Skocz do zawartości

snapowanie do modelu 3d


arcade

Rekomendowane odpowiedzi

Hej.

Mam taki problem - zrobiłem sobie skomplikowany model w ZBrushu i teraz chcę na jego podstawie zrobić lekką siatkę w maxie - jak do tego się zabrać? :(

 

wrzuciłem sobie model z ZBrusha do maxa, stworzyłem polygon i chciałem sobie ekstrudować i dopasowywać ręcznie, ale po chwili cholera mnie strzeliła, wiem że da się to zrobić o wiele szybciej, tak aby werteksty dopasowywały się automatycznie do modelu - referencji, jednak nie wiem jak to zrobić...

 

bardzo proszę o pomoc

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dzięki Ania :) zapomniałem że są jeszcze optionsy snapowania, dlatego snapowało mi do grida zamiast do mesha :)

 

No ale nawet z włączonym tym nie jest za łatwo extrudować polygony i ustawiać ręcznie. Wiecie może czy da jakoś radę "rysować" polygony na referencji?

 

pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Może to banał ale jak ustawić jeden cylider na drugim tak, aby środek jego podstawy pokrywał się z środkiem górnej podstawy dolnego cylindra. Zawsze przyciąga mi pierwszy cylinder do środka dolnej podstawy drugiego i finalnie jeden cylinder ląduje w drugim, a nie na nim. Z boxami nie mam problemów, a z cylinderem nie mogę sobie poradzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hey ziom > teraz giń > slyszalem od pevnego kolesia, ze sa game artowe studia na swiecie, ktore juz nie robia modeli low poly do postaci > robia model hi, potem w maxie robia kulke czy boxa np. 5000 tri i uzywaja pluginu,( nie wiemc zy to komercyje jest czy jakies ich wlasne) ktory sam rozciaga mu vertexy, dopasowuje\znapuje je do modelu hi....taka projekcja vertexow. ... ponoc juz za pare lat wszyscy maja to miec- z oczywistych wzgledow... najs co? mi kopara opadla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzialem w jakims tutu- chyba gnomon sculpting anatomy

jak koles uzywal skryptu w majce do "pasowania" wierzcholkow z hi obiektu do low czy tam med - tez dobre

 

aa za niedlugo wymysla teleportacje :P piekne by to bylo

 

swoja drogą to co mowisz kurt ...tak sie zastnawiam i mysle ze bez manualnych poprawek to chyba nie ma bata z takim czyms - niemniej ciekawy ficzer ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co jesli mi snapowanie jest niepotrzebne - w maxie 8ce - jest dziwny motyw, bo snapuje od jakiegos punktu bazowego i nie wiem, jak to wylaczyc... tzn pojawia sie taki trojkacik i z tego punktu zaczyna sie przenoszenie - wszystkie axisy - czyli przenoszenie po glownych osiach x, czy y jest wylaczone, tzn nie dziala... pomocy, bo oszaleje... .

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności