Jump to content

Scena 3D: Bilard


yankee8
 Share

Recommended Posts

Witam

pierwsza pracka ktorej poświęciłem trochę więcej czasu.

 

Standardowe materiały + MentalRay :-)

 

Dwie wersje z których jedna z Z-Depth/Lens Blur.

 

Nic szczególnego ale komentarze i uwagi mile widziane ;-)

Głównie chodziło mi o odtworzenie realnego odbicia światła na bilach.

 

pozdrawiam

yankee8

 

http://img216.imageshack.us/my.php?image=bilardtd5.jpg

http://img411.imageshack.us/my.php?i...dzdepthih9.jpg

Link to comment
Share on other sites

jak mam ostro krytykować to według mnie przyczepiłbym się do takich rzeczy jak: zbyt duży, znaczy się zbyt widoczny chamfer na krawędziach stołu.. Tekstura kija slabiutka, za bardzo odbijajacy jest ten kij.. Kule mogą też być lepszej jakości, natomiast co do materiału stołu to wprowadziłbym coś, co by sprawiło, że wyglądałby bardziej jak meszek, jakiś bump, bądz disp, bądz też po prostu lepszy materiał. A ogólnie, wygląda fajnie:) tylko dla mnie za bardzo odbija się wszystko:)

Link to comment
Share on other sites

tweety przepraszam ,już zmieniłem tytuł wątku.

 

Dzięki za komentarze.

 

Zaraz dodam zdjęcia na inny serwis.

 

[edit]

Nowe linki:

http://img216.imageshack.us/my.php?image=bilardtd5.jpg

http://img411.imageshack.us/my.php?image=bilardzdepthih9.jpg

 

oczek

dzięki za komentarz. Założeniem było z początku tylko zabawa jedną sferą i fallofem ale z czasem elementy same się podokładały i jakaś pracka wyszła :-)

Faktycznie z chamferem przesadziłem i z odbiciami kija.

 

Największe problemy mam z materiałami mającymi upodobnić się do tekstylii. Jak byście zmątowali taki materiał obicia stołu bilardowego?

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy