Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Porwę się z motyką na słońce i wystartuję z Mieszkańcem Krypty. Myślę że w wersji klasycznej, bez dodatkowych pancerzy.

 

clipboard012da3.jpg

 

Postaram się nie sprofanować postaci.

  • Odpowiedzi 33
  • Wyświetleń 6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ła... No, bardzo ambitnie no i bardzo dobrze :)

 

Fanów serii ci tutaj dostatek, nie będziesz miał łatwego życia :D

 

dawaj dawaj

Napisano
  • Autor

Mam tylko nadzieję, że nie skończy się to dla mnie banem, heh :)

Napisano

No to będzie ciekawe, tak naprawdę można by zrobić osobną mini-bitwę na ten temat, w końcu to gracz kreował tą postać :)

 

Powodzenia

Napisano

Heh ta mnibitwa jest super wszyscy robią postacie z gier które uwielbiam. Życzę powodzenia!!!.

Napisano
  • Autor

Wrzucam pierwszy update - skromny zrzut z viewportu, a na nim przymiarka do postaci. Teraz kombinuję jak wykorzystać pozostałą część limitu.

 

111111111111111111cq8.jpg

Napisano

na plecahc powiniem mieć postrzępione ubranie. Zawsze możesz domodelować ekwipunek z filmiku końcowego. ten naramiennik etc. Poza tym idzie dobrze :) jestem twoim małym kibicem ;)

Napisano
  • Autor

Wrzucam kolejny update z nadzieją, że ktoś jeszcze poza moim "małym kibicem" skomentuje lub doradzi. Niestety bez komentarzy bardziej doświadczonych kolegów ciężko jest się czegoś więcej nauczyć, poza to, do czego dojdzie się samemu :rolleyes:

Obecnie jestem poniżej 6 tysięcy, mam więc jeszcze pewne możliwości manewrowania. Przyjrzę się dokładniej modelowi i może jeszcze kilka trójkątów uda mi się ukraść :)

 

neq8.jpg

Napisano

no niezzle, popracuj nad udami i biodrami bo dziwnie wyglądają pokaz go z profilu :)

Napisano

trochę głowka i szyja chyba za duza, pozatym trzyma proporcje

Napisano
  • Autor

Starałem się odrobinę zmienić proporcje zgodnie z Waszymi wskazówkami. Największy ból miałem i chyba nadal mam z udami. Żona prawie spadła z krzesła jak kazałem jej zerknąć na pierwszą wersję :p

Poniżej strzały z frontu, boku i od tyłu plus siatka.

 

ver2bs5.jpg

Napisano

dżizas, napisales żona? :D taki młody i juz... nie no joke :D

a co do modelu to popracuj nad profilem: klatka piers. szyja, glowa, ogólnie popracuj jeszcze nad tym i bedzi ok

Napisano
  • Autor

Hehe. O synku w takim razie wspominał nie będę :rolleyes:. Co do profilu - przeglądam sobie obrazki w necie, żeby podpatrzyć dobre wzorce :D

-----------

Edytuję posta żeby nie zaśmiecać wątku. Trochę pogrzebałem, dorobiłem klamry do pasów i kolejny raz poprawiałem głowę i nogi. Napiszcie czy włócznia pasuje, jeśli tak, postaram się wymodelować jakieś wygodne mocowanie :p

 

ver23ra7.jpg

Napisano

Pośladki dużo lepiej już wyglądają. Co do włóczni to nie mam zdania. Może być może jej nie być. Z nią dodaje charakterku troche. Więc może zostaw ;P

Napisano

mistrzu moje propozycje to wysun glowe troche do przodu niech nie bedzie taki wyprostowany daj mu troche luzu. no i cos malo posiedzial nad glowa bo nadal kanciasta. wydluz nogi od kolan w dol i jak dla mnie moglbys go troche poszerzyc w biodrach bo taki troche krasnal sie zrobil. czasu jeszcze jest takze posiedzial bym nad sylwetka... a i kiedy zrobisz wlosy?

pozdro;)

Napisano

"Nie no nie róbcie z nas pederastów" => włócznia niepasuje:) Daj mu tem początkowy pistolet. Taki szeroki, co się go na wejściu dostaje, albo SMG.(może być też bazooka, gatling minigun, bozar itp.:))

 

Sam model postaci super

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarze

trumna - z nogami mam największą bolączkę. Ciągle w nich coś poprawiam. Do Twoich rad z pewnością się zastosuję. Co do włosów - preferuję fryzurę na rekruta, a więc trochę inną niż w grze; bardziej w stronę konceptu.

Cruzh3r - nad włócznią jeszcze się zastanowię. Może ją zrobię i zobaczę jak wyjdzie ostatecznie. W każdym razie nawet jeśli dzida wyleci,nóż i pukawka na udzie powinny wystarczyć do obrony :)

Napisano
  • Autor

Jako że dzisiaj przypada dziesiąty, czyli teoretyczny koniec bitwy :), wrzucam szybki podgląd na model z diffuse. Zdecydowałem się na wersję afroamerykańską. Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi.

Postać z osprzętem ma 6293 trisy. Zdecydowałem się na jedną teksturę 1024x1024.

Do końca bitwy zostało kilka dni, pogrzebię sobie więc spokojnie i poeksperymentuję :p

 

 

renqc0.jpg

Napisano

maly ten render :/ daj wiekszy bo tutaj ciezko co kolwiek wylapac

ta włócznia to jest przyklejona kropelką do pleców tego pana ? :d

Napisano
  • Autor

Render jest mały, gdyż nie jest to jeszcze ostateczna wersja.

Włócznia nie jest przyklejona na kropelkę, a trzyma się na uchwycie przymocowanym do pasa okalającego klatkę ;)

Napisano
  • Autor
i tak na jednym rzepie sie trzyma i w dodatku jeszcze obrucona o 30 stopni? :)

moim skromnym zdaniem lepiej bedzie bez włóczni a pozatym duzo fajnych rzeczy ominołeś

http://falloutvault.com/images/c/cd/Into_the_desert.jpg

pzdr

 

 

Wersja z włócznią to był tylko WIP. Bardziej podoba mi się bez, i taka będzie ostatecznie. Jednak starając się zmieścić wszystko na jednej teksturze wrzuciłem ją na wszelki wypadek. Co do "obrucenia" i rzepu - dobrze wiesz, że game art rządzi się innymi prawami, niż świat rzeczywisty :) Widziałeś kiedyś ogra na ulicy?

Co do rzeczy, które "ominołem" - z konceptu wybrałem to, co najbardziej mi się spodobało. W końcu to ma być nowe wcielenia bohatera starej gry.

Napisano

mnie sie narazie podoba :) oberwij mu tylko jeden rękaw może będzie wyglądał bardziej surwiwalowo ;)

Napisano

Hmmm...

 

nie to żebym był rasistą, ale czemu on jest czarny???

tzn. nie przeszkadza mi jego kolor skóry, ale mógłby być chyba biały, nie? ;)

Napisano
  • Autor

Udało mi się wyeksportować model do CoD2. Zrobiłem scenę i skompilowałem. Próbka poniżej.

 

enguj7.jpg

Napisano
  • Autor

Poczytałem trochę, doszkoliłem się i ustawiłem prostą pozę. Jeśli nic nowego nie przyjdzie mi do głowy, powoli będę zbierał screeny.

 

pozub7.jpg

Napisano
  • Autor

Dobrze, skoro nikt nic nie pisze, myślę że pora zamknąć temat. Pytałem w temacie ogólnym o formę prezentacji modelu, niestety do dziś nie uzyskałem odpowiedzi. Wrzucam więc trochę "na czuja".

Polycount 6151, tekstura 1024x1024. Poniżej wrzucam na jednym jpg : render pozy "neutralnej" , siatka, viewport, rig, engine (model wyeksportowany jako static) Na sam koniec - tekstura zmniejszona do 512 i kilka screenów z gry dla zainteresowanych.

Dziękuję wszystkim za bitwę i trzymam kciuki za pozostałych uczestników.

Mam nadzieję, że nie dostanie mi się za rozmiar pliku. W razie potrzeby proszę o edycję lub info - wrzucę miniatury.

 

slajdddddhr6.jpg

 

 

Tekstura

 

512xi4.jpg

 

Screeny

 

slajdai8.th.jpg

Napisano

Jako że spece się nie odzywają to ja się wypowiem.

Trochę trisów można było zaoszczędzic na piszczelach ,tyle głowy i szyi.

Całościowo wygląda chyba ok. On ma smar maszynowy na twarzy i śnieg na butach? ;)

Wielki + za zrigowanie i umieszczenie w enginie.

Pozdro

Napisano

Ja Ci powiem tylko tyle ze od ostatniej bitwy zrobiles gigantyczny progres i jestes doskonalym przykladem ze w ciagu 2ch bitew pozna zrobic sobie naprawde niezlego skilla a to raptem 2 miesiace :) boje sie pomyslec co bedzie po 5tej bitwie hoho!

 

Model jest ok, uva ok wielki + za engin itp tak jak napisal Przybysz :) Sluchaj go dobrze prawi !

 

Mnie rowniez zastanawia ten snieg na butkach :)

 

 

aaaaaaaaaaa i w endzinie wyglada to naprawde super

Napisano
  • Autor

Hehe, dzięki. Co do butów - zarówno one, jak i nogi do kolan miały być uwalane błotem i pyłem, jednak to, co przy pełnej rozdzielczości wyglądało ok (różne odcienie), przy mniejszej po użyciu wyostrzania oraz przy oświetleniu sceny wyszło jak śnieżek :) Różnicę widać nawet między viewportem a renderem. Mimo to, zostawiam w takiej formie. Może kiedyś zmienię scenerię na zimową i będzie pasowało jak ulał :)

Napisano

dobre kolory dobrales , nie bales sie uzyc nieco 'zwawszych' co wyszlo moim zdaniem na plus ;)

Napisano
  • Autor

prrr - co do trzynastki - wrażenie rozciągnięcia potęguje krzywizna pleców; ubranie czyste, gdyż uznałem że wałęsanie się po pustkowiach w rozdartym skafandrze i z pocharataną ręką byłoby przerostem formy nad treścią.

Cieszę się, że kolorystyka została zaakceptowana, mimo pewnych rozbieżności w porównaniu z oryginałem. No ale skoro nowe wcielenie, to nowe wcielenie. Dziękuję wszystkim za komentarze i miłe słowo ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.