Jump to content

Featured Replies

Posted

Przedstawiam wam karabinek nimiecki Mauser k98. Jestem poczatkujący więc jeśli zaóważycie jakiekolwik błędy odpisujcie. Chciałbym go otexturować i zrobić małą scenke również dodając hełm nimiecki.

 

Troche wzorowałem sie na tym -

http://forgottenhope.bf1942files.com/images/news/151%20-%20k98.jpg

 

a efekt jest taki:

http://img333.imageshack.us/my.php?image=m1lw7.jpg

http://img185.imageshack.us/my.php?image=m2at4.jpg

http://img184.imageshack.us/my.php?image=m3zy9.jpg

http://img184.imageshack.us/my.php?image=m4dy5.jpg

http://img184.imageshack.us/my.php?image=m5hi4.jpg

 

 

 

 

 

 

  • Replies 20
  • Views 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ten dział ma swoje zasady i w tej kwestii twój temat nie spełnia regulaminu nazewnictwa wątków.

 

pod tym linkiem znajduje się regulamin nazewnictwa:

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595

 

Przeczytaj go i wprowadź poprawki do nazwy tematu poprzez edycje pierwszego posta (Przycisk EDYCJA > Go advanced, tam w polu temat wprowadź poprawną nazwę)

 

W przeciwnym wypadku temat zostanie skasowany.

dlaczego musze miec uruchomione gg, zeby moc ogladac to co w linkach? mi na przyklad gg sie nie uruchamia, jakis blad... i z tego co na miniaturce widac to niezle :)

no no....kolejny zią.....jedziesz jedziesz!....ale proporcje leza!

poprawiłem linki, następnym razem proszę przyłożyć się do własnego wątku tak aby nie sprawiał trudności innym i był czytelny. Kwestia regulaminu wspomnianego wcześniej nadal aktualna.

  • Author

Gdzie mogłbym znaleźć jakieś nadające sie textury metalu na zamek i inne metalowe części ?

najszybciej w googlach ;-)

np tu

jaki soft? max jak sadze?

a render?

 

"spam on"

mieszkalem kiedys kilka lat w Zgierzu... ;-)

"spam off"

 

pozdrawiam

  • Author

Tak to jest w maxie 8 nie korzystam na razie z żadnych dodatkowych wtyczek typu vray itp. Zwykły czysty max :D, a jest może jakiś sposob na malowanie textur metalu w photoshopie ? Czy dać sobie spokoj i korzystać ze zdjęć ewentualnie troche je podrasowac ?

w psp jak potrzfisz to jak najbardziej.

ale da sie tez przerobic zdjecia na swoje potrzeby.

duzo zalezy tez od przygotowania calego materialu metalu, nie tylko textur.

  • Author

A jakiego mam najlepiej użyć materiału dobrego na leko zniszcozny metal ??

Zrobić matowy, oczywiście! Zależy wszystko od rendera jakiego używasz. W scanline można dać cieniowanie Oren-Nayer Blinn, niskie specularity a wyższe highlights, do tego soften. Do tego delikatne, subtelne wręcz odbicia. No i tekstury; przede wszystkim jakaś rdza, nie? ;)

  • Author

no ja nie uzywam vraya tylko ten co jest juz wbudowany w maxie i nawet jego jeszcze odbrze nie znam :(. Jak narazie zaczynam robic textury wiec jak to mi pojdzie dobrze to potem bede sie zastanwaił nad renderigiem i innymi rzeczami :D

  • Author

zrobiłem wstępną texture kolby i niby wszytko jest łądnie ale z pewnej odległości lecz jak sie troche bliżej przyjzemy to widać ze textura jest rozmyta. Skala textury powiekszonej wynosi 1030 - 700 i nie wiem jak zrobić zeby ta texturka nie była tak rozmyta

 

tutaj jest screen kolby

http://img73.imageshack.us/my.php?image=wstepnalq8.jpg

żeby textura nie była rozmyta nie powinieneś jej powiększać. poszukaj zdjęć drewna w dużej rozdzielczości, a na pewno będzie lepiej.

model mi się podoba, może dlatego że przedstawia mój ulubiony karabin :) mam w domu dwa, ale są to wykopki w kiepskim stanie. dlatego wolałbym widziec go w stanie nówka z fabryki a nie pordzewiały jak sugeruje satanicus1991 :P

No no... niczego sobie jakbym takiego zobaczył w CoD'dzie to bym się cieszył ;) Pozdro.

Tyy dobry pomysł z tą skarbonką w kolbie ^^ :P Na kolbie ma takie wejście na monety ;) albo to jest taki Mauser 1 zł za strzał ? ^^

Tak se żarce ;)

Dobry model, ale nad teksturami troszke popracuj jeszcze :)

 

Pozdrawiam,

Solo

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy