Jump to content

Featured Replies

Posted

Porwę się z motyką na słońce i wystartuję z Mieszkańcem Krypty. Myślę że w wersji klasycznej, bez dodatkowych pancerzy.

 

clipboard012da3.jpg

 

Postaram się nie sprofanować postaci.

  • Replies 33
  • Views 5.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ła... No, bardzo ambitnie no i bardzo dobrze :)

 

Fanów serii ci tutaj dostatek, nie będziesz miał łatwego życia :D

 

dawaj dawaj

  • Author

Mam tylko nadzieję, że nie skończy się to dla mnie banem, heh :)

No to będzie ciekawe, tak naprawdę można by zrobić osobną mini-bitwę na ten temat, w końcu to gracz kreował tą postać :)

 

Powodzenia

Heh ta mnibitwa jest super wszyscy robią postacie z gier które uwielbiam. Życzę powodzenia!!!.

  • Author

Wrzucam pierwszy update - skromny zrzut z viewportu, a na nim przymiarka do postaci. Teraz kombinuję jak wykorzystać pozostałą część limitu.

 

111111111111111111cq8.jpg

na plecahc powiniem mieć postrzępione ubranie. Zawsze możesz domodelować ekwipunek z filmiku końcowego. ten naramiennik etc. Poza tym idzie dobrze :) jestem twoim małym kibicem ;)

  • Author

Wrzucam kolejny update z nadzieją, że ktoś jeszcze poza moim "małym kibicem" skomentuje lub doradzi. Niestety bez komentarzy bardziej doświadczonych kolegów ciężko jest się czegoś więcej nauczyć, poza to, do czego dojdzie się samemu :rolleyes:

Obecnie jestem poniżej 6 tysięcy, mam więc jeszcze pewne możliwości manewrowania. Przyjrzę się dokładniej modelowi i może jeszcze kilka trójkątów uda mi się ukraść :)

 

neq8.jpg

no niezzle, popracuj nad udami i biodrami bo dziwnie wyglądają pokaz go z profilu :)

trochę głowka i szyja chyba za duza, pozatym trzyma proporcje

  • Author

Starałem się odrobinę zmienić proporcje zgodnie z Waszymi wskazówkami. Największy ból miałem i chyba nadal mam z udami. Żona prawie spadła z krzesła jak kazałem jej zerknąć na pierwszą wersję :p

Poniżej strzały z frontu, boku i od tyłu plus siatka.

 

ver2bs5.jpg

dżizas, napisales żona? :D taki młody i juz... nie no joke :D

a co do modelu to popracuj nad profilem: klatka piers. szyja, glowa, ogólnie popracuj jeszcze nad tym i bedzi ok

  • Author

Hehe. O synku w takim razie wspominał nie będę :rolleyes:. Co do profilu - przeglądam sobie obrazki w necie, żeby podpatrzyć dobre wzorce :D

-----------

Edytuję posta żeby nie zaśmiecać wątku. Trochę pogrzebałem, dorobiłem klamry do pasów i kolejny raz poprawiałem głowę i nogi. Napiszcie czy włócznia pasuje, jeśli tak, postaram się wymodelować jakieś wygodne mocowanie :p

 

ver23ra7.jpg

Pośladki dużo lepiej już wyglądają. Co do włóczni to nie mam zdania. Może być może jej nie być. Z nią dodaje charakterku troche. Więc może zostaw ;P

mistrzu moje propozycje to wysun glowe troche do przodu niech nie bedzie taki wyprostowany daj mu troche luzu. no i cos malo posiedzial nad glowa bo nadal kanciasta. wydluz nogi od kolan w dol i jak dla mnie moglbys go troche poszerzyc w biodrach bo taki troche krasnal sie zrobil. czasu jeszcze jest takze posiedzial bym nad sylwetka... a i kiedy zrobisz wlosy?

pozdro;)

"Nie no nie róbcie z nas pederastów" => włócznia niepasuje:) Daj mu tem początkowy pistolet. Taki szeroki, co się go na wejściu dostaje, albo SMG.(może być też bazooka, gatling minigun, bozar itp.:))

 

Sam model postaci super

  • Author

Dzięki za komentarze

trumna - z nogami mam największą bolączkę. Ciągle w nich coś poprawiam. Do Twoich rad z pewnością się zastosuję. Co do włosów - preferuję fryzurę na rekruta, a więc trochę inną niż w grze; bardziej w stronę konceptu.

Cruzh3r - nad włócznią jeszcze się zastanowię. Może ją zrobię i zobaczę jak wyjdzie ostatecznie. W każdym razie nawet jeśli dzida wyleci,nóż i pukawka na udzie powinny wystarczyć do obrony :)

  • Author

Jako że dzisiaj przypada dziesiąty, czyli teoretyczny koniec bitwy :), wrzucam szybki podgląd na model z diffuse. Zdecydowałem się na wersję afroamerykańską. Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi.

Postać z osprzętem ma 6293 trisy. Zdecydowałem się na jedną teksturę 1024x1024.

Do końca bitwy zostało kilka dni, pogrzebię sobie więc spokojnie i poeksperymentuję :p

 

 

renqc0.jpg

maly ten render :/ daj wiekszy bo tutaj ciezko co kolwiek wylapac

ta włócznia to jest przyklejona kropelką do pleców tego pana ? :d

  • Author

Render jest mały, gdyż nie jest to jeszcze ostateczna wersja.

Włócznia nie jest przyklejona na kropelkę, a trzyma się na uchwycie przymocowanym do pasa okalającego klatkę ;)

  • Author
i tak na jednym rzepie sie trzyma i w dodatku jeszcze obrucona o 30 stopni? :)

moim skromnym zdaniem lepiej bedzie bez włóczni a pozatym duzo fajnych rzeczy ominołeś

http://falloutvault.com/images/c/cd/Into_the_desert.jpg

pzdr

 

 

Wersja z włócznią to był tylko WIP. Bardziej podoba mi się bez, i taka będzie ostatecznie. Jednak starając się zmieścić wszystko na jednej teksturze wrzuciłem ją na wszelki wypadek. Co do "obrucenia" i rzepu - dobrze wiesz, że game art rządzi się innymi prawami, niż świat rzeczywisty :) Widziałeś kiedyś ogra na ulicy?

Co do rzeczy, które "ominołem" - z konceptu wybrałem to, co najbardziej mi się spodobało. W końcu to ma być nowe wcielenia bohatera starej gry.

mnie sie narazie podoba :) oberwij mu tylko jeden rękaw może będzie wyglądał bardziej surwiwalowo ;)

Hmmm...

 

nie to żebym był rasistą, ale czemu on jest czarny???

tzn. nie przeszkadza mi jego kolor skóry, ale mógłby być chyba biały, nie? ;)

  • Author

Udało mi się wyeksportować model do CoD2. Zrobiłem scenę i skompilowałem. Próbka poniżej.

 

enguj7.jpg

  • Author

Poczytałem trochę, doszkoliłem się i ustawiłem prostą pozę. Jeśli nic nowego nie przyjdzie mi do głowy, powoli będę zbierał screeny.

 

pozub7.jpg

  • Author

Dobrze, skoro nikt nic nie pisze, myślę że pora zamknąć temat. Pytałem w temacie ogólnym o formę prezentacji modelu, niestety do dziś nie uzyskałem odpowiedzi. Wrzucam więc trochę "na czuja".

Polycount 6151, tekstura 1024x1024. Poniżej wrzucam na jednym jpg : render pozy "neutralnej" , siatka, viewport, rig, engine (model wyeksportowany jako static) Na sam koniec - tekstura zmniejszona do 512 i kilka screenów z gry dla zainteresowanych.

Dziękuję wszystkim za bitwę i trzymam kciuki za pozostałych uczestników.

Mam nadzieję, że nie dostanie mi się za rozmiar pliku. W razie potrzeby proszę o edycję lub info - wrzucę miniatury.

 

slajdddddhr6.jpg

 

 

Tekstura

 

512xi4.jpg

 

Screeny

 

slajdai8.th.jpg

Jako że spece się nie odzywają to ja się wypowiem.

Trochę trisów można było zaoszczędzic na piszczelach ,tyle głowy i szyi.

Całościowo wygląda chyba ok. On ma smar maszynowy na twarzy i śnieg na butach? ;)

Wielki + za zrigowanie i umieszczenie w enginie.

Pozdro

Ja Ci powiem tylko tyle ze od ostatniej bitwy zrobiles gigantyczny progres i jestes doskonalym przykladem ze w ciagu 2ch bitew pozna zrobic sobie naprawde niezlego skilla a to raptem 2 miesiace :) boje sie pomyslec co bedzie po 5tej bitwie hoho!

 

Model jest ok, uva ok wielki + za engin itp tak jak napisal Przybysz :) Sluchaj go dobrze prawi !

 

Mnie rowniez zastanawia ten snieg na butkach :)

 

 

aaaaaaaaaaa i w endzinie wyglada to naprawde super

  • Author

Hehe, dzięki. Co do butów - zarówno one, jak i nogi do kolan miały być uwalane błotem i pyłem, jednak to, co przy pełnej rozdzielczości wyglądało ok (różne odcienie), przy mniejszej po użyciu wyostrzania oraz przy oświetleniu sceny wyszło jak śnieżek :) Różnicę widać nawet między viewportem a renderem. Mimo to, zostawiam w takiej formie. Może kiedyś zmienię scenerię na zimową i będzie pasowało jak ulał :)

dobre kolory dobrales , nie bales sie uzyc nieco 'zwawszych' co wyszlo moim zdaniem na plus ;)

  • Author

prrr - co do trzynastki - wrażenie rozciągnięcia potęguje krzywizna pleców; ubranie czyste, gdyż uznałem że wałęsanie się po pustkowiach w rozdartym skafandrze i z pocharataną ręką byłoby przerostem formy nad treścią.

Cieszę się, że kolorystyka została zaakceptowana, mimo pewnych rozbieżności w porównaniu z oryginałem. No ale skoro nowe wcielenie, to nowe wcielenie. Dziękuję wszystkim za komentarze i miłe słowo ;)

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy