Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Mercede Benz 300sl (II podejscie)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Heinkel czeka na zaloge, wiec koncze stary model.

300slr4.jpg

 

Nie moge rozgryzc, co jest nie tak z antyaliasingiem(Vray).

Ustawiony na aQMC/Catmull-Rom,

rQMC na Min:2 Max 4, Irradiance map presset na high, w przypadku lakieru

Reflection->subdivs: 20 a dalej wychodzą ząbki :(

  • Odpowiedzi 58
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Filip, to nie pomoglo, problemem jak sie okazalo byl material uszczelek, juz poprawione (nie na biezacych renderach) jednak dalej jest problem z AA odbic, testy trwaja.

 

Wywalilem sfere w ktorej scena siedziala, przez co jest jasniej i chyba (??) lepiej:

300slr5.jpg

300slr9.jpg

 

Kola wydaja sie duze, bo maja duze felgi na niskoprofilowych ogonach, ale ich wielkosc jest 100% ok. Tutaj zmniejszone felgi na rzecz opon i dodane HDRI:

 

300slr10.jpg

 

Opinie, krytyka, sugestie...

  • Like 1
Napisano

Pięknie wychodzi! Spróbuj może zaznaczyć sub pixel mapping, jedyne co do wymiany to koła w szczególności opony i ich materiał, pogogluj i zoabacz jak wyglądają prawdziwe opony...

Napisano

Ty! ;o Perfekcyjny cadillak! Rep.

 

Antialiasing rQMC ustaw nie min.2 max.4 tylko min.3 max.4 ;) to naprawdę skutkuje. poza tym zwiększ sampling cieni i materiałów ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności