Greenman Napisano 26 Listopad 2006 Napisano 26 Listopad 2006 Witam. Moja pierwsza sypialnia. Pomieszczenie całkowicie z głowy. Pomijając przerobiony model stolika z balmy to reszta moja własna robota. Z neta ściągnięte obrazki nad łóżkiem. W scenie pojawi się jeszcze kilka modeli. To czarne coś na stoliku to miały być gazety ale mi się tekstura skasowała niechcący... :P Licze na na konstruktywne komentarze z waszej strony, co porawić, co nadaje się do wyrzucenia :) Soft 3d max 6 + mental ray następny upload będzie w lepszej jakości. Pozdrawiam.
Gość George82 Napisano 26 Listopad 2006 Napisano 26 Listopad 2006 *toporne okna i klamki na nich; *maskowica na kaloryferze w/g mniej powinna byc delikatniejsza; *za żolto... ale to chyba jest GI od scian; *co to jest to kolorowe na polce po lewej? :); *mapowanie podlogi lezy; Ogolnie jak na pierwsza prace to na plus... Pozdrawiam!
zeed Napisano 26 Listopad 2006 Napisano 26 Listopad 2006 Przydałby się może jakiś widoczek za oknem... No i ten grzyb w narożniku [spojenie ścian z sufitem :P]
piksar Napisano 26 Listopad 2006 Napisano 26 Listopad 2006 okna paskudne zresztą George82 wypisał liste zażaleń
Paprotka Napisano 26 Listopad 2006 Napisano 26 Listopad 2006 Trzymam kciuki:). Kolorystyka mi się podoba, chociaz mam watpliwości co do tych silnych kolorystycznych akcentów z lewej:P
Greenman Napisano 26 Listopad 2006 Autor Napisano 26 Listopad 2006 Kaloryfer robiłem na wzór http://www.bisque.co.uk/cgi-bin/bisque/pprint.pl?ecode=736&rtype=CH Widok za oknem wstawie dopiero na końcu. Z grzybem walcze. Ucze się jeszcze mentala. Okno sprawdze, ale było mierzone.
tadzio Napisano 26 Listopad 2006 Napisano 26 Listopad 2006 cos jakby za jasno (?) I tak sie wszystko rozmylo.
Greenman Napisano 28 Listopad 2006 Autor Napisano 28 Listopad 2006 Mały update, że tak napisze 1-0 dla mentala. Miałem błąd maxa i zepsuło mi się oświetlenie sceny. Także swiatło zaczynam od nowa. Jak widać początki marne. Przegrywam z grzybem i plamami :) Dorzuciłem obrazki, jeszcze jeden wazonik z kwiatkami i poprawiłem okna. Jednak nie zgadzało mi się tak jak myślałem. Podłaga chwilow zamieniona na standartowy materiał. P.S. Jak naprawić błąd że ściana z oknami nie stanowi przeszkody dla światła????? po tym błędzie to też się zepsuło. Wcześniej było wszystko ok.
tadzio Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 o co chodzi z tymi scianami i sufitem? Co to jest to na nich? Bo nie kumam ;-)
Greenman Napisano 28 Listopad 2006 Autor Napisano 28 Listopad 2006 Te plamy to są złe ustawienia GI w mentalu. Staram się to poprawić ale narazie jest jak widać :/
Greenman Napisano 30 Listopad 2006 Autor Napisano 30 Listopad 2006 Kolejna próba. Z własnej oceny to muszę zmienić materiał zasłon, pościeli i dywanu. Oceniajcie i dawajcie rady. i teraz pytanka :) - Jak pozbyć się tego cholernego grzyba ?? :) - Jak przyspieszyć render bo to "cudo" powyżej robiło się 16h na Athlonie X2 3800+, 1GB RAMu. Tak,tu możecie się śmiac :P Co mi się bardzo niepodoba bo to zdecydowanie za długo. Pozdrawaim.
patry Napisano 30 Listopad 2006 Napisano 30 Listopad 2006 No faktycznie długo... Pokaż światła i ich ustawienia, daj 100 sampli do FG, zmień w units setup metry na centymetry... Zwiększ też radiusy photonów, a jednocześnie zmniejsz radiusy FG... Skąd wytrzasnąłeś te liczby z energy i GI Photons?? :P
satanicus1991 Napisano 30 Listopad 2006 Napisano 30 Listopad 2006 Skąd wytrzasnąłeś te liczby z energy i GI Photons?? :P No jak to "skąd"? Znienacka! A co do sceny; Modele niezłe, tekstury mogą być (z wyjątkiem zasłon...) a oświetlenie... Mental jest przykry :(
tadzio Napisano 30 Listopad 2006 Napisano 30 Listopad 2006 ...a oświetlenie... Mental jest przykry :( Oj misiu kalapisiu, co Ty wiesz o mentalu... Takie cuda mozna nim robic ze jeszcze by Ci oczy spuchly...
cta Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 a ja myślałem cały czas że to rendery testowe z samym light cachem w v-rayu :D
hcpiter Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 podobnie jak kolega wyzej pomyslalem ze to LC liczone w vrayu :p dywany do wymiany podobnie jak okna z klamkami, wstaw jakis podklad za oknem bo nudna scenka, no i przedewszystkim render jakis mdły tak :|
satanicus1991 Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 Oj misiu kalapisiu, co Ty wiesz o mentalu... Takie cuda mozna nim robic ze jeszcze by Ci oczy spuchly... Mi tam mental jakoś nie leży, a siedziałem przy nim jakiś rok ;d Ale jak dorwałem VRay, to już do mentala nigdy nie wrócę XD
Greenman Napisano 8 Grudzień 2006 Autor Napisano 8 Grudzień 2006 Witam Siedze nad tą sypialnią i powoli trace do niej cierpliwość. Materiały puki co nieruszane. Ciągle walcze z renderem. Mam nadzieje że mi pomożecie. Jak pozbyć się tego cholernego szumu z rendera. Radiusy FG jak sa małe to wychodzi szum, jak sa duże to widać plamy od GI. Wrzucam tez ustawienia świateł. 1 spot jako słońce + 2 spoty w oknach z area szhadows ustawionymi na wielkośc okna. I co wam sie nie podoa w oknach? Toże takie zwykłe standartowe, czy materiały czy co ?? Pozdrawiam
JunioR Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 ogolnie scena jako sypialnia nie jest az taka zla, ale wszystko psują shadery, swiatlo i render. Na mentalu sie nie znam wiec nic w tej kwesti nie podpowiem, ale prosi sie aby dac blekitny kolor environment lub jakiąs panorame (ten pod 8-ką), dywan do wymiany bo wyglada jak pianka po goleniu na podlodze. pozdrawiam!
Greenman Napisano 12 Grudzień 2006 Autor Napisano 12 Grudzień 2006 Witam Kolejna próba. Tym razem po przesiadce do nowego mental. Jest lepiej i szybciej co mnie cieszy :) Ale jeszcze dużo brakuje. Render z samplingiem -1,2, filter Mitchell, spatial contrast na ok. 0.1. Preset FG- low, dodatkowo zrobione z AO. Nie wiem dlaczego mi się zrobia czarna kreska przy połączeniu sciany z syfitem ( napewno nie od AO) , ale będe się starał to poprawić Teraz zabieram sie za poznanie nowych materiałów mentala. Co by moja sypialnia była zliżona jakością do kuchni tweety-iego :) Komentarze i rady mile widziane. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się