Posted December 20, 200618 yr Porwę się z motyką na słońce i wystartuję z Mieszkańcem Krypty. Myślę że w wersji klasycznej, bez dodatkowych pancerzy. Postaram się nie sprofanować postaci.
December 20, 200618 yr Ła... No, bardzo ambitnie no i bardzo dobrze :) Fanów serii ci tutaj dostatek, nie będziesz miał łatwego życia :D dawaj dawaj
December 21, 200618 yr No to będzie ciekawe, tak naprawdę można by zrobić osobną mini-bitwę na ten temat, w końcu to gracz kreował tą postać :) Powodzenia
December 21, 200618 yr Heh ta mnibitwa jest super wszyscy robią postacie z gier które uwielbiam. Życzę powodzenia!!!.
December 23, 200618 yr Author Wrzucam pierwszy update - skromny zrzut z viewportu, a na nim przymiarka do postaci. Teraz kombinuję jak wykorzystać pozostałą część limitu.
December 24, 200618 yr na plecahc powiniem mieć postrzępione ubranie. Zawsze możesz domodelować ekwipunek z filmiku końcowego. ten naramiennik etc. Poza tym idzie dobrze :) jestem twoim małym kibicem ;)
December 26, 200618 yr Author Wrzucam kolejny update z nadzieją, że ktoś jeszcze poza moim "małym kibicem" skomentuje lub doradzi. Niestety bez komentarzy bardziej doświadczonych kolegów ciężko jest się czegoś więcej nauczyć, poza to, do czego dojdzie się samemu :rolleyes: Obecnie jestem poniżej 6 tysięcy, mam więc jeszcze pewne możliwości manewrowania. Przyjrzę się dokładniej modelowi i może jeszcze kilka trójkątów uda mi się ukraść :)
December 26, 200618 yr no niezzle, popracuj nad udami i biodrami bo dziwnie wyglądają pokaz go z profilu :)
December 26, 200618 yr Author Starałem się odrobinę zmienić proporcje zgodnie z Waszymi wskazówkami. Największy ból miałem i chyba nadal mam z udami. Żona prawie spadła z krzesła jak kazałem jej zerknąć na pierwszą wersję :p Poniżej strzały z frontu, boku i od tyłu plus siatka.
December 26, 200618 yr dżizas, napisales żona? :D taki młody i juz... nie no joke :D a co do modelu to popracuj nad profilem: klatka piers. szyja, glowa, ogólnie popracuj jeszcze nad tym i bedzi ok
December 26, 200618 yr Author Hehe. O synku w takim razie wspominał nie będę :rolleyes:. Co do profilu - przeglądam sobie obrazki w necie, żeby podpatrzyć dobre wzorce :D ----------- Edytuję posta żeby nie zaśmiecać wątku. Trochę pogrzebałem, dorobiłem klamry do pasów i kolejny raz poprawiałem głowę i nogi. Napiszcie czy włócznia pasuje, jeśli tak, postaram się wymodelować jakieś wygodne mocowanie :p
December 27, 200618 yr Pośladki dużo lepiej już wyglądają. Co do włóczni to nie mam zdania. Może być może jej nie być. Z nią dodaje charakterku troche. Więc może zostaw ;P
December 28, 200618 yr mistrzu moje propozycje to wysun glowe troche do przodu niech nie bedzie taki wyprostowany daj mu troche luzu. no i cos malo posiedzial nad glowa bo nadal kanciasta. wydluz nogi od kolan w dol i jak dla mnie moglbys go troche poszerzyc w biodrach bo taki troche krasnal sie zrobil. czasu jeszcze jest takze posiedzial bym nad sylwetka... a i kiedy zrobisz wlosy? pozdro;)
December 28, 200618 yr "Nie no nie róbcie z nas pederastów" => włócznia niepasuje:) Daj mu tem początkowy pistolet. Taki szeroki, co się go na wejściu dostaje, albo SMG.(może być też bazooka, gatling minigun, bozar itp.:)) Sam model postaci super
December 28, 200618 yr Author Dzięki za komentarze trumna - z nogami mam największą bolączkę. Ciągle w nich coś poprawiam. Do Twoich rad z pewnością się zastosuję. Co do włosów - preferuję fryzurę na rekruta, a więc trochę inną niż w grze; bardziej w stronę konceptu. Cruzh3r - nad włócznią jeszcze się zastanowię. Może ją zrobię i zobaczę jak wyjdzie ostatecznie. W każdym razie nawet jeśli dzida wyleci,nóż i pukawka na udzie powinny wystarczyć do obrony :)
January 10, 200718 yr Author Jako że dzisiaj przypada dziesiąty, czyli teoretyczny koniec bitwy :), wrzucam szybki podgląd na model z diffuse. Zdecydowałem się na wersję afroamerykańską. Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi. Postać z osprzętem ma 6293 trisy. Zdecydowałem się na jedną teksturę 1024x1024. Do końca bitwy zostało kilka dni, pogrzebię sobie więc spokojnie i poeksperymentuję :p
January 10, 200718 yr maly ten render :/ daj wiekszy bo tutaj ciezko co kolwiek wylapac ta włócznia to jest przyklejona kropelką do pleców tego pana ? :d
January 10, 200718 yr Author Render jest mały, gdyż nie jest to jeszcze ostateczna wersja. Włócznia nie jest przyklejona na kropelkę, a trzyma się na uchwycie przymocowanym do pasa okalającego klatkę ;)
January 10, 200718 yr i tak na jednym rzepie sie trzyma i w dodatku jeszcze obrucona o 30 stopni? :) moim skromnym zdaniem lepiej bedzie bez włóczni a pozatym duzo fajnych rzeczy ominołeś http://falloutvault.com/images/c/cd/Into_the_desert.jpg pzdr
January 10, 200718 yr Author i tak na jednym rzepie sie trzyma i w dodatku jeszcze obrucona o 30 stopni? :) moim skromnym zdaniem lepiej bedzie bez włóczni a pozatym duzo fajnych rzeczy ominołeś http://falloutvault.com/images/c/cd/Into_the_desert.jpg pzdr Wersja z włócznią to był tylko WIP. Bardziej podoba mi się bez, i taka będzie ostatecznie. Jednak starając się zmieścić wszystko na jednej teksturze wrzuciłem ją na wszelki wypadek. Co do "obrucenia" i rzepu - dobrze wiesz, że game art rządzi się innymi prawami, niż świat rzeczywisty :) Widziałeś kiedyś ogra na ulicy? Co do rzeczy, które "ominołem" - z konceptu wybrałem to, co najbardziej mi się spodobało. W końcu to ma być nowe wcielenia bohatera starej gry.
January 10, 200718 yr mnie sie narazie podoba :) oberwij mu tylko jeden rękaw może będzie wyglądał bardziej surwiwalowo ;)
January 10, 200718 yr Hmmm... nie to żebym był rasistą, ale czemu on jest czarny??? tzn. nie przeszkadza mi jego kolor skóry, ale mógłby być chyba biały, nie? ;)
January 13, 200718 yr Author Udało mi się wyeksportować model do CoD2. Zrobiłem scenę i skompilowałem. Próbka poniżej.
January 14, 200718 yr Author Poczytałem trochę, doszkoliłem się i ustawiłem prostą pozę. Jeśli nic nowego nie przyjdzie mi do głowy, powoli będę zbierał screeny.
January 15, 200718 yr Author Dobrze, skoro nikt nic nie pisze, myślę że pora zamknąć temat. Pytałem w temacie ogólnym o formę prezentacji modelu, niestety do dziś nie uzyskałem odpowiedzi. Wrzucam więc trochę "na czuja". Polycount 6151, tekstura 1024x1024. Poniżej wrzucam na jednym jpg : render pozy "neutralnej" , siatka, viewport, rig, engine (model wyeksportowany jako static) Na sam koniec - tekstura zmniejszona do 512 i kilka screenów z gry dla zainteresowanych. Dziękuję wszystkim za bitwę i trzymam kciuki za pozostałych uczestników. Mam nadzieję, że nie dostanie mi się za rozmiar pliku. W razie potrzeby proszę o edycję lub info - wrzucę miniatury. Tekstura Screeny
January 15, 200718 yr Jako że spece się nie odzywają to ja się wypowiem. Trochę trisów można było zaoszczędzic na piszczelach ,tyle głowy i szyi. Całościowo wygląda chyba ok. On ma smar maszynowy na twarzy i śnieg na butach? ;) Wielki + za zrigowanie i umieszczenie w enginie. Pozdro
January 16, 200718 yr Ja Ci powiem tylko tyle ze od ostatniej bitwy zrobiles gigantyczny progres i jestes doskonalym przykladem ze w ciagu 2ch bitew pozna zrobic sobie naprawde niezlego skilla a to raptem 2 miesiace :) boje sie pomyslec co bedzie po 5tej bitwie hoho! Model jest ok, uva ok wielki + za engin itp tak jak napisal Przybysz :) Sluchaj go dobrze prawi ! Mnie rowniez zastanawia ten snieg na butkach :) aaaaaaaaaaa i w endzinie wyglada to naprawde super
January 16, 200718 yr Author Hehe, dzięki. Co do butów - zarówno one, jak i nogi do kolan miały być uwalane błotem i pyłem, jednak to, co przy pełnej rozdzielczości wyglądało ok (różne odcienie), przy mniejszej po użyciu wyostrzania oraz przy oświetleniu sceny wyszło jak śnieżek :) Różnicę widać nawet między viewportem a renderem. Mimo to, zostawiam w takiej formie. Może kiedyś zmienię scenerię na zimową i będzie pasowało jak ulał :)
January 19, 200718 yr Trzynastka na plecach poszerza się wraz z modelem, co źle wygląda trochę za czysty się wydaje i ta szparka na tyłku ... :) poza tym modelik ok :) tu masz link jak wyglądał w oryginale (rozumiem że trochę odbiegłeś od niego :) ) http://falloutvault.com/images/c/cd/Into_the_desert.jpg
January 19, 200718 yr dobre kolory dobrales , nie bales sie uzyc nieco 'zwawszych' co wyszlo moim zdaniem na plus ;)
January 19, 200718 yr Author prrr - co do trzynastki - wrażenie rozciągnięcia potęguje krzywizna pleców; ubranie czyste, gdyż uznałem że wałęsanie się po pustkowiach w rozdartym skafandrze i z pocharataną ręką byłoby przerostem formy nad treścią. Cieszę się, że kolorystyka została zaakceptowana, mimo pewnych rozbieżności w porównaniu z oryginałem. No ale skoro nowe wcielenie, to nowe wcielenie. Dziękuję wszystkim za komentarze i miłe słowo ;)
Create an account or sign in to comment