floo Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 Czy kto wie jak to zrobić??? jakies sugestie... dzieki!!
piotrek Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 Fiel export...:) Nie wiem jakie formaty Blender obsługuje, ale pokombinuj fbx lub obj.
floo Napisano 11 Listopad 2006 Autor Napisano 11 Listopad 2006 o to zeby zaiportowac model z blender na maya i nie idzie... jakies obejscie??? thx
kengi Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 w blenderze: File>Export>Wavefront (.obj) w maya: File>Import zero problemow. chyba ze masz jakies pliki rypniete or smth.
floo Napisano 11 Listopad 2006 Autor Napisano 11 Listopad 2006 Dobra teraz tylko jeszcze jedna sprawa... a w druga strone z maya do blender... bo zmienia siatke i robimi mi trojkaty w blenderze... help me...
kengi Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 blender nie obsluguje poligonow, ktore maja wiecej niz 4 krawedzie. takie scianki zamienia na trojkaty. pewnie o to chodzi.
Destroyer Napisano 12 Listopad 2006 Napisano 12 Listopad 2006 raczej nie o to chodzi czasami różne programy otwierają obj jako quady a inne jako trisy, bywa nawet tak że swoje otwierają poprawnie a zapisane przez inną plikacje już przerabij na trójkąty kiedyś sie z takim czymś męczyłem :P floo spróbuj wexportować do inego foratu jaki obsługuje blender, mi kiedyś pomógł deep exploration który konwertuje pliki we wszystkie strony
kengi Napisano 12 Listopad 2006 Napisano 12 Listopad 2006 fikołek, rzeczywiscie czasem tak jest. ale akurat blender i mayka sie lubia :) przynajmniej u mnie nie ma tego rodzaju problemow.
floo Napisano 12 Listopad 2006 Autor Napisano 12 Listopad 2006 Kengi do jakiego pliku mam exportowac w maya zeby blender to dobrze czytał... bo zmienia mi siatke i dowala trojkaty, znaczy zwiaksza siatke i komplikuje... Jakies sugestie??
el_Pawcik Napisano 12 Listopad 2006 Napisano 12 Listopad 2006 oto screeny przed i po imporcie ;/ czy ktos wie jak pomoc ?
kengi Napisano 12 Listopad 2006 Napisano 12 Listopad 2006 ja uzywam po obu stronach wavefront .obj'ota. robi mi trojkaty tylko przy sciankach 5 krawedziowych. nie zmieniam niczego w opcjach exportu importu ani w mayce ani w blenderze. macie najnowsze wersje blendera?
floo Napisano 12 Listopad 2006 Autor Napisano 12 Listopad 2006 powiedz mi czy czegos mi brakuje... bo ja nie mam czegos takiego przy exporcie... nie mam obj... dzieki
piotrek Napisano 12 Listopad 2006 Napisano 12 Listopad 2006 Window -> Preferences/Settings -> plugin Manager -> objexport załaduj.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się