Skocz do zawartości

Postać 3D: Baium


grzegerz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

troche rooznic masz (np. na artworku masz mniejsza glowe w stosunku do ciala, i ma masywniejsze stopy niz u ciebie i mniej baloniaste gacie :)

 

lydki dziwne (szczegolnie piszczel z boku jest strasznie wygiety w luk) i cos sie smiesznego dzieje z cyckami (tez w widoku z boku) i balagan na brzuchu...

 

paooza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze troche odbiega od screena bo nie chcialem zeby byl identyczny, ale podobny, jestem fanem tej gry ale nie chcialem ściągac,

A co do tego balaganu na brzuchu to heh wiem musze to porawić:D

to maily byc mięśnie na brzuchu:), załączam referke z ktorej sie sugerowalem

troche mam talencika malarskiego i mam nadzieje ze jakos to bedzie wygladac:DDD

 

A Koncept to nie mój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie. Ja też lubie l2, tylko szkoda że włączylem updatera i teraz już sobie nie pogram, bo C5 już wyszło, a ja gram na piratach, więc tam mają dopiero c4 :/ ale jakoś to będzie ;) powiem tylko, że baium jest potężny i ogromny - kiedyś się z kolegami na hunta wybraliśmy, to potem mieliśmy problem się wyleczyć %-D i jest taki wielki, że mu tylko nogi właściwie widać, ale to chyba nie robi większej różnicy?

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ziomki, update mały, cos wydłubałem.

 

ręce jeszcze nie są połączone z cielskiem bo zastanawiam sie jak je dobrze połaczyc by ruch dobrze wyglądał.

 

zacząłem myślec na texturami, może byc ciekawie:D

 

chętnie posłucham uwag....

 

 

aaa i mam pytanie jestem nowy na forum hmm jak walnąć foty tak zeby nie trzeba było na nie klikac i same by sie otwierały??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dalbys mu jeszcze ciut trianggli i potweakowal sporo (np na glowie, okolice oczu i ust, szyja pod uchem)

 

rece mi nie leza (wiem ze kolo ma proporcje nie teges) ale tak czy siak mam wrazenie ze przedramie ma zbyt dlugie/zbyt chude

 

popaaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yo, całkiem spoko, ale jakoś chyba niebardzo robione na konceptach, bo nie trzyma proporcji, za bardzo puszkowaty, ba, tamto to na poczatku to nie zaden artwork, tylko screen in-game (btw kozacki ride boss :D ),więc poprzeczka wyyysoko, do tego in-game ten model mniejwięcej ma 3x więcej tri niż Twój bo to przeciez gigant jest, więc moge tylko powiedzieć, że dalej trzymam kciuki

pozdrowki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do ilosci trisow - to albo masz limit i wtedy nie ma zmiluj - albo lecisz freestajlowo - i wtedy ma po prostu dobrze wygladac :) (w jakims tam generalnym znaczeniu LP :)

 

sory ze nie podmaluje ale troche czasu brak... - ale tak jak mowia poprzednicy - dorzuc triangli i troche ta glowe wygladz po prostu (nie ma co malowac w sumie - np przy podstawie ucha zroob loopa :)

 

pzopa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to update...

tak wiec sporo zrobilem:P poprawiłem co nieco..

JESZCZE nie połączylem rąk z ciałem, bo może sie jeszcze coś zmieni.

-martwie sie rigowaniem bo moge miec kłopoty z np włosami i rogami na rękach

 

jak na moje umiejętności w low poly to calkiem calkiem :D

 

czekam na rady, no chłopaki dawajcie dawajcie...:DD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na moje umiejętności w low poly to calkiem calkiem :D
- hehe - skromniacha :)

 

kurcze - jakos tak malo zgrabnie - jakbys go tepym nozem dlubal... pokaz siate tak nawiasem

 

i tak: palce z dloni wychodza bardzo jakos tak gwaltownie, (w ogole dlon jakas taka plaska patrzac z przodu - a nasada kciuka wrecz przeciwnie - mocno spuchnieta), bardzo plaskie stopy (podnies mu podbicie powinno pomoc)

 

w widoku z boku ma bardzo dziwna sylwetke - w sensie: bardzo dziwnie wygiety ma kregoslup i szyja wychodzi mu zbyt z tylu jakos tak... w ogole plecy mu jakos tak strasznie uwypukliles, no i przy okazji z barkami tez nie teges jest (jakby w zlym miejscu sa umiejscowione)

 

ale dobrze idzie :)

 

poapopas

 

ps. tak sobie mysle ze chyba jednak polaczenie rak z korpusem na tym etapie to dobry pomysl - bo samo to duzo w siatce ci namiesza :) i warto byloby wiedziec jak to polaczenie wplynie na calosc barku/ramienia/miesni itd.. - ale f'kors moge sie tu mylic - rob jak ci wygodniej :)

 

pzopa

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klikasz na taki obrazek insertimage.gif ,a potem podajesz adres do obrazka. Jak uploadujesz na imageshack to jak skończy podaje ci międzyinnymi linka bezpośrednio do obrazka. Direct Image cośtam...

Jesli szybciej piszesz niz klikasz to mozesz napisac:

[/imgg]http://img163.imageshack.us/img163/630/b2ts4.jpg[/imgg]

tylko ma być img a nie imgg...napisałem tak bo inaczej odrazu by zamieniło sie w obrazek.

 

Wygląda narazie całkiem nieźle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz to je bede ten zly i niedobry :) wiec tak, model 11k tri, nie wyglada, widze, ze podziobales tam na modelu takie detaliki na rekach, elementach zbroi etc, detaliki, ktore so tu zbedne bo na tex mozna bez problemu, do tego ten ride boss ma mniej z goryla a wiecej z bruca lee XD zartuje, ale musisz wziac pod uwage to, ze koncpety w orto, a tu masz z persoektywa wiec nie musisz trzymac sie tam co do milimetra tylko sprawic, aby model do zludzenia przypominal ten z gry, z reszta na video.google.com jak wpiszesz lineage 2 to pojawi ci sie szereg filmikow gdzie ten ride boss jest, zobaczysz, ze sprawia wrazenie dobrze zbudowanego, dostojnego i wysokiego, monumentalnego, wiec proponuje do tego dodac tri na ksztalt a nie na detal, kaloryferka nie musisz dziobac bo to tez na tex wejdzie miodnie, latwo i przyjemnie :) do tego na niego mozesz pojechac mysle 12k tri max, bo on spory dosc przyeciez :)

po ostatnie jesli robisz to pod rig (a z pozy wnioskuje, ze tak) wygodniej bedzie jak zrobisz wlosy po katem prostym do glowy, sterczace, rozstawione tak, ze przy rigingu nie beda wymagaly praktycznie dodatkowej pracy z envelopami

 

a tak sie czepiam, bo to imo nr1 mmo :) tak czy owak ladnie idzie powoli :)

 

pozdrowki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak sie czepiam, bo to imo nr1 mmo :) tak czy owak ladnie idzie powoli :)

pozdrowki

 

nr 1 mmo to wow i nic nigdy tego nie zmieni przynajmniej nie przez kilka lata :D postac nadal mi nie bardzo pasuje biorac pod uwage koncept. Znalazles swietny wiec go wykorzystaj w 100% nawet jesli Ci do konca nie lerzy. co do polycountu to nei wiem gdzie to poszlo ale 11k to masakra. pozdrawaim i powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehh chlopaki - czytajcie troche uwazniej... kuade to na karb porannej pory...

 

wyraznie napisal przeciez ze model ma niecale 4k...

 

a pozatym grigoriob napisal ze nie chce go miec identycznego tylko podobnego (gdzies na poczatku) :)

 

pzoaoa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zmienia to faktu ze jak na 4k ma sporo zbednego detalu ktorego polycount moza bylo uzyc w owiele bardziej sensownych miejscach. Chociazby te obwodki na rogach mozna zdjac i dac na texturze ew. normal mape, a dodac je do dredow ktore by wygladaly o wiele lepiej i napewno mniej sztywno by wygladly po riggu.

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejny updatecik:)

 

wiem strasznie wolno ten model idzie ale niestety mam duzo na głowie.

 

troche poprwiłem, połączyłem ręce z tłowiem, wyprostowałem włosy do rigowania, śmiesznie teraz wygląda:D

 

zobaczymy jak to bedzie z rigiem, pewnie zrobię bones'y we włosach a reszta to biped.

 

pare zdiątek:)

b3fg6.jpg

 

 

 

 

 

IMG%5D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności