Skocz do zawartości

Forest- pomocy


jaras

Rekomendowane odpowiedzi

pracuję aktualnie nad pewnym zleceniem do filmu edukacyjno/przyrodniczego. Ma to być przelot nad lasem. Nie musi wyglądać max realistycznie ale wiadomo jak to jest - człowiek chciałby wykonać dobrze robotę i przy okazji samemu być zadowolonym - na razie zrobiłem próbkę w maxie z wersją demo pluginu Forest Pro ale zastanawiam się czy Vue nie byłby lepszy do czegoś takiego ? nie mam z nim doświadczenia i nie wiem jak długo liczy takie rzeczy ? dla porównania ta scenka w maxie liczy się ok. 25 sekund/klatka na dual amd 2.1 ghz. Co jak dla mnie jest wynikiem bardzo zadowalającym ale jakby ktoś miał doświadczenie z Vue lub podobnym to prosze o info

tu jest dotychczasowy, próbny wynik zmagań w maxie

 

http://www.jaras3d.nazwa.pl/choinki1.mpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Pionier- tak jak pisałem - nie musi być max realistycznie, to co jest już mogło by być ... ale chciałbym spróbować zrobić to lepiej - co mi szkodzi ? :) wiem że Vue z Ecosystemem na pewno wygeneruje bardziej szczegółowe otoczenie ale czas też tu gra rolę bo ujęć może być kilka/kilkanaście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach