Napisano 8 Październik 200618 l Witam robie wlasnie glowe 3d innym sposobem nie uzywalem go jeszcze a dokladnie robile splinem (zawsze korzystalem z bryly Hedra) i zapomnialem o malym sczeguliku ;] ,mozna zobaczyc go na 3 jpg mozecie mi pomoc? niewiem jak to teraz wypuklc tak zeby nie popsuc ksztaltow tej azjatki ktora chce zrobic :( meczylem juz sie polygonami po kolei zeby wypuklac ale straszne sa efekty jest jakis modyfikator lub cos latwiejszego :] A oto i screeny : tylko prosze sie nie smiac ;] ;] nie zartuje smianie mile widziane tylko prosze o ta pomoc ;)
Napisano 8 Październik 200618 l Tak prawde mowiac co to jest za kupa na 3 obrazku?? to jest ta azjatka :D?? Przerzuc do wipa i pokaz w perspektywie jak to wyglada
Napisano 8 Październik 200618 l front (u ciebie top;p) ujdzie, ale left to yy niewiem co to jest :P jak kolega wyzej wspomnial jakas kupka. przenies i zmien temat watku, blabla.. powodzonka, pzdr
Napisano 8 Październik 200618 l dobrze to ujoles "kupa" ja tez to jakos tak kojazylem tylko sie na ten temat nie wypowiadalem bo myslalem ze tylko ja tu widze... ...kupe:D
Napisano 8 Październik 200618 l Autor 1)ale po co dawac do wipa ja niechce tego pokazywac jako skonczone ja tu prosze o pomoc jak to przerobic bo robilem na plaskiej rzezbie no troche jest wypukle ale wyglada bardziej na maske i niewiem teraz jak zrobic z tego twarz ;] 2)niechce zakladac nowych watkow to zapytam tuaj czy zna ktos jakis link do tutoriala z Unvrap map? szukalem na forum to nic nie znalazlem :( Ogolnie nawet kolory nie wyszly mi takie jakbym chcial no porazka :( PS:Super oko nie oceniaj mi tego tylko mi pomoz :P :D:D
Napisano 8 Październik 200618 l 1) wlasnie tam sie daje takie rzeczy, a skonczone to do finisha.. 2) kreci sie tu taki jeden videotutek ale nikt go nie chce na serwa wrzucic:p ale po co ci teraz mapowanie, najpierw modeling.. perspektywa wymiata :D
Napisano 8 Październik 200618 l Autor ok,a wiec juz jest;] wiem ze wymiata:D:D no ale nadal niewiem czy da sie to jakas latwo wypuklic zeby nie bylo takie plaskie PS:chyba ostatni raz robie splinem :[
Napisano 8 Październik 200618 l lol. Przesuń wierzchołki splinów w kierunku który powinien wskazywać czubek nosa :) u ciebie jest to oś Z
Napisano 8 Październik 200618 l Autor Wiem ze mam przesunac tyle ze tych vertex'ow jest w ch^^ i troche ;] nieda sie inaczej? musze vertexami tak jechac ?:(
Napisano 8 Październik 200618 l chodzi mi o vertexy, które były przy modelowaniu jeszcze na poziomie splinów, a nie poly :) i chyba nie ma szybszej metody ps o takich rzeczach się pamięta na bieżąco :)
Napisano 8 Październik 200618 l Autor heh wiem tyle nie robie nigdy splinami tylko zawsze z bryly:P ,to tera kapa :/ bo gdy juz poprawiam to nie wychodzi ten ksztalt glowy co trzeba ,no pozyjemy zobaczymy ;]
Napisano 8 Październik 200618 l Autor Update ;] Powiedzcie co jest jeszcze nie tak bo mi sie cos nie podoba :/ chyba za malo wypukliste :/ ale poczekam na wasze sugestje Update: poprawilem ale nadal cos nie tak:/
Napisano 9 Październik 200618 l Autor Widze ze duzo podopwiedzi dostalem na poprawe tego juz sobie sam poradzilem ,ale powiedzcie mi jak teraz to wyglada:P a tu znowu proba z textura:/ http://img309.imageshack.us/my.php?image=12xv1.jpg
Napisano 9 Październik 200618 l twoja glowa nie ma brwi - powinny być wypukłe, natomiast wg mnie za bardzo wypukłe jest czoło - wygląda jakby miała wodogłowie :-)
Napisano 9 Październik 200618 l Daruj sobie se spliny bo z nich zrobisz co najwyżej takie właśnie potwory i znajdź sobie referki z przodu, lewej i półprofilu jednej osoby.
Napisano 9 Październik 200618 l Autor ok ale juz sprubuje to dokonczyc ;] wiec jeszcze was pomecze :D:D a co sadzicie o tych ? i prosilbym o tego videotutka z unvrap map ;)
Napisano 9 Październik 200618 l Autor Dobra terazz ostatnie na pozegnanie tej azjatki i dla posmiania sie ;] z rady master kielbaster po ogladam tutki ;] ,a tak zapytam poza tematem,czy dlugo robie jak zaczolem od wakacji w 3d ,oczywiscie nie zawsze tylko kiedy mi sie zachce;] czy to dlugo ? PS:jeszcze tu wroce ;] z nowa pracka po tutkach :P
Napisano 10 Październik 200618 l Nie poddawaj się. Możesz zacząć od nowa, ale nie pożucaj wątku - jak zrobisz jakiegoś tutka o twarzach to wróć i pokaż co się nauczyłeś. Przede wszystkim - dużo pracy, aż do znudzenia, i powtarzanie jednej rzeczy po kilka razy, aż będzie dobrze - takie są początki. Poza tym organika to najtrudniejsza odmiana CG, potrenuj najpierw na prostszych modelach.
Napisano 10 Październik 200618 l Autor ok dzieki goran za motywacje ;] postaram sie jak najwiecej czasu poswiecic 3d ;] PS:gdyby jeszcze miec ten czas ,ale i tak sie nie poddam ;]
Napisano 10 Październik 200618 l Prawdopodobnie sporo czasu tracisz na sen i możesz go łatwo zaoszczędzić :*
Napisano 11 Październik 200618 l Jak zobaczysz o której godzinie najczęściej są uploady na niektórych wątkach to zrozumiesz skąd wziąć czas. Zwykle jest to między 24 a 3 rano :-) (przynajmniej w moim przypadku)
Napisano 11 Październik 200618 l odnetniN zapoznaj się z regulaminem i popraw temat wąku - w przeciwnym wypadku wątek zostanie skasowany.
Napisano 11 Październik 200618 l Autor Prawde mowiac to ja robie do pozna,zazwyczaj do 1:00-2:00 bo rano zajecia :P hindus juz poprawilem ;p
Napisano 12 Październik 200618 l Autor OK wziolem sie za cos takiego mianowicie gargulec taki jaki mi sie wyobrazil ;] niewiem czy to do gargulca podobne ,no ale jest jakie jest ;] narazie tyle zdarzylem zrobic :P iatke pokaze jak skoncze calego ;] ;]
Napisano 14 Październik 200618 l Autor update, teraz tylko zastanawiam sie nad dolem ,i sprzydalo by sie to fajnie z bumpowac i otexturowac ;] z tym bedzie problem jak macie jakis fajny tutek z texturowaniem to po prosze ;]
Napisano 15 Październik 200618 l Autor Koncowy update modelowania: A tutaj kombinowalem juz cos: Smiesznie troche ;] Teraz moim problemem jest textura nie zabardzo mi ona wychodzi :( znam rozne opcje typu blend ,multi sub. ,ale niewiem jakos do d^^y wychodza mi textury i wole juz zrobic cos w Ink :/ musze jeszcze pozukac na forum roznych tutek z texturowaniem ;]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto