sikham Napisano 29 Wrzesień 2006 Napisano 29 Wrzesień 2006 witam długo sie zastanawiałem czy to wrzucić bo meczy mnie jedno pytanie - czy znajde czas? ale postanowiłem że jednak to tu wrzuce w teorii ma być to carbonowa karoseria ale dałem troche d na początku i aby zrobić carbon muse od nowa zmapować cały samochód :| ( może da sie to ominąć takim malowaniem jak w załaczniku czekam na propozycje :) ) a to daję abyście mi nawytykali ;) obiecuję ze jak znajdę czas to przemyśle każdą sugestię z góry dzieki i bez malowania ale za to z poprawioną klatką już nie przypominająca nóg Croucha ;)
damusTo Napisano 29 Wrzesień 2006 Napisano 29 Wrzesień 2006 No dobra to jedziemy. Po 1 carbon mozesz machnac procedurą - i temat mapowania traci znaczenie. Po 2 troche małe rozdziałki i co za tym idzie trudno wniknac w detale więc sugeruje troche większy renderek Po 3 na małym wyglada dobrze więc na dużym też bedzie nieźle ale dopiero wówczas mozan by wejsc w szczegóły bo to te własnie trzeba bedzie dograć Po 4 mam prośbę chciałbym zobaczyc jak zorganizowałeś scene w sensie rzutu z góry calości lub oddalonej perspektywy bo dobrze to wyszło a wielu z nas zastanawia sie jak na scenach po zrobieniu wypasionego modelu autka oszczedzać poligony więc chodzi mi o to ile tego toru jest wzgledem zasięgu tej kamery. Pracka sie zapowiada sympatycznie - czekam na upka większego formatu
chveti Napisano 29 Wrzesień 2006 Napisano 29 Wrzesień 2006 sikham - Ty jeszcze cokolwiek modelujesz ? :D Model wygląda całkiem całkiem : > czekam na efekty :) Pozdrawiam.
mentaller Napisano 29 Wrzesień 2006 Napisano 29 Wrzesień 2006 albo mi się zdaje, albo już widziałem kiedys te renderki na tym forum ;]
sikham Napisano 29 Wrzesień 2006 Autor Napisano 29 Wrzesień 2006 tych nie inne :) DamusTo procedurą jak machne to rozmiar włókien mi sie nie zgadza na elementach na każdym jest inny tor = 136 poly :)
nielot007 Napisano 29 Wrzesień 2006 Napisano 29 Wrzesień 2006 O_o to ty sikham modelujesz ;) mi sie baardzo podoba tylko pokaz wiekszy render szarego modelu noi przydalaby sie siateckza :) pozdro
sikham Napisano 29 Wrzesień 2006 Autor Napisano 29 Wrzesień 2006 poprawiłem pare baboli tu i tam :) i troche detalu ;)
damusTo Napisano 29 Wrzesień 2006 Napisano 29 Wrzesień 2006 o fajniutko WIELKIE dzięki, jak to róznej wielkości włókna ?
sikham Napisano 29 Wrzesień 2006 Autor Napisano 29 Wrzesień 2006 DamusTo napisz dokłądnie jak chcesz to zrobić to ci powiem czy o tym samym myślimy i czy sprawdzi sie w moim przypadku Nielot007 ja tam wole chude ;) ale zrobi sie bo rzeczywiście jest to aż nad to widoczne w niektórych miejscach ale jeśli bede coś poprawiał to bez tej "grubości" jest łatwiej :) Hkropinski jaka siatka ? ;) napiszcie gdzie co poprawić
JohnZi Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 jak dla mnie krzywe tylne nadkola i gora drzwi;] tak poza tym wiecej detali sie by przydalo, reszta nice:]
Hindus Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 daj inny render bo nic nie widać - i zapodaj jakis shader z reflectem co by zobaczyć albo i nie - krzywizny.
Homa Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 mam nadzieję, że nie zostanę zlinczowany, ale mnie się za bardzo nie podoba :-( scena i pomysł super - ale model nie bałdzo :) uwielbiam tą brykę i co do modelu, to wrr... nie pasuje mi. Do Twojego załączonego rendera detalu dołączam fotę TU Krzywo jak cholera... chyba, że krzywy monitor mam albo oko ;-) Zrobisz z tym co uważasz, ale jak dla mnie to dobrze by było to dopracować, bo układ sceny i render zapowiada się przefantastycznie!!!
sikham Napisano 30 Wrzesień 2006 Autor Napisano 30 Wrzesień 2006 dzieki ! HXL ja to chyba wzoruje sie na jakiejś innej wersji tego samochodu i pare miejsc jest innych ale nie zmienia to faktu że jest krzywo ale spokojnie od czego ma sie move ;)
hkropinski Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 noo chcialbym zobaczyć siatke tego modelu:D
Kr3tz Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 Tylne kola maja chyba zbyt maly rozstaw osi, i wydaje mi sie ze ten chamfer pod swiatlem na zderzaku nie powinien byc zagiety
chudy Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 wydaje mi sie że koła są za bardzo schowane w nadkolach (chodzi mi przede wszystkim o przednie), cos mam wrażenie że samochód nie skręciłby z takimi kołami, no chyba że nie skręca :P
dom_in Napisano 5 Październik 2006 Napisano 5 Październik 2006 no ladnie.. tylko ja moze moderatora zapytam.. nie moznaby Max3D.pl Forum > Prace i Komentarze > Work in Progress (WIP) > Pojazdy 3D ?????
ReflectVision Napisano 5 Październik 2006 Napisano 5 Październik 2006 napisz w "Komentarze, propozycje ... " bo tutaj nikt nie zauwazy ;] i po co smiecic topic sikhamowi
damusTo Napisano 5 Październik 2006 Napisano 5 Październik 2006 wracajac do carbonu, wrzucasz np procedurkę lekko modyfikowanego checkera i temat masz z głowy niech ignoruje mapowanie i ustaw mu odpowiednią wielkość po temacie CO DO Pojazdy 3d: Mozna ja otrzymałem takie zezwolenie za posrednictwem pm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się