Napisano 26 Listopad 200618 l Witam. Moja pierwsza sypialnia. Pomieszczenie całkowicie z głowy. Pomijając przerobiony model stolika z balmy to reszta moja własna robota. Z neta ściągnięte obrazki nad łóżkiem. W scenie pojawi się jeszcze kilka modeli. To czarne coś na stoliku to miały być gazety ale mi się tekstura skasowała niechcący... :P Licze na na konstruktywne komentarze z waszej strony, co porawić, co nadaje się do wyrzucenia :) Soft 3d max 6 + mental ray następny upload będzie w lepszej jakości. Pozdrawiam.
Napisano 26 Listopad 200618 l *toporne okna i klamki na nich; *maskowica na kaloryferze w/g mniej powinna byc delikatniejsza; *za żolto... ale to chyba jest GI od scian; *co to jest to kolorowe na polce po lewej? :); *mapowanie podlogi lezy; Ogolnie jak na pierwsza prace to na plus... Pozdrawiam!
Napisano 26 Listopad 200618 l Przydałby się może jakiś widoczek za oknem... No i ten grzyb w narożniku [spojenie ścian z sufitem :P]
Napisano 26 Listopad 200618 l Trzymam kciuki:). Kolorystyka mi się podoba, chociaz mam watpliwości co do tych silnych kolorystycznych akcentów z lewej:P
Napisano 26 Listopad 200618 l Autor Kaloryfer robiłem na wzór http://www.bisque.co.uk/cgi-bin/bisque/pprint.pl?ecode=736&rtype=CH Widok za oknem wstawie dopiero na końcu. Z grzybem walcze. Ucze się jeszcze mentala. Okno sprawdze, ale było mierzone.
Napisano 28 Listopad 200618 l Autor Mały update, że tak napisze 1-0 dla mentala. Miałem błąd maxa i zepsuło mi się oświetlenie sceny. Także swiatło zaczynam od nowa. Jak widać początki marne. Przegrywam z grzybem i plamami :) Dorzuciłem obrazki, jeszcze jeden wazonik z kwiatkami i poprawiłem okna. Jednak nie zgadzało mi się tak jak myślałem. Podłaga chwilow zamieniona na standartowy materiał. P.S. Jak naprawić błąd że ściana z oknami nie stanowi przeszkody dla światła????? po tym błędzie to też się zepsuło. Wcześniej było wszystko ok.
Napisano 28 Listopad 200618 l o co chodzi z tymi scianami i sufitem? Co to jest to na nich? Bo nie kumam ;-)
Napisano 28 Listopad 200618 l Autor Te plamy to są złe ustawienia GI w mentalu. Staram się to poprawić ale narazie jest jak widać :/
Napisano 30 Listopad 200618 l Autor Kolejna próba. Z własnej oceny to muszę zmienić materiał zasłon, pościeli i dywanu. Oceniajcie i dawajcie rady. i teraz pytanka :) - Jak pozbyć się tego cholernego grzyba ?? :) - Jak przyspieszyć render bo to "cudo" powyżej robiło się 16h na Athlonie X2 3800+, 1GB RAMu. Tak,tu możecie się śmiac :P Co mi się bardzo niepodoba bo to zdecydowanie za długo. Pozdrawaim.
Napisano 30 Listopad 200618 l No faktycznie długo... Pokaż światła i ich ustawienia, daj 100 sampli do FG, zmień w units setup metry na centymetry... Zwiększ też radiusy photonów, a jednocześnie zmniejsz radiusy FG... Skąd wytrzasnąłeś te liczby z energy i GI Photons?? :P
Napisano 30 Listopad 200618 l Skąd wytrzasnąłeś te liczby z energy i GI Photons?? :P No jak to "skąd"? Znienacka! A co do sceny; Modele niezłe, tekstury mogą być (z wyjątkiem zasłon...) a oświetlenie... Mental jest przykry :(
Napisano 30 Listopad 200618 l ...a oświetlenie... Mental jest przykry :( Oj misiu kalapisiu, co Ty wiesz o mentalu... Takie cuda mozna nim robic ze jeszcze by Ci oczy spuchly...
Napisano 1 Grudzień 200618 l a ja myślałem cały czas że to rendery testowe z samym light cachem w v-rayu :D
Napisano 1 Grudzień 200618 l podobnie jak kolega wyzej pomyslalem ze to LC liczone w vrayu :p dywany do wymiany podobnie jak okna z klamkami, wstaw jakis podklad za oknem bo nudna scenka, no i przedewszystkim render jakis mdły tak :|
Napisano 1 Grudzień 200618 l Oj misiu kalapisiu, co Ty wiesz o mentalu... Takie cuda mozna nim robic ze jeszcze by Ci oczy spuchly... Mi tam mental jakoś nie leży, a siedziałem przy nim jakiś rok ;d Ale jak dorwałem VRay, to już do mentala nigdy nie wrócę XD
Napisano 8 Grudzień 200618 l Autor Witam Siedze nad tą sypialnią i powoli trace do niej cierpliwość. Materiały puki co nieruszane. Ciągle walcze z renderem. Mam nadzieje że mi pomożecie. Jak pozbyć się tego cholernego szumu z rendera. Radiusy FG jak sa małe to wychodzi szum, jak sa duże to widać plamy od GI. Wrzucam tez ustawienia świateł. 1 spot jako słońce + 2 spoty w oknach z area szhadows ustawionymi na wielkośc okna. I co wam sie nie podoa w oknach? Toże takie zwykłe standartowe, czy materiały czy co ?? Pozdrawiam
Napisano 8 Grudzień 200618 l ogolnie scena jako sypialnia nie jest az taka zla, ale wszystko psują shadery, swiatlo i render. Na mentalu sie nie znam wiec nic w tej kwesti nie podpowiem, ale prosi sie aby dac blekitny kolor environment lub jakiąs panorame (ten pod 8-ką), dywan do wymiany bo wyglada jak pianka po goleniu na podlodze. pozdrawiam!
Napisano 12 Grudzień 200618 l Autor Witam Kolejna próba. Tym razem po przesiadce do nowego mental. Jest lepiej i szybciej co mnie cieszy :) Ale jeszcze dużo brakuje. Render z samplingiem -1,2, filter Mitchell, spatial contrast na ok. 0.1. Preset FG- low, dodatkowo zrobione z AO. Nie wiem dlaczego mi się zrobia czarna kreska przy połączeniu sciany z syfitem ( napewno nie od AO) , ale będe się starał to poprawić Teraz zabieram sie za poznanie nowych materiałów mentala. Co by moja sypialnia była zliżona jakością do kuchni tweety-iego :) Komentarze i rady mile widziane. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto