maczuga Napisano 3 Wrzesień 2006 Share Napisano 3 Wrzesień 2006 Jak wymodelować realistyczne fałdki (czyt. zniekształcenia) czegoś tam takie jak są np. wokół guzika w skórzanym fotelu? Szybka odpowiedź mile widziana :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 3 Wrzesień 2006 Share Napisano 3 Wrzesień 2006 Cut w dłoń i tniesz :* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczuga Napisano 3 Wrzesień 2006 Autor Share Napisano 3 Wrzesień 2006 no to lol, a nie ma łatwiejszego sposobu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
]v[ax Napisano 3 Wrzesień 2006 Share Napisano 3 Wrzesień 2006 Może zagęścić siatke i soft selection?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 3 Wrzesień 2006 Share Napisano 3 Wrzesień 2006 Sclupt polygon Tool. Nie wiem, jak się to w maxie nazywa, jeśli takowe jest, ale polega na tym, że za pomocą pędzla przesówa się vertexy. Coś a'al ZBrush. Oczywiście siateczka musi być zagęszczona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 3 Wrzesień 2006 Share Napisano 3 Wrzesień 2006 To jest najłatwiejszy - pół godziny roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
]v[ax Napisano 3 Wrzesień 2006 Share Napisano 3 Wrzesień 2006 To o czym mówił piotrek to w maxie soft selection Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 3 Wrzesień 2006 Share Napisano 3 Wrzesień 2006 Poważnie? Ja jestem n00b, ale nie wydaje mi się. Jak już, to jakieś Paint deform lub coś takiego :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 3 Wrzesień 2006 Share Napisano 3 Wrzesień 2006 Jeśli używasz Zbrusha ,to znalazłbym referke-zdjęcie takich fałdek i użył jej jako alphy w Zb i wytłoczył na obiekcie. Potem wypalił z tego normal mapę. Jedna z metod wytłaczania w ZB poniżej w tutku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczuga Napisano 4 Wrzesień 2006 Autor Share Napisano 4 Wrzesień 2006 hmmm, metoda zeeta wydaje mi się najłatwiejsza i najszybsza. Chyba ją zastosuję :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
merv_ Napisano 4 Wrzesień 2006 Share Napisano 4 Wrzesień 2006 o bosz... ]v[ax... ty chyba z innej planety jesteś to nie jest soft selection tłoku tylko o ile dobrze zrozumiałem piotrka to jest Paint Deformation ;) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczuga Napisano 4 Wrzesień 2006 Autor Share Napisano 4 Wrzesień 2006 a tak btw jak wypalić normalmapę w zb? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 4 Wrzesień 2006 Share Napisano 4 Wrzesień 2006 Nabić podziały ,wymodelować- zjechać na najniższy podział zakładka Tool-Normal map -ustawić rozdzielczość mapy i inne parametry i Create Normal map. Jeśli modelujesz z brył Zbrusha to żeby wypalić normal,trzeba zmienić obiekt na Make PolyMesh 3d, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 4 Wrzesień 2006 Share Napisano 4 Wrzesień 2006 Wszystko znajdziesz w wątku ZBrush - kącik porad, sam też miałem z tym problemy, więc temat jest poruszony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi