie jak są np. wokół guzika w skórzanym fotelu? Szybka odpowiedź mile widziana :)

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Sclupt polygon Tool.

Nie wiem, jak się to w maxie nazywa, jeśli takowe jest, ale polega na tym, że za pomocą pędzla przesówa się vertexy. Coś a'al ZBrush.

Oczywiście siateczka musi być zagęszczona.

Napisano

Poważnie? Ja jestem n00b, ale nie wydaje mi się.

Jak już, to jakieś Paint deform lub coś takiego :)

Napisano

Jeśli używasz Zbrusha ,to znalazłbym referke-zdjęcie takich fałdek i użył jej jako

alphy w Zb i wytłoczył na obiekcie.

Potem wypalił z tego normal mapę.

Jedna z metod wytłaczania w ZB poniżej w tutku.

Napisano
  • Autor

hmmm, metoda zeeta wydaje mi się najłatwiejsza i najszybsza. Chyba ją zastosuję :)

Napisano

o bosz... ]v[ax... ty chyba z innej planety jesteś

 

to nie jest soft selection tłoku tylko o ile dobrze zrozumiałem piotrka to jest Paint Deformation ;)

 

Pozdrawiam

Napisano

Nabić podziały ,wymodelować- zjechać na najniższy podział

zakładka Tool-Normal map -ustawić rozdzielczość mapy i inne parametry i Create Normal map.

Jeśli modelujesz z brył Zbrusha to żeby wypalić normal,trzeba zmienić obiekt na Make PolyMesh 3d,

Napisano

Wszystko znajdziesz w wątku ZBrush - kącik porad, sam też miałem z tym problemy, więc temat jest poruszony...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności