Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam w planie scenkę z drukarni ze stanowiska maszynisty w nieco oldschoolowym klimacie.

Na początek Maszyna offsetowa.

 

maszyna.jpg

 

maszyna1.jpg

 

maszyna2.jpg

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Model spoko.

Jedyne co mi się nie podoba to łańcuch - sam w sobie pięknie wymodelowany tylko dziwnie rozwieszony - przydałoby się troszkę go poprawić.

Poza tym bardzo ładnie i szczegułowo.

Tak trzymaj!

Napisano

Ile maszynka będzie miała kolorków? Fajny modelik, szczegółowy.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Mały update.

Vorek - widzę, że jesteś w temacie. Będzie jeden kolor, gdyż np 4-ka czy 8-ka byłaby za długa, a w planie mam scenkę ze stolikiem dla maszynisty i jakimś tam bałaganem wokół tego, a nie gołą maszynę.

 

A swoją drogą jak wypuścić render z siatką w jednym kolorze?

Albo może jak ją w ogóle włączyć we viewporcie max ? Bo jak na razie mam jarmark.

 

maszyna3.jpg

Napisano

pomysł bardzo orginalny...model tez ładny.

Jesli bys chciał a nie posiadasz... moge pocykac pare fotek z offsetow...teraz mamy troche nowsze maszynki na hali..ale gdzies na magazynach widzialem podobne do tej Twojej...

życze powodzenia

pozdrawiam

Napisano
  digitalillusion napisał:

A swoją drogą jak wypuścić render z siatką w jednym kolorze?

Albo może jak ją w ogóle włączyć we viewporcie max ? Bo jak na razie mam jarmark.

 

Hehe... modelujesz takie rzeczy, a pytasz o podstawy;D Gag roku;P Siatkę w viewporcie możesz włączyć klikając na nazwie widoku (lewy górny róg każdego viewporta) i wybierając Edged Faces. Jak wyrenderować samą siatkę? W opcjach renderingu musisz poszukać czegoś takiego jak Force Wireframe.

Pozdrawiam

Napisano

już Cię lubię za twoje zainteresowania żelastwem - fajny, szczegółowy modelik

podejrzany jest kształt koła zębatego - dokładnie zębów- domyślam się że używałeś kształtu "star" do jego zrobienia ?

Napisano
  pikSar napisał:
już Cię lubię za twoje zainteresowania żelastwem - fajny, szczegółowy modelik

podejrzany jest kształt koła zębatego - dokładnie zębów- domyślam się że używałeś kształtu "star" do jego zrobienia ?

 

 

Dokładnie. Zęby bardzo dziwne. Za ostre i nie posiadają kształtu ewolwenty.

Napisano

Pobaw się klawiszami F2, F3, F4 - ten ostatni włącza siatkę w viewporcie.

Jak chcesz zrobić render z widoczną siatką to polecam Vraya: dajesz materiał VrayMtl i jako difuse VrayEdges (lub jakoś tak).

Ja w ten sposób zrobiłem ten renderek (sorki za offa)

ogonuy7.th.jpg

Napisano
  • Autor

Wcale nie OFF - pytałem wcześniej jak to zrobić, gdyż do tej pory śmigałem nieco w Lightwave i Max'a tak naprawdę dopiero poznaję.

 

To miał być gag roku - ale to prawda :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności