grzegerz Napisano 11 Wrzesień 2006 Napisano 11 Wrzesień 2006 Baium z gry Lineage 2 mam zamiar wlasnie jego zrobic w low poly fajny gosciu tak pozatym:) troche juz przynim podłubalem, ale trzeba mu jeszcze pare rzeczy dorobic:D
grzegerz Napisano 11 Wrzesień 2006 Autor Napisano 11 Wrzesień 2006 fotka ukazujaca nam baiuma w calej okazalosci:D, jak bede mniał więcej czasu to napewno go skończe pozatym mozna go znaleźć na googlach w screenshotach
Kuciel Napisano 11 Wrzesień 2006 Napisano 11 Wrzesień 2006 nom jako fan tej gry bede sledzil jak ci idzie :]
ftorek Napisano 11 Wrzesień 2006 Napisano 11 Wrzesień 2006 troche rooznic masz (np. na artworku masz mniejsza glowe w stosunku do ciala, i ma masywniejsze stopy niz u ciebie i mniej baloniaste gacie :) lydki dziwne (szczegolnie piszczel z boku jest strasznie wygiety w luk) i cos sie smiesznego dzieje z cyckami (tez w widoku z boku) i balagan na brzuchu... paooza
Przybysz Napisano 11 Wrzesień 2006 Napisano 11 Wrzesień 2006 Hehe, no fajnie sie zapowiada. Szkoda, że ostatnio nie mam jak sobie w to pograć..ehhh. Koreańce zrobili w L2 genialne textury, zobaczymy jak sobie z tym poradzisz :P
grzegerz Napisano 11 Wrzesień 2006 Autor Napisano 11 Wrzesień 2006 wiem ze troche odbiega od screena bo nie chcialem zeby byl identyczny, ale podobny, jestem fanem tej gry ale nie chcialem ściągac, A co do tego balaganu na brzuchu to heh wiem musze to porawić:D to maily byc mięśnie na brzuchu:), załączam referke z ktorej sie sugerowalem troche mam talencika malarskiego i mam nadzieje ze jakos to bedzie wygladac:DDD A Koncept to nie mój
ftorek Napisano 11 Wrzesień 2006 Napisano 11 Wrzesień 2006 fajny koncept - jak twoj to gratuluje palca :) a jak nie to prosze napisz wyraznie ze nie twoj bo potem sie niesnaski robia... ozioai
maczuga Napisano 11 Wrzesień 2006 Napisano 11 Wrzesień 2006 Fajnie. Ja też lubie l2, tylko szkoda że włączylem updatera i teraz już sobie nie pogram, bo C5 już wyszło, a ja gram na piratach, więc tam mają dopiero c4 :/ ale jakoś to będzie ;) powiem tylko, że baium jest potężny i ogromny - kiedyś się z kolegami na hunta wybraliśmy, to potem mieliśmy problem się wyleczyć %-D i jest taki wielki, że mu tylko nogi właściwie widać, ale to chyba nie robi większej różnicy? 1
grzegerz Napisano 12 Wrzesień 2006 Autor Napisano 12 Wrzesień 2006 no ziomki, update mały, cos wydłubałem. ręce jeszcze nie są połączone z cielskiem bo zastanawiam sie jak je dobrze połaczyc by ruch dobrze wyglądał. zacząłem myślec na texturami, może byc ciekawie:D chętnie posłucham uwag.... aaa i mam pytanie jestem nowy na forum hmm jak walnąć foty tak zeby nie trzeba było na nie klikac i same by sie otwierały??
ftorek Napisano 12 Wrzesień 2006 Napisano 12 Wrzesień 2006 dalbys mu jeszcze ciut trianggli i potweakowal sporo (np na glowie, okolice oczu i ust, szyja pod uchem) rece mi nie leza (wiem ze kolo ma proporcje nie teges) ale tak czy siak mam wrazenie ze przedramie ma zbyt dlugie/zbyt chude popaaz
grzegerz Napisano 12 Wrzesień 2006 Autor Napisano 12 Wrzesień 2006 hey ftorek a mozesz pokazac co dokladnie mam zrobic..pls
madman1987 Napisano 12 Wrzesień 2006 Napisano 12 Wrzesień 2006 yo, całkiem spoko, ale jakoś chyba niebardzo robione na konceptach, bo nie trzyma proporcji, za bardzo puszkowaty, ba, tamto to na poczatku to nie zaden artwork, tylko screen in-game (btw kozacki ride boss :D ),więc poprzeczka wyyysoko, do tego in-game ten model mniejwięcej ma 3x więcej tri niż Twój bo to przeciez gigant jest, więc moge tylko powiedzieć, że dalej trzymam kciuki pozdrowki
Matys Napisano 12 Wrzesień 2006 Napisano 12 Wrzesień 2006 zgadzam sie z r2d2 ze cos niebardzo z konceptu, wiec popracuj nad proporcajmi i bedzie wygladal o wiele lepiej.
Przybysz Napisano 12 Wrzesień 2006 Napisano 12 Wrzesień 2006 Grigiriob nie wspomniał więc wyjaśnie, że concept jest z artbooka "The Ark", żeby nie było wątpliwości. :) Co do modelu to możnaby mu dodać troche trisów na włosach i twarzy. Nie wiem czemu ma te ramiona jakoś oddzielone od reszty ciała...
grzegerz Napisano 12 Wrzesień 2006 Autor Napisano 12 Wrzesień 2006 heh.. widzicie widzicie jak robi sie w low poly to nie wiadomo kiedy jest zamalo trisów , a kiedy już za dużo:P napewno macie racje, popracuje nad gościem. a co do rąk to one sa narazie oddzielnie wiec dlatego tak wyglądają:D
ftorek Napisano 12 Wrzesień 2006 Napisano 12 Wrzesień 2006 co do ilosci trisow - to albo masz limit i wtedy nie ma zmiluj - albo lecisz freestajlowo - i wtedy ma po prostu dobrze wygladac :) (w jakims tam generalnym znaczeniu LP :) sory ze nie podmaluje ale troche czasu brak... - ale tak jak mowia poprzednicy - dorzuc triangli i troche ta glowe wygladz po prostu (nie ma co malowac w sumie - np przy podstawie ucha zroob loopa :) pzopa
grzegerz Napisano 12 Wrzesień 2006 Autor Napisano 12 Wrzesień 2006 no to update... tak wiec sporo zrobilem:P poprawiłem co nieco.. JESZCZE nie połączylem rąk z ciałem, bo może sie jeszcze coś zmieni. -martwie sie rigowaniem bo moge miec kłopoty z np włosami i rogami na rękach jak na moje umiejętności w low poly to calkiem calkiem :D czekam na rady, no chłopaki dawajcie dawajcie...:DD
ftorek Napisano 12 Wrzesień 2006 Napisano 12 Wrzesień 2006 jak na moje umiejętności w low poly to calkiem calkiem :D - hehe - skromniacha :) kurcze - jakos tak malo zgrabnie - jakbys go tepym nozem dlubal... pokaz siate tak nawiasem i tak: palce z dloni wychodza bardzo jakos tak gwaltownie, (w ogole dlon jakas taka plaska patrzac z przodu - a nasada kciuka wrecz przeciwnie - mocno spuchnieta), bardzo plaskie stopy (podnies mu podbicie powinno pomoc) w widoku z boku ma bardzo dziwna sylwetke - w sensie: bardzo dziwnie wygiety ma kregoslup i szyja wychodzi mu zbyt z tylu jakos tak... w ogole plecy mu jakos tak strasznie uwypukliles, no i przy okazji z barkami tez nie teges jest (jakby w zlym miejscu sa umiejscowione) ale dobrze idzie :) poapopas ps. tak sobie mysle ze chyba jednak polaczenie rak z korpusem na tym etapie to dobry pomysl - bo samo to duzo w siatce ci namiesza :) i warto byloby wiedziec jak to polaczenie wplynie na calosc barku/ramienia/miesni itd.. - ale f'kors moge sie tu mylic - rob jak ci wygodniej :) pzopa 1
maczuga Napisano 12 Wrzesień 2006 Napisano 12 Wrzesień 2006 No nieźle, ale na dłonie możesz dać trochę więcej trisów tak mi się wydaje. Ja chyba zrobię model hipoly jakiegoś bossa z l2, ale to dopiero jak organike poćwicze :)
KLICEK Napisano 12 Wrzesień 2006 Napisano 12 Wrzesień 2006 bardzo fajnie :) wywal to cos co mu zrobiles na brzuchu i na normie dodaj :)
grzegerz Napisano 12 Wrzesień 2006 Autor Napisano 12 Wrzesień 2006 heh ta krata na brzuchu tez mnie wkurza :P jutro połącze ręce, a to siata tylko nie wim czy za mała... Hey a moze ktoś mi powie jak umiescic fote tu w poscie żeby nie trzeba bylo klikać???? dzieki Przybysz..:)
Przybysz Napisano 12 Wrzesień 2006 Napisano 12 Wrzesień 2006 Klikasz na taki obrazek ,a potem podajesz adres do obrazka. Jak uploadujesz na imageshack to jak skończy podaje ci międzyinnymi linka bezpośrednio do obrazka. Direct Image cośtam... Jesli szybciej piszesz niz klikasz to mozesz napisac: [/imgg]http://img163.imageshack.us/img163/630/b2ts4.jpg[/imgg] tylko ma być img a nie imgg...napisałem tak bo inaczej odrazu by zamieniło sie w obrazek. Wygląda narazie całkiem nieźle.
maczuga Napisano 12 Wrzesień 2006 Napisano 12 Wrzesień 2006 nom, ale te 11k tri to chyba na te trzy modele razem, bo tak na jeden to strasznie dużo :O
grzegerz Napisano 13 Wrzesień 2006 Autor Napisano 13 Wrzesień 2006 nom, ale te 11k tri to chyba na te trzy modele razem, bo tak na jeden to strasznie dużo :O tak to trzy modele tak mi sie jakos wyłaczyło zaznaczony jeden i policzyło trzy:D taka wpadka. jeden to ma około 3790 trisów
madman1987 Napisano 13 Wrzesień 2006 Napisano 13 Wrzesień 2006 teraz to je bede ten zly i niedobry :) wiec tak, model 11k tri, nie wyglada, widze, ze podziobales tam na modelu takie detaliki na rekach, elementach zbroi etc, detaliki, ktore so tu zbedne bo na tex mozna bez problemu, do tego ten ride boss ma mniej z goryla a wiecej z bruca lee XD zartuje, ale musisz wziac pod uwage to, ze koncpety w orto, a tu masz z persoektywa wiec nie musisz trzymac sie tam co do milimetra tylko sprawic, aby model do zludzenia przypominal ten z gry, z reszta na video.google.com jak wpiszesz lineage 2 to pojawi ci sie szereg filmikow gdzie ten ride boss jest, zobaczysz, ze sprawia wrazenie dobrze zbudowanego, dostojnego i wysokiego, monumentalnego, wiec proponuje do tego dodac tri na ksztalt a nie na detal, kaloryferka nie musisz dziobac bo to tez na tex wejdzie miodnie, latwo i przyjemnie :) do tego na niego mozesz pojechac mysle 12k tri max, bo on spory dosc przyeciez :) po ostatnie jesli robisz to pod rig (a z pozy wnioskuje, ze tak) wygodniej bedzie jak zrobisz wlosy po katem prostym do glowy, sterczace, rozstawione tak, ze przy rigingu nie beda wymagaly praktycznie dodatkowej pracy z envelopami a tak sie czepiam, bo to imo nr1 mmo :) tak czy owak ladnie idzie powoli :) pozdrowki
Matys Napisano 13 Wrzesień 2006 Napisano 13 Wrzesień 2006 a tak sie czepiam, bo to imo nr1 mmo :) tak czy owak ladnie idzie powoli :) pozdrowki nr 1 mmo to wow i nic nigdy tego nie zmieni przynajmniej nie przez kilka lata :D postac nadal mi nie bardzo pasuje biorac pod uwage koncept. Znalazles swietny wiec go wykorzystaj w 100% nawet jesli Ci do konca nie lerzy. co do polycountu to nei wiem gdzie to poszlo ale 11k to masakra. pozdrawaim i powodzenia
ftorek Napisano 13 Wrzesień 2006 Napisano 13 Wrzesień 2006 ehh chlopaki - czytajcie troche uwazniej... kuade to na karb porannej pory... wyraznie napisal przeciez ze model ma niecale 4k... a pozatym grigoriob napisal ze nie chce go miec identycznego tylko podobnego (gdzies na poczatku) :) pzoaoa
Por@szek Napisano 13 Wrzesień 2006 Napisano 13 Wrzesień 2006 Nie zmienia to faktu ze jak na 4k ma sporo zbednego detalu ktorego polycount moza bylo uzyc w owiele bardziej sensownych miejscach. Chociazby te obwodki na rogach mozna zdjac i dac na texturze ew. normal mape, a dodac je do dredow ktore by wygladaly o wiele lepiej i napewno mniej sztywno by wygladly po riggu. 1
grzegerz Napisano 13 Wrzesień 2006 Autor Napisano 13 Wrzesień 2006 kolejny updatecik:) wiem strasznie wolno ten model idzie ale niestety mam duzo na głowie. troche poprwiłem, połączyłem ręce z tłowiem, wyprostowałem włosy do rigowania, śmiesznie teraz wygląda:D zobaczymy jak to bedzie z rigiem, pewnie zrobię bones'y we włosach a reszta to biped. pare zdiątek:)
Kuciel Napisano 13 Wrzesień 2006 Napisano 13 Wrzesień 2006 hmm troche dziwnie wyglada taki jakis nie proporcjonalny jak kolo z DB. btw Baium na oficjalnym to nie Raid boss (chyba ze na niektorych pirackich serwerach) keep goin:)
grzegerz Napisano 15 Wrzesień 2006 Autor Napisano 15 Wrzesień 2006 heya ziomki jaki musze miec plugin do maxa 8 zeby mi renderował normal mapy? a normal mapy załadamy w materiale directX 9 co nie? bo ja normale to robie z bumpa w PSie:D Pomocyyyyy!!!!!!!!!!!!!!
madman1987 Napisano 15 Wrzesień 2006 Napisano 15 Wrzesień 2006 zadnego pluga, render to texture-> normal bump :] co do ride boss'a i oficjalnego serva, zgadzam sie :) co nie zmienia faktu, iz spory on dosc :P
grzegerz Napisano 15 Wrzesień 2006 Autor Napisano 15 Wrzesień 2006 chodzi mi o to ze nie renderuja mi sie normal mapy na obiekcie, załanczam render i pojazuje mi zwykly material(standard) :((
Por@szek Napisano 15 Wrzesień 2006 Napisano 15 Wrzesień 2006 Normala musisz dac w slocie -> bump -> normal map if max user.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się