Posted December 18, 200618 yr Przedstawiam wam karabinek nimiecki Mauser k98. Jestem poczatkujący więc jeśli zaóważycie jakiekolwik błędy odpisujcie. Chciałbym go otexturować i zrobić małą scenke również dodając hełm nimiecki. Troche wzorowałem sie na tym - http://forgottenhope.bf1942files.com/images/news/151%20-%20k98.jpg a efekt jest taki: http://img333.imageshack.us/my.php?image=m1lw7.jpg http://img185.imageshack.us/my.php?image=m2at4.jpg http://img184.imageshack.us/my.php?image=m3zy9.jpg http://img184.imageshack.us/my.php?image=m4dy5.jpg http://img184.imageshack.us/my.php?image=m5hi4.jpg
December 19, 200618 yr Ten dział ma swoje zasady i w tej kwestii twój temat nie spełnia regulaminu nazewnictwa wątków. pod tym linkiem znajduje się regulamin nazewnictwa: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595 Przeczytaj go i wprowadź poprawki do nazwy tematu poprzez edycje pierwszego posta (Przycisk EDYCJA > Go advanced, tam w polu temat wprowadź poprawną nazwę) W przeciwnym wypadku temat zostanie skasowany.
December 19, 200618 yr dlaczego musze miec uruchomione gg, zeby moc ogladac to co w linkach? mi na przyklad gg sie nie uruchamia, jakis blad... i z tego co na miniaturce widac to niezle :)
December 19, 200618 yr poprawiłem linki, następnym razem proszę przyłożyć się do własnego wątku tak aby nie sprawiał trudności innym i był czytelny. Kwestia regulaminu wspomnianego wcześniej nadal aktualna.
December 19, 200618 yr Author Gdzie mogłbym znaleźć jakieś nadające sie textury metalu na zamek i inne metalowe części ?
December 19, 200618 yr najszybciej w googlach ;-) np tu jaki soft? max jak sadze? a render? "spam on" mieszkalem kiedys kilka lat w Zgierzu... ;-) "spam off" pozdrawiam
December 20, 200618 yr Author Tak to jest w maxie 8 nie korzystam na razie z żadnych dodatkowych wtyczek typu vray itp. Zwykły czysty max :D, a jest może jakiś sposob na malowanie textur metalu w photoshopie ? Czy dać sobie spokoj i korzystać ze zdjęć ewentualnie troche je podrasowac ?
December 20, 200618 yr w psp jak potrzfisz to jak najbardziej. ale da sie tez przerobic zdjecia na swoje potrzeby. duzo zalezy tez od przygotowania calego materialu metalu, nie tylko textur.
December 20, 200618 yr Author A jakiego mam najlepiej użyć materiału dobrego na leko zniszcozny metal ??
December 20, 200618 yr Zrobić matowy, oczywiście! Zależy wszystko od rendera jakiego używasz. W scanline można dać cieniowanie Oren-Nayer Blinn, niskie specularity a wyższe highlights, do tego soften. Do tego delikatne, subtelne wręcz odbicia. No i tekstury; przede wszystkim jakaś rdza, nie? ;)
December 20, 200618 yr Author no ja nie uzywam vraya tylko ten co jest juz wbudowany w maxie i nawet jego jeszcze odbrze nie znam :(. Jak narazie zaczynam robic textury wiec jak to mi pojdzie dobrze to potem bede sie zastanwaił nad renderigiem i innymi rzeczami :D
December 22, 200618 yr Author zrobiłem wstępną texture kolby i niby wszytko jest łądnie ale z pewnej odległości lecz jak sie troche bliżej przyjzemy to widać ze textura jest rozmyta. Skala textury powiekszonej wynosi 1030 - 700 i nie wiem jak zrobić zeby ta texturka nie była tak rozmyta tutaj jest screen kolby http://img73.imageshack.us/my.php?image=wstepnalq8.jpg
December 23, 200618 yr żeby textura nie była rozmyta nie powinieneś jej powiększać. poszukaj zdjęć drewna w dużej rozdzielczości, a na pewno będzie lepiej. model mi się podoba, może dlatego że przedstawia mój ulubiony karabin :) mam w domu dwa, ale są to wykopki w kiepskim stanie. dlatego wolałbym widziec go w stanie nówka z fabryki a nie pordzewiały jak sugeruje satanicus1991 :P
December 27, 200618 yr Author wydaje mi się ze moze być ta texturka a tym bardziej ze i tak mauser bedzie troche dalej wiec nie ma sensu dawać lepszej textury http://img73.imageshack.us/my.php?image=kolbagy6.jpg
January 2, 200718 yr No no... niczego sobie jakbym takiego zobaczył w CoD'dzie to bym się cieszył ;) Pozdro.
January 2, 200718 yr Tyy dobry pomysł z tą skarbonką w kolbie ^^ :P Na kolbie ma takie wejście na monety ;) albo to jest taki Mauser 1 zł za strzał ? ^^ Tak se żarce ;) Dobry model, ale nad teksturami troszke popracuj jeszcze :) Pozdrawiam, Solo
Create an account or sign in to comment