Napisano 29 Wrzesień 200618 l Mam w planie scenkę z drukarni ze stanowiska maszynisty w nieco oldschoolowym klimacie. Na początek Maszyna offsetowa.
Napisano 29 Wrzesień 200618 l Model spoko. Jedyne co mi się nie podoba to łańcuch - sam w sobie pięknie wymodelowany tylko dziwnie rozwieszony - przydałoby się troszkę go poprawić. Poza tym bardzo ładnie i szczegułowo. Tak trzymaj!
Napisano 29 Wrzesień 200618 l Ile maszynka będzie miała kolorków? Fajny modelik, szczegółowy. Pozdrawiam
Napisano 30 Wrzesień 200618 l Autor Mały update. Vorek - widzę, że jesteś w temacie. Będzie jeden kolor, gdyż np 4-ka czy 8-ka byłaby za długa, a w planie mam scenkę ze stolikiem dla maszynisty i jakimś tam bałaganem wokół tego, a nie gołą maszynę. A swoją drogą jak wypuścić render z siatką w jednym kolorze? Albo może jak ją w ogóle włączyć we viewporcie max ? Bo jak na razie mam jarmark.
Napisano 30 Wrzesień 200618 l Jak dla mnie człowieku to powinni Cie zamknąć:P Przez Ciebie siedze załamany! Super model! :)
Napisano 30 Wrzesień 200618 l Nie no jak dla mnie super :D dbaj tak do konca o detale to bedzie super scenka ;)
Napisano 30 Wrzesień 200618 l pomysł bardzo orginalny...model tez ładny. Jesli bys chciał a nie posiadasz... moge pocykac pare fotek z offsetow...teraz mamy troche nowsze maszynki na hali..ale gdzies na magazynach widzialem podobne do tej Twojej... życze powodzenia pozdrawiam
Napisano 30 Wrzesień 200618 l digitalillusion napisał: A swoją drogą jak wypuścić render z siatką w jednym kolorze? Albo może jak ją w ogóle włączyć we viewporcie max ? Bo jak na razie mam jarmark. Hehe... modelujesz takie rzeczy, a pytasz o podstawy;D Gag roku;P Siatkę w viewporcie możesz włączyć klikając na nazwie widoku (lewy górny róg każdego viewporta) i wybierając Edged Faces. Jak wyrenderować samą siatkę? W opcjach renderingu musisz poszukać czegoś takiego jak Force Wireframe. Pozdrawiam
Napisano 1 Październik 200618 l już Cię lubię za twoje zainteresowania żelastwem - fajny, szczegółowy modelik podejrzany jest kształt koła zębatego - dokładnie zębów- domyślam się że używałeś kształtu "star" do jego zrobienia ?
Napisano 1 Październik 200618 l pikSar napisał: już Cię lubię za twoje zainteresowania żelastwem - fajny, szczegółowy modelik podejrzany jest kształt koła zębatego - dokładnie zębów- domyślam się że używałeś kształtu "star" do jego zrobienia ? Dokładnie. Zęby bardzo dziwne. Za ostre i nie posiadają kształtu ewolwenty.
Napisano 2 Październik 200618 l Pobaw się klawiszami F2, F3, F4 - ten ostatni włącza siatkę w viewporcie. Jak chcesz zrobić render z widoczną siatką to polecam Vraya: dajesz materiał VrayMtl i jako difuse VrayEdges (lub jakoś tak). Ja w ten sposób zrobiłem ten renderek (sorki za offa)
Napisano 2 Październik 200618 l Autor Wcale nie OFF - pytałem wcześniej jak to zrobić, gdyż do tej pory śmigałem nieco w Lightwave i Max'a tak naprawdę dopiero poznaję. To miał być gag roku - ale to prawda :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto