Horus Napisano 21 Luty 2009 Autor Share Napisano 21 Luty 2009 Heinkel czeka na zaloge, wiec koncze stary model. Nie moge rozgryzc, co jest nie tak z antyaliasingiem(Vray). Ustawiony na aQMC/Catmull-Rom, rQMC na Min:2 Max 4, Irradiance map presset na high, w przypadku lakieru Reflection->subdivs: 20 a dalej wychodzą ząbki :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 21 Luty 2009 Share Napisano 21 Luty 2009 Noooo całkiem całkiem! Tylko musisz się uporać z tym AA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filip Napisano 21 Luty 2009 Share Napisano 21 Luty 2009 AA daj min:1 max:8 Coraz ładniej on wygląda! Dopracował bym może koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Horus Napisano 23 Luty 2009 Autor Share Napisano 23 Luty 2009 Filip, to nie pomoglo, problemem jak sie okazalo byl material uszczelek, juz poprawione (nie na biezacych renderach) jednak dalej jest problem z AA odbic, testy trwaja. Wywalilem sfere w ktorej scena siedziala, przez co jest jasniej i chyba (??) lepiej: Kola wydaja sie duze, bo maja duze felgi na niskoprofilowych ogonach, ale ich wielkosc jest 100% ok. Tutaj zmniejszone felgi na rzecz opon i dodane HDRI: Opinie, krytyka, sugestie... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filip Napisano 23 Luty 2009 Share Napisano 23 Luty 2009 Pięknie wychodzi! Spróbuj może zaznaczyć sub pixel mapping, jedyne co do wymiany to koła w szczególności opony i ich materiał, pogogluj i zoabacz jak wyglądają prawdziwe opony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stig Napisano 24 Luty 2009 Share Napisano 24 Luty 2009 super autko, tylko te opony należy wymienić i będzie xtra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 25 Luty 2009 Share Napisano 25 Luty 2009 Ty! ;o Perfekcyjny cadillak! Rep. Antialiasing rQMC ustaw nie min.2 max.4 tylko min.3 max.4 ;) to naprawdę skutkuje. poza tym zwiększ sampling cieni i materiałów ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Horus Napisano 26 Luty 2009 Autor Share Napisano 26 Luty 2009 Chyba juz final: Jak sie zwieksza sampling cieni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 26 Luty 2009 Share Napisano 26 Luty 2009 w stosunku do renderów z materiałami z pod Brazila to jest postęp, reszte wiesz ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się