Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Przedmioty rzucają dziwne cienie, chamfer na regale pokrzywiony, materiał półeczki jakiś taki dziwaczny - sprawia wrażenie zblurowanego. ...ale co ja tam wiem.

Napisano

17 h?? Na taki render? Przecież shading jest słaby. Ja w sumie na Mentalu się wogóle nie znam, więc sam nic Ci nie podpowiem. Ale przeczytaj ten wątek http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=28412

 

I zastanawia mnie tez materiał tych przedmiotów. Użyłeś falloff'a w reflection? Bo wydaje mi się że chyba nie...

 

Pozdrawiam

Napisano

Dzięki za komentarze.

 

obo - rozumiem że reflection falloff w Vray'u to odpowiednik Reflection Blur w mentalu tak? Reflection Blur jest na lustrze, kieliszkach i jako tekstura na talerzu i wazie, pozostałe są "czyste". 17 h no wiem że dużo ale 2048x1518, 60 reflection rays na blurach (lustro przede wszystkim) i 100 light rays na cieniach i jakoś tak wyszło wiem że mogłem zoptymalizować ale uczymy się, nie?

Jeżeli chodzi o regał i jego materiał to chciałem zrobić coś jak na wystawie sklepu ze srebrami na Placu Trzech Krzyży (tam pod kolumnami obok przystanku 118 itp, jak ktoś z Warszawy). Dopiero się uczę mentala (w bólach jak widać) tak więc nie oczekujcie rewelaji.

Pozdro

Napisano

Ja nie używam ani mentala ani v-raya. Ale chyba to nie to samo ;P

A chodzi mi dokładnie o Fresnel Effect.

W skrócie:

Przedmiot odbija otoczenie z inną intesywnością w zależności od kąta widzenia.

 

Pozdrawiam

Napisano

Podoba mi sie czajniczek.

Bo jak to powiedziala Ania: "czajnikow nie trzeba sie wstydzic".

J bym jeszcze do tego cytatu dolozyl: dobry czajnik, nie jest zly.

he he he.

Pozdrawiam;-)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności