DonJakub Napisano 18 Grudzień 2006 Napisano 18 Grudzień 2006 Przedstawiam wam karabinek nimiecki Mauser k98. Jestem poczatkujący więc jeśli zaóważycie jakiekolwik błędy odpisujcie. Chciałbym go otexturować i zrobić małą scenke również dodając hełm nimiecki. Troche wzorowałem sie na tym - http://forgottenhope.bf1942files.com/images/news/151%20-%20k98.jpg a efekt jest taki: http://img333.imageshack.us/my.php?image=m1lw7.jpg http://img185.imageshack.us/my.php?image=m2at4.jpg http://img184.imageshack.us/my.php?image=m3zy9.jpg http://img184.imageshack.us/my.php?image=m4dy5.jpg http://img184.imageshack.us/my.php?image=m5hi4.jpg
#Pawel Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 Dobrze :) zobaczymy jak sobie poradzisz z teksturami :]
Marcin Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 Ten dział ma swoje zasady i w tej kwestii twój temat nie spełnia regulaminu nazewnictwa wątków. pod tym linkiem znajduje się regulamin nazewnictwa: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595 Przeczytaj go i wprowadź poprawki do nazwy tematu poprzez edycje pierwszego posta (Przycisk EDYCJA > Go advanced, tam w polu temat wprowadź poprawną nazwę) W przeciwnym wypadku temat zostanie skasowany.
Badyl Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 dlaczego musze miec uruchomione gg, zeby moc ogladac to co w linkach? mi na przyklad gg sie nie uruchamia, jakis blad... i z tego co na miniaturce widac to niezle :)
Bruneq Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 no no....kolejny zią.....jedziesz jedziesz!....ale proporcje leza!
Marcin Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 poprawiłem linki, następnym razem proszę przyłożyć się do własnego wątku tak aby nie sprawiał trudności innym i był czytelny. Kwestia regulaminu wspomnianego wcześniej nadal aktualna.
DonJakub Napisano 19 Grudzień 2006 Autor Napisano 19 Grudzień 2006 Gdzie mogłbym znaleźć jakieś nadające sie textury metalu na zamek i inne metalowe części ?
tadzio Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 najszybciej w googlach ;-) np tu jaki soft? max jak sadze? a render? "spam on" mieszkalem kiedys kilka lat w Zgierzu... ;-) "spam off" pozdrawiam
DonJakub Napisano 20 Grudzień 2006 Autor Napisano 20 Grudzień 2006 Tak to jest w maxie 8 nie korzystam na razie z żadnych dodatkowych wtyczek typu vray itp. Zwykły czysty max :D, a jest może jakiś sposob na malowanie textur metalu w photoshopie ? Czy dać sobie spokoj i korzystać ze zdjęć ewentualnie troche je podrasowac ?
tadzio Napisano 20 Grudzień 2006 Napisano 20 Grudzień 2006 w psp jak potrzfisz to jak najbardziej. ale da sie tez przerobic zdjecia na swoje potrzeby. duzo zalezy tez od przygotowania calego materialu metalu, nie tylko textur.
DonJakub Napisano 20 Grudzień 2006 Autor Napisano 20 Grudzień 2006 A jakiego mam najlepiej użyć materiału dobrego na leko zniszcozny metal ??
satanicus1991 Napisano 20 Grudzień 2006 Napisano 20 Grudzień 2006 Zrobić matowy, oczywiście! Zależy wszystko od rendera jakiego używasz. W scanline można dać cieniowanie Oren-Nayer Blinn, niskie specularity a wyższe highlights, do tego soften. Do tego delikatne, subtelne wręcz odbicia. No i tekstury; przede wszystkim jakaś rdza, nie? ;)
DonJakub Napisano 20 Grudzień 2006 Autor Napisano 20 Grudzień 2006 no ja nie uzywam vraya tylko ten co jest juz wbudowany w maxie i nawet jego jeszcze odbrze nie znam :(. Jak narazie zaczynam robic textury wiec jak to mi pojdzie dobrze to potem bede sie zastanwaił nad renderigiem i innymi rzeczami :D
DonJakub Napisano 22 Grudzień 2006 Autor Napisano 22 Grudzień 2006 zrobiłem wstępną texture kolby i niby wszytko jest łądnie ale z pewnej odległości lecz jak sie troche bliżej przyjzemy to widać ze textura jest rozmyta. Skala textury powiekszonej wynosi 1030 - 700 i nie wiem jak zrobić zeby ta texturka nie była tak rozmyta tutaj jest screen kolby http://img73.imageshack.us/my.php?image=wstepnalq8.jpg
Valery Napisano 23 Grudzień 2006 Napisano 23 Grudzień 2006 żeby textura nie była rozmyta nie powinieneś jej powiększać. poszukaj zdjęć drewna w dużej rozdzielczości, a na pewno będzie lepiej. model mi się podoba, może dlatego że przedstawia mój ulubiony karabin :) mam w domu dwa, ale są to wykopki w kiepskim stanie. dlatego wolałbym widziec go w stanie nówka z fabryki a nie pordzewiały jak sugeruje satanicus1991 :P
DonJakub Napisano 27 Grudzień 2006 Autor Napisano 27 Grudzień 2006 wydaje mi się ze moze być ta texturka a tym bardziej ze i tak mauser bedzie troche dalej wiec nie ma sensu dawać lepszej textury http://img73.imageshack.us/my.php?image=kolbagy6.jpg
DonJakub Napisano 2 Styczeń 2007 Autor Napisano 2 Styczeń 2007 Wreszcie ukończyłem mojego mauserka :D Czekam na opinie
Koniu_PL Napisano 2 Styczeń 2007 Napisano 2 Styczeń 2007 No no... niczego sobie jakbym takiego zobaczył w CoD'dzie to bym się cieszył ;) Pozdro.
Solo Napisano 2 Styczeń 2007 Napisano 2 Styczeń 2007 Tyy dobry pomysł z tą skarbonką w kolbie ^^ :P Na kolbie ma takie wejście na monety ;) albo to jest taki Mauser 1 zł za strzał ? ^^ Tak se żarce ;) Dobry model, ale nad teksturami troszke popracuj jeszcze :) Pozdrawiam, Solo
DonJakub Napisano 2 Styczeń 2007 Autor Napisano 2 Styczeń 2007 Hehe ja tego nie wymyśliłem ja zrobiłem coś co ktoś wymyślił :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się