Napisano 17 Listopad 200618 l Witam. Tbs w Drawsku. Projekt kolezanki rendy moje.detale i kolory beda bycmoze zmieniane. widok od strony podworka.
Napisano 17 Listopad 200618 l bardzo fajny render, podoba mi sie stonowanie wklejonych postaci... poza tym, to architektura calkiem przyjemna, ale czerwone barierki mogly by byc tylko w srodkowym pasie, tam gdzie sa czerwone balkony, tam po prawej juz mozna by zostawic takie, jakie sa - czyli szare... ale ogolne wrazenie = ja to kupuje ;] edit: no moze poza tym parkingiem - nie podoba mi sie taka kostka :/ pozdro edit: jak robisz firany w oknach? qrcze, musze sie nauczyc to robic - to jest modeling, czy jakies mapy stosujesz? - ew. specjalny material ?
Napisano 17 Listopad 200618 l Swietnie, ładnie wkomponowałeś 'statystów'. Projekt też niczego sobie, pochwal koleżankę;P Chociaż z architekturą to ja za wiele wspólnego nie mam;) Drażni tylko drzewo po prawej - to już wracając do wizki.
Napisano 17 Listopad 200618 l jasiek. jamysle z ezaden problem wymyslić. dajesz spline w postaci szlaczka extrude. dajesz na szaro i masz zasłone.... a co do rederu.moz einne ujecie? na parkingu przydałby sie jakiś smochód.. a kostka na miejscach parkingowych chyba troszke za duza sie wydaje. ogolnie co do koloru poręczy. ten czerwony to mi tak srednio;)
Napisano 17 Listopad 200618 l Ryjas, wlasnie probuje, ale podczas convert to editable poly/ wzglednie mesh, nic nie widac, czytaj - znika szlaczek :/ wiec chyba trzeba to inaczej ugryc, moze nurbs ?
Napisano 17 Listopad 200618 l ...jasiek, jasiek. Wszystko gra. Robisz splina, extrudujesz i robisz użytek ze świetnego modyfikatora, jakim jest Shell. Voila. Poza tym Po co miałbyś tą firankę konwertować do editable poly/mesh? Nadajesz materiał double sided i po kłopocie jeśli jest problem z widocznością tego elementu o zerowej grubości. Pozdrawiam;)
Napisano 17 Listopad 200618 l 1. odnosnie tematu mieszkaniowki - to czy mozna zobaczyc jakies rzuty ? wlasnie bede sie tym zajmowal na dniach doslownie i nie wiem, jak to wszystko ugryzc. 2. no nie ma takiej opcji, jesli sie jest na poziomie splinea - nie ma extrude, Touch... przynajmniej w 8ce maxie. byc moze masz jakas dopalona wersje ;) powalcze moze jeszcze z tym, ale clothem nie chce sie bawic, chce to zrobic szybko, sprawnie i przyjemnie ;) pozdro edit, no screen bylby bardzo pomocny, co, gdzie i jak :) jesli nie bylby to klopot...
Napisano 17 Listopad 200618 l ...jasiek311... nie robisz jaj? Już w max'ie 7.0 to jest, nie wiem czy czasem już w 6.0 tego nie było. Kurcze. Robisz sobie Line'em ślaczek ^v^v^ Zaznaczasz vertex'y, zmieniasz je na smooth, albo bawisz się sam beizier'ami. Później zakładka Modify i wybierasz Extrude. Dajesz jakąś wartość, grubość jest w tym momencie zerowa, więc korzystasz ze wspomnianego modyfikatora Shell i odchodzi Ci automatycznie problem z niewidoczną geometrią jak to często bywa przy zerowej-grubości. Edit: Poza tym, sam w podobny sposób markuję drzwi 'harmonijkowe', więc nie wpieraj, że się nie da;) A siedzę na max'ie 7.0;) Pozdrawiam, jak chcesz to normalnie to zrobię i wrzucę Ci tu screena;)
Napisano 18 Listopad 200618 l ja robie wszysko w maxie 5. i wszystko gra. spline i extrude. double side material jest tez ok.
Napisano 18 Listopad 200618 l ok, juz mi dziala :D nie wiedzialem, ze chodzi o extrude z modyfikatorow - z listy rozsuwalnej ... wielkie dzieki :) a pozniej shell, jak mowicie? - ok, dziala wszystko w porzadeczku
Napisano 18 Listopad 200618 l ja tam bym tylko tyl troche rozmyl...wiekszosc o tym zapomina robiac fotomontaz...
Napisano 19 Listopad 200618 l Autor szyby jak i firanki sa robione w fotopejncie.duzo szybciej idzie niz ustawienie tego w maxie.kiedys robilem firanki jako mape ustawiona za szyba.raczej nie ma sensu modelowanie tego w 3d.chyba ze masz duze zblizenie jak w domku jednorodzinnym. kilka poprawek
Napisano 19 Listopad 200618 l taka pierdoła, ale zasłoń jakimś krzakiem pień tego drzewa z prawej. A te czerwone barierki w poprzedniej wersji nie były złe;)
Napisano 19 Listopad 200618 l a mnie podoba sie teraz z tymi szarymi balkonami... niezla architektura i jeszcze lepsza wizka :) ile czasu wzielo pracowanie nad tym? - render i praca generalnie? ( ile kaw? ) :)
Napisano 19 Listopad 200618 l Autor projekt na poziomie budowlanki powstaje od niecalych 2 mies.wizka z modelem 3-4 dni.potem jeszcze poprawki, kolorystyka, powstaje kilka wersji z tego sie wybiera najlepsza i jeszcze poprawia:]...w sumie to daje tydzien lub dwa przy wiekszym projekcie. -bardziej na miejscu bylo by pytanie "ile fajek?";)
Napisano 20 Listopad 200618 l nie wiedzialem, ze palisz, wiec nie spytalem - a wiec? - ile fajek? :> ;) to w sumie szybko wam to idzie... wybor koncepcji i zatwierdzanie kolorystyki... pozdro
Napisano 20 Listopad 200618 l Autor nie wiedzialem, ze palisz, wiec nie spytalem - a wiec? - ile fajek? :> ;) to w sumie szybko wam to idzie... wybor koncepcji i zatwierdzanie kolorystyki... pozdro powiedz to mojemu szefowi:/... a fajki...no coz powiedzmy ze w miare zblizania sie terminu ilosc rosnie w tempie geometrycznym.
Napisano 20 Listopad 200618 l nie czytałem komentarzy podoba mi się, ładne i prawdziwe ale przejście dachu do pionowej ściany na ostatnim pietrze wydaje się niepraktyczne. Cała woda z dachu wali na najwyższe balkony (a może tam jest rynna ?) ps. kocham TBS-y w maju zlot we Wrocku u mnie w TBS
Napisano 20 Listopad 200618 l Autor jest rynna.ukryta w gdubosci sciany i wychodzi w tych miejscach prze bialych sciankach.:]..
Napisano 20 Listopad 200618 l lolipop powiedz koleżance niech nie powiela polskiego schematu "i nie ma chu.a we wsi". niech nie przekombinowuje tylko zrobi obie części w tej samej kolorystyce. będzie ładnie i elegancko :)
Napisano 21 Listopad 200618 l Autor piksar- w maju powiadasz?...daleko w przyszlosc twe plany siegaja.ale przypomnij w maju:] sans- widisz to jest syndrom zbyt dlugiego siedzenia przy projekcie.przekombinowuuje sie:]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto