vanquish Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 Cześć. Jak widać jest to szafa z różnymi przedmiotami srebrnymi. Należy je traktować jako dekoracyjne a nie funkcjonalne. Wszystko zrobione w Maya, render w mental Ray z użyciem GI i FG. Render trwał 17h w 2048x1518 na Athlonie 3500 i 1GB RAM. Z góry dziękuję za konstruktywną krytykę. Link do high-resa: http://img292.imageshack.us/img292/7480/silverware2048x1518gl7.jpg
Remedy Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 Przedmioty rzucają dziwne cienie, chamfer na regale pokrzywiony, materiał półeczki jakiś taki dziwaczny - sprawia wrażenie zblurowanego. ...ale co ja tam wiem.
cfaniak Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 17 h na pare modeli i hdr? nawet ja tak nie potrafie... chyba cos przydlugo :/
Master Kiełbaster Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 Ta badziewna szafeczka nie pasuje do sreber :* No może do tego z samochodem :P
satanicus1991 Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 Wszystko na pierwszej półce wydaje się lewitować ;/ W sumie dziwne troche...
piotrek Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 Ale brzydki ten regał, jakaś dobra tekstura przydałaby się. Kadr też trochę do poprawy.
TrojkaT Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 modele - fainie, reszta pozostawia wiele do myslenia
Gość obo Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 17 h?? Na taki render? Przecież shading jest słaby. Ja w sumie na Mentalu się wogóle nie znam, więc sam nic Ci nie podpowiem. Ale przeczytaj ten wątek http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=28412 I zastanawia mnie tez materiał tych przedmiotów. Użyłeś falloff'a w reflection? Bo wydaje mi się że chyba nie... Pozdrawiam
vanquish Napisano 11 Grudzień 2006 Autor Napisano 11 Grudzień 2006 Dzięki za komentarze. obo - rozumiem że reflection falloff w Vray'u to odpowiednik Reflection Blur w mentalu tak? Reflection Blur jest na lustrze, kieliszkach i jako tekstura na talerzu i wazie, pozostałe są "czyste". 17 h no wiem że dużo ale 2048x1518, 60 reflection rays na blurach (lustro przede wszystkim) i 100 light rays na cieniach i jakoś tak wyszło wiem że mogłem zoptymalizować ale uczymy się, nie? Jeżeli chodzi o regał i jego materiał to chciałem zrobić coś jak na wystawie sklepu ze srebrami na Placu Trzech Krzyży (tam pod kolumnami obok przystanku 118 itp, jak ktoś z Warszawy). Dopiero się uczę mentala (w bólach jak widać) tak więc nie oczekujcie rewelaji. Pozdro
tweety Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 vanquish: radzę nie startowac póki co z takimi renderami - rób mniejsze (szybsze) renderki a bardziej dopracuj materiały i oświetlenie.
Gość obo Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 Ja nie używam ani mentala ani v-raya. Ale chyba to nie to samo ;P A chodzi mi dokładnie o Fresnel Effect. W skrócie: Przedmiot odbija otoczenie z inną intesywnością w zależności od kąta widzenia. Pozdrawiam
deshu Napisano 14 Grudzień 2006 Napisano 14 Grudzień 2006 fajny pomysl, wolalbym drewno i jakis kadr dobracowany:*, pozytywne odczucia. proponuje zastosowac sie do rady tweetiego.
tadzio Napisano 15 Grudzień 2006 Napisano 15 Grudzień 2006 Podoba mi sie czajniczek. Bo jak to powiedziala Ania: "czajnikow nie trzeba sie wstydzic". J bym jeszcze do tego cytatu dolozyl: dobry czajnik, nie jest zly. he he he. Pozdrawiam;-)
Tomesh Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 czajnik to czajnik - czajnik to podstawa:)
Rekomendowane odpowiedzi