Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

Heinkel czeka na zaloge, wiec koncze stary model.

300slr4.jpg

 

Nie moge rozgryzc, co jest nie tak z antyaliasingiem(Vray).

Ustawiony na aQMC/Catmull-Rom,

rQMC na Min:2 Max 4, Irradiance map presset na high, w przypadku lakieru

Reflection->subdivs: 20 a dalej wychodzą ząbki :(

  • Odpowiedzi 58
  • Wyświetleń 6,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

AA daj min:1 max:8 Coraz ładniej on wygląda! Dopracował bym może koła.

Napisano
  • Autor

Filip, to nie pomoglo, problemem jak sie okazalo byl material uszczelek, juz poprawione (nie na biezacych renderach) jednak dalej jest problem z AA odbic, testy trwaja.

 

Wywalilem sfere w ktorej scena siedziala, przez co jest jasniej i chyba (??) lepiej:

300slr5.jpg

300slr9.jpg

 

Kola wydaja sie duze, bo maja duze felgi na niskoprofilowych ogonach, ale ich wielkosc jest 100% ok. Tutaj zmniejszone felgi na rzecz opon i dodane HDRI:

 

300slr10.jpg

 

Opinie, krytyka, sugestie...

Napisano

Pięknie wychodzi! Spróbuj może zaznaczyć sub pixel mapping, jedyne co do wymiany to koła w szczególności opony i ich materiał, pogogluj i zoabacz jak wyglądają prawdziwe opony...

Napisano

super autko, tylko te opony należy wymienić i będzie xtra

Napisano

Ty! ;o Perfekcyjny cadillak! Rep.

 

Antialiasing rQMC ustaw nie min.2 max.4 tylko min.3 max.4 ;) to naprawdę skutkuje. poza tym zwiększ sampling cieni i materiałów ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności