Napisano 11 Listopad 200618 l Fiel export...:) Nie wiem jakie formaty Blender obsługuje, ale pokombinuj fbx lub obj.
Napisano 11 Listopad 200618 l Autor o to zeby zaiportowac model z blender na maya i nie idzie... jakies obejscie??? thx
Napisano 11 Listopad 200618 l w blenderze: File>Export>Wavefront (.obj) w maya: File>Import zero problemow. chyba ze masz jakies pliki rypniete or smth.
Napisano 11 Listopad 200618 l Autor Dobra teraz tylko jeszcze jedna sprawa... a w druga strone z maya do blender... bo zmienia siatke i robimi mi trojkaty w blenderze... help me...
Napisano 11 Listopad 200618 l blender nie obsluguje poligonow, ktore maja wiecej niz 4 krawedzie. takie scianki zamienia na trojkaty. pewnie o to chodzi.
Napisano 12 Listopad 200618 l raczej nie o to chodzi czasami różne programy otwierają obj jako quady a inne jako trisy, bywa nawet tak że swoje otwierają poprawnie a zapisane przez inną plikacje już przerabij na trójkąty kiedyś sie z takim czymś męczyłem :P floo spróbuj wexportować do inego foratu jaki obsługuje blender, mi kiedyś pomógł deep exploration który konwertuje pliki we wszystkie strony
Napisano 12 Listopad 200618 l fikołek, rzeczywiscie czasem tak jest. ale akurat blender i mayka sie lubia :) przynajmniej u mnie nie ma tego rodzaju problemow.
Napisano 12 Listopad 200618 l Autor Kengi do jakiego pliku mam exportowac w maya zeby blender to dobrze czytał... bo zmienia mi siatke i dowala trojkaty, znaczy zwiaksza siatke i komplikuje... Jakies sugestie??
Napisano 12 Listopad 200618 l ja uzywam po obu stronach wavefront .obj'ota. robi mi trojkaty tylko przy sciankach 5 krawedziowych. nie zmieniam niczego w opcjach exportu importu ani w mayce ani w blenderze. macie najnowsze wersje blendera?
Napisano 12 Listopad 200618 l Autor powiedz mi czy czegos mi brakuje... bo ja nie mam czegos takiego przy exporcie... nie mam obj... dzieki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto