Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Przedstawiam wam karabinek nimiecki Mauser k98. Jestem poczatkujący więc jeśli zaóważycie jakiekolwik błędy odpisujcie. Chciałbym go otexturować i zrobić małą scenke również dodając hełm nimiecki.

 

Troche wzorowałem sie na tym -

http://forgottenhope.bf1942files.com/images/news/151%20-%20k98.jpg

 

a efekt jest taki:

http://img333.imageshack.us/my.php?image=m1lw7.jpg

http://img185.imageshack.us/my.php?image=m2at4.jpg

http://img184.imageshack.us/my.php?image=m3zy9.jpg

http://img184.imageshack.us/my.php?image=m4dy5.jpg

http://img184.imageshack.us/my.php?image=m5hi4.jpg

 

 

 

 

 

 

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ten dział ma swoje zasady i w tej kwestii twój temat nie spełnia regulaminu nazewnictwa wątków.

 

pod tym linkiem znajduje się regulamin nazewnictwa:

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595

 

Przeczytaj go i wprowadź poprawki do nazwy tematu poprzez edycje pierwszego posta (Przycisk EDYCJA > Go advanced, tam w polu temat wprowadź poprawną nazwę)

 

W przeciwnym wypadku temat zostanie skasowany.

Napisano

dlaczego musze miec uruchomione gg, zeby moc ogladac to co w linkach? mi na przyklad gg sie nie uruchamia, jakis blad... i z tego co na miniaturce widac to niezle :)

Napisano

poprawiłem linki, następnym razem proszę przyłożyć się do własnego wątku tak aby nie sprawiał trudności innym i był czytelny. Kwestia regulaminu wspomnianego wcześniej nadal aktualna.

Napisano
  • Autor

Gdzie mogłbym znaleźć jakieś nadające sie textury metalu na zamek i inne metalowe części ?

Napisano

najszybciej w googlach ;-)

np tu

jaki soft? max jak sadze?

a render?

 

"spam on"

mieszkalem kiedys kilka lat w Zgierzu... ;-)

"spam off"

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Tak to jest w maxie 8 nie korzystam na razie z żadnych dodatkowych wtyczek typu vray itp. Zwykły czysty max :D, a jest może jakiś sposob na malowanie textur metalu w photoshopie ? Czy dać sobie spokoj i korzystać ze zdjęć ewentualnie troche je podrasowac ?

Napisano

w psp jak potrzfisz to jak najbardziej.

ale da sie tez przerobic zdjecia na swoje potrzeby.

duzo zalezy tez od przygotowania calego materialu metalu, nie tylko textur.

Napisano

Zrobić matowy, oczywiście! Zależy wszystko od rendera jakiego używasz. W scanline można dać cieniowanie Oren-Nayer Blinn, niskie specularity a wyższe highlights, do tego soften. Do tego delikatne, subtelne wręcz odbicia. No i tekstury; przede wszystkim jakaś rdza, nie? ;)

Napisano
  • Autor

no ja nie uzywam vraya tylko ten co jest juz wbudowany w maxie i nawet jego jeszcze odbrze nie znam :(. Jak narazie zaczynam robic textury wiec jak to mi pojdzie dobrze to potem bede sie zastanwaił nad renderigiem i innymi rzeczami :D

Napisano
  • Autor

zrobiłem wstępną texture kolby i niby wszytko jest łądnie ale z pewnej odległości lecz jak sie troche bliżej przyjzemy to widać ze textura jest rozmyta. Skala textury powiekszonej wynosi 1030 - 700 i nie wiem jak zrobić zeby ta texturka nie była tak rozmyta

 

tutaj jest screen kolby

http://img73.imageshack.us/my.php?image=wstepnalq8.jpg

Napisano

żeby textura nie była rozmyta nie powinieneś jej powiększać. poszukaj zdjęć drewna w dużej rozdzielczości, a na pewno będzie lepiej.

model mi się podoba, może dlatego że przedstawia mój ulubiony karabin :) mam w domu dwa, ale są to wykopki w kiepskim stanie. dlatego wolałbym widziec go w stanie nówka z fabryki a nie pordzewiały jak sugeruje satanicus1991 :P

Napisano

No no... niczego sobie jakbym takiego zobaczył w CoD'dzie to bym się cieszył ;) Pozdro.

Napisano

Tyy dobry pomysł z tą skarbonką w kolbie ^^ :P Na kolbie ma takie wejście na monety ;) albo to jest taki Mauser 1 zł za strzał ? ^^

Tak se żarce ;)

Dobry model, ale nad teksturami troszke popracuj jeszcze :)

 

Pozdrawiam,

Solo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności